среда, 26. август 2015.

GODINU DANA OD BLOGA- Kako je bilo pre godinu dana,kako sad,cela priča bloga,itd..

Helou ljudi. :3
Danas sam se probudila nešto mnogo raspoložena,i provalila da je danas godišnjica bloga!! Mislila sam da je sutra ali nije. I jako mi je drago što je danas jer sam mnogomnogo raspoložena. :3
Ovaj post će biti na temu mog bloga,i toga zašto sam ga napravila,šta se promenilo, da li mislim da sma uspela i ostalo.
Pa uživajte!

Ovaj blog sam počela pre tačno godinu dana,iz nekih meni nepoznatih razloga. Mislim da sam ga zapravo počela,jer sam gledala naše youtuberke,a youtube nikad ne bih osnovala jer mrzim da se snimam,pa mi je lakši,i bolji način bio blog. I lepo sam ga osnovala,u početku se zvao 'svet poznatih' i mislila sam da pišem o poznatim ličnostima,ali me je to smorilo malo,pa sam krenula da pišem o modi. Pisala sam malo o modi,malo o životu, čitaoci su rasli i rasli.Onda je krenula škola,i moja napetost zbog nje mi nije dozvolila da pišem i onda sam 'odustala od bloga.' Čini mi se da dva meseca nisam pisala,i posle sam bila puna ideja i pisala svaki dan. Tada mi je blog jakojako živnuo i od ja mislim 20 čitalaca skočilo je na 50. To je bio jedan od najvećih uspeha i bila sam puna ideja za pisanje. Imam jedan autfit post gde sam ja na njemu*ako me razumete*  i mislim da sam ga obrisala jer mi se uošte nije svideo. Moje pisanje od pre godinu dana i sad se mnogo promenilo,i sad je mnogo bolje. Nadam se da će za godinu dana biti još bolje.
Još jedna stvar je ta da je ovo 101 post,tako da mi je zbog toga mnogo drago,i drago mi je da sam možda u tih 101 postova pomogla nekome u bilo čemu. ☺
Dalje priča ide,da sam ja dobila zdravstvene probleme,bila sam u bolnici,i zbog te nervoze i svega,nisam pisala,mislim jesam ali ne svaki dan,ni svaki drugi nažalost.Onda je moj blog malo pao dole,ali to nema veze. Sada imam 70 čitalaca i zbog toga mi je mnogoo dragoo. ☺
Moj cilj za sad oko bloga jeste da imam 80 čitalaca,jer mi je to nekako najlepša brojka,i dok sam imala samo 5 čitalaca,uvek sam se divila onima koji imaju 80,nekako mi je to uvek bilo najlepše. :3
Raspust je bio počeo,*a sada se završava :( * i ja sam rekla da ću da pišem na svaka 2 dana.Ali,ja kada sam na raspustu sam jako lenja,i uošte nisam pisala na svaka dva dana,i to uošte nije fer,i onda sam išla kod babe i dede,pa kod tetke i svuda negde i nisam stigla da pišem,i tako je moj blog pao skroz dole,ali nema veze,kada krene škola sam mnogo odgovornija i pisaću,nadam se na svaka 2-3 dana. ☺
I to bi bila celokupna priča mog bloga.
E sad da li mislim da sam uspela na blogu?
Pa mhm, mislim da nije baš da ništa nisam uradila,imam tu ljude koje vole i čitaju moj blog,ali nisam ni ja Bog zna kakav uspeh uradila,ali dobro,to se dobija godinama. ☺

E sad,što se tiče planova za budućnost to stoji ovako:
Želim da budem što aktivnija na blogu,tjs. da pišem uvek kad mi se ukaže prilika,i da ne bude onih 'sutra ću' reči..
Želim da pišem idalje recenzije knjiga,jer u tome najviše uživam,sa obzirom da obožavaaaam knjige.*-*
Planiram da svakog petka pišem 'U Stilu Poznatih.'
Kada krene škola planiram svake nedelje da pišem'my week' postove,sa obzirom da sam ih odjednom pauzirala.
A za dalje će da vidimo..

Mislim da bi to bilo to!
Želim da vam se zahvalim što pratite moj rad,komentarišete,i što vam se moj način pisanja sviđa.
Obećavam da ću u budučnosti da budem bolja i mislim da je to to hahahaa.Ne znam da vodim ovakve razgovore. :3
Baj-baj. :*

6 коментара:

  1. Srećan rođendan blogu. ☺ Nadam se da ćeš ispuniti to da na svaka 2-3 dana objaviš post. ;)

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Srecan rodjendan bloga! Puno srece u buducnosti! :))
    anasviewoftheworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Srećan rođendan bloga! :D
    Super post! :)

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. srecan rodj znas ko te voli najvisee <33 jos mnogo ih slavili <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  5. Srećan rođendan!!
    Već duže vreme pratim tvoj blog, i obožavam pre svega tvoje recenzije knjiga.
    Nedavno sam počela blog koji se tiče isključivo knjiga i značilo bi mi ako bi ga pogledala. Hvala ti unaprei i izvini na metnji :/

    http://barbaraandersen.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Super si 💖💖
    Čestitam ti :*
    Pogledajte moj blog,nova sam :)
    Link: http://ketrinem.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши