четвртак, 4. јун 2015.

Tag 30 pitanja koje niko ne postavlja. :)

Helou ljudi. :3
Vratila sam se,i odlučila za početak da post bude neki TAG jer nemam baš odmah inspiraciju,iako imam hiljadu postova u planu teško je to napisati.
Uglavnom,nadam se da će ovaj Tag da vam se svidi i da će da vam biti zabavno.
Pa da krenemo!

1. Spavaš sa otvorenim vratima na tvom ormanu ili zatvorenim? .
Sa zatvorenim, mislim da to nema veze sa vezom,ali dobro.Zatvorenim. :3

2. Koristiš li šampone i regenatore iz hotela?  
Ne,uvek moram da imam svoj šampon i svoj peškir i tako to.Uvek. :) 

3.Sviđaju ti se post-its?
Koliko sam ja skontala to su one nalepnice koje te posete šta npr. treba da uradiš. Ne lepim to,ali nemam ništa protiv toga ako je neko zaboravan to mu dobro dođe.Tako da sviđaa mi se. 

4. Da li sečeš kupone i posle ih koristiš?
 Ne,ali se sećam kao mala da sam uzela one Rodine i nisam znala kako da ih koristim i nervirala sam se zbog njih. B| *genije!!*

5.  Da li radije bila napadnuta od strane medveda ili roj pčela?
Možda će moj odgovor da bude jako glup,ali pre bih volela od medveda. Sa obzirom da volim te takve životinje,vukove,tigrove,medvede,lavove,i onda bih se verovatno 'sprijateljila' sa medvedom*veoma glupo zvuči ali da* a pčele mrzim.Tako da medvedi!!! B| *ne čudite se*

6. Imaš pegice?
Nemam,i ne bih volela da imam jer bi to meni očajno stajalo,ali zato mi se na drugima jako sviđa i mislim da su te osobe jakojako slatke. *-*

7. Uvek se smeješ na fotografijama? 
Iskrena da budem,ne. Sada kada sam bila u bolnici svaka slika mi je bila ili nakomrđena ili pupi faca*kako je ja zovem* ili tk neš slično. A i ne volim svoj osmeh,a i nisam raspoložena u zadnje vreme tako da ono ne baš. Na nekima se nasmejem ali uglavnom ne.

8. Da li si nekad brojala svoje korake?
Kao mala da,sećam se da sam jednom išla iz škole i brojala korake ahaahaha to je jako bilo zabavno,sada ne.

9. Igraš li kad nema muzike?
Hm,nisam razmišljala i pratila ovo. Mislim da da,ali nisam sigurna.. :D

10. Da li grickaš svoje olovke?
Omg ljudi,sećam se,prošle godine ja mislim imali mi test iz biologije i ja ništa nisam učila,ali baš ništa i ni jedno pitanje ne znam,i ja imala neku olovku i od nervoze celu sam je izgrizla ali celu nije ni komadić ostao.Debilno. :D
Tako da,da.

11. Koje je veličine tvoj krevet?
E ovo stvarno ne znam.. :D  

12.Koja je tvoja pesma nedelje? 
Adil i Marija Serifovic-Ne spominji ljubav. :)

13. Da li je dobro da muškarci nose roze? 
Mhm. To je nekome lepo,nekome nije.Ja ne gajim nikakvo mišljenje o tome,mislim svako nosi šta se njemu sviđa,tako da.

14. Gledaš li animirane crtane filmove?
Ponekad. 

15. Da li si bila na skaut?
Nikad čula za to.Ups. ☺☺

16. Najbolji doručak?
Po meni makarone.Njama. *-*

17.Kada obično ideš na spavanje?
Kada idem u školu,legnem u 22h,ostanem do 23h na fonu.Kada ne idem u školu ostanem i do 2-3. :D

18. Kada si bila mala u šta si se maskirala za Noć Veštica?
Ja to ne slavim,ups.

19. Šta si u kineskom horoskopu?
E to ne mogu nikako da provalim ceo život.Ne znam stvarno,ali bih volela da znam, :D

20. Gledaš li telenovele?
Pre sam jako gledala,ne samo njih negoi sve serije a sada ni jednu seriju.Počinjem sama sebe da plašim i od letnjeg ako ne završim opet tamo gde sam bilaa pre par dana,imam da gledam milion serijaa na dan!! B|

21. Da li si koristila oružje?
Ne,i nemam želju za tim. :D

22. Prvi koncert?
Ou,ne sećam se.Mislim da je bila Biljana Sečivanović. ☺♥

23, Pevaš pod tušem?
Naravno,ko ne??

24. Kada si bila mala šta si želela da budeš kad porasteš?
Mhm,htela sam da budem učiteljica,ili da radim u modnom butiku. ☺

25. Veruješ li u duhove?
Neep.

26. Nosiš li patofne?
Ne,i mrzim da nosim bilo šta na nogama,čarape,papuče,ali moja majka je uvela novo pravilo da ja moram da nosim papuče u kući,verovatno do kraja mog života,i to mi se pravilo ne sviđa.-.-

27. Da li si nekada plakala od sreće?
Jesam,hiljaduu puta hue. Ali prvo vrištim jedno 5 min,pa onda plačem.. :D

28. Da li si bila zaljubljena?
Jesam,najmanje milion puta,ali sam pre neki dan shvatila da je ljubav glupost!!

29. Čaj ili kafa?
Čajeve mrzim,ali sada moram da ih pijem. -.- Kafu ne pijem,ali obožavam taj miris.
Tako da,kafa iako  ne pijem, ☺

30. Da li možeš da izdržiš da ne dišeš,a da ne zatvoriš nos?
Noup.


To bi bilo to ljudi!
Nadam se da ste se zabavili,pišite mišljenja u komentarima.
Baj-baj. :*

4 коментара: