субота, 22. август 2015.

Recenzije Knjiga #4

Helou dragi ljudi. :3
Dok sam,kao što vidite,bila na malom odmoru od blogovanja,i na samom odmoru,pročitala sam dosta knjiga,ali želim da pišem o zadnjih 3,jer mislim da vredi pisati.
Pa da krenemo!

Prva knjiga je ''Rebekina Pravila- Ana Keri.''
Knjiga je vrh!
Ja sam pročitala i prvi deo knjige,i mislim da je zanimljiviji,ali svakako i drugi deo je veoma zanimljiv i uzbudljiv.U početku mi je bilo malo smor,ali kako prolaze stranice sve je uzbudljivije,i uzbudljivije,i na kraju nisam očekivala da če to baš da se desi..
U knjizi ima mnogo dešavanja.Uglavnom je oko Rebeke,ili njenih najboljih drugarica. Rebekin dečko se seli u Kanadu,onda se ona zaljubljuje u drugog dečka,iako nije htela to,pa zatim otkriva njegovo pravo lice,i tako dalje.Prava tinejdžerska knjiga!
Preporučujem i prvi deo knjige ''Prava Rebeka.''
Ocena za izgled knjige: 8
Ocena za knjigu: 9

Druga knjiga je '' Ljubav,mir i čokolada-Keti Kesidi.''
Knjiga mi se mnogo sviđa! Nema nekih preteranih dešavanja,i uzbudljivosti kao u prvoj knjizi,ali je i ova jedinstvena na svoj način.
Knjiga ima samo 95 stranica,ali to može da bude i vrlina a i mana.Kako za koga! :)
Dešavanja prate dve najnajnajbolje drugarice,koje se druže od malena,i koje ulaze u pubertet. Zaljubljuju se u istog dečka,i počinju polako svađe,i na kraju vide da niko nije vredan njihovog prijateljstva.
Veoma lepa i poučna knjiga!
Ocena za izgled: 7
Ocena za knjigu: 9

Treća,tjs poslednja knjiga je '' Filmski Poljubac-Keti Hopkins.''



Knjiga je prava tinejdžerska i uživala sam dok sam je čitala.
U početku mi je malo bilo dosdno,jer nema nikakvih akcija,ali posle kreće opasno dobra priča,i stvarno preporučujem knjigu!
Skivdz voli svoju devojku,i želi da postane deo filmske ekipe.San mu se ostvaruje,ali isto tako u njemu radi sa prelepom Savanom,i misli da počinje da se zaljubljuje u nju. Dalje neću da otkrivam,sami vidite.
Ocena za izgled i knjigu: 10

To bi bilo to!
Želim da mi u komentaru napišite,kako vam se sviđaju sad ove slike,i da li je bolji kvalitet od pre.
Baj-baj.

2 коментара:

  1. Knjige deluju strava:DCitala sam neke od ovih 'Keti Kesidi'knjiga,ali davnoooo:D
    teengirl2003.blogpsot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post!! Dodaću i ove knjige na spisak knjiga koje želim da pročitam (da, imam i taj spisak). Keti Kesidi sam čitala i pročitala ceo serijal 'Bombonjera za devojčice'. Super je! Sigurno je i ova! :)

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши