петак, 5. јун 2015.

Let's talk about May 2015!+ pogledajmo moj Maj u slikama. :)

Helou ljudi. :)
Danas sam odlučila da pišem neke,'ajmo reći moje favorite za maj,i ako ne volim da pišem favorite pa sam to malo okrenula.
Napisaću neke stvari koje su vredne da se spomene,koje sam koristila u maju, a pre toga ću ceo maj da vam pokažem u slikama.
Što se tiče samog maja,mislila sam da će biti savršen,jedva sam ga čekala i mislila sam da neću nikada da ga zaboravim,što i neću,mada sa negativne strane.Maj je bio veoma loš mesec,bilo je lepih trenutaka,ali više je bilo jako loših. Sada ćete sve videti! Pa da krenemo.

Za Uranak sam bila sa drugom kod Ibra i šetali smo od početka šetališta do kraja. Bilo je mnogo lepo,ali sam posle bila jako umorna. :(  




Zatim,posle toga sam bila kod babe i dede i prolazila sam Kragujevac,koji je meni jako drag,i kao mala sam bila tamo jakoo često.Sada i ne idem toliko ali svratim po nekad. Jako volim kada prolazimo pored krsta i obožavam da ga slikam. ☺♥



Posle toga je došao fotograf u školu da nas slika i ja sam se oduševila i zamalo nisam počela da vrištiim.I slika je ispala jako loše jer je moj telefon dodavanjem pande dodao nešto retardirano jako.o.o
Bitna je suština.Umrla sam. *--*



A zatim smo išli na ekskurziju u Beograd i ja sam se najviše oduševila ZOO-vrtu i vukoviva.
Išla sam tako i smarala celu školu da jedva čekam da vidim vukove i samo mi je drug rekao:'' Ej,okreni se evo ti vuka.''
I ja sam počela da vrištim i tako...



Išli smo i na Avalski Toranj ali se ništa nije videlo od magle,tako da mi je tu bilo glupo.
Dok smo bili u autobusu dve stvari su mi uzeli svu svoju pažnju,jednu sam slikala drugu nisam.Za to što nisam slikala ne znam kako se zove,u Beogradu je i kao neki most uf savšreno je.
Slikana stvar je:
Posle smo bili u parku,u ulici Knez Mihailova i bilo je prelepo.
Jedino što sam tamo slikala je:






Posle moje eskurzije,sutradan je bila svadba kod mog komšije.
Stvar koja me je tamo zadivila jeste bila paun.
Pa pogledajte koliko je to slatko. ☺ Celo vreme se okrećao i pozirao i uf. ^_^



Posle toga je bilo neko nevreme i kiša i grmljavina,i Jovanka kao veoma bistar i mudar čovek je izašla napolje i to slikala.





I par dana nakon toga Jovanka je završila u bolnici baš na svog tate rođendan. -.-
Uglavnom,u bolnici je bilo okej. Hrana im je bila užasna i ja nisam smela ništa da jedem 2 dana.BAŠ NIŠTA. :O Posle kad sam smela, bilo je za doručak tipa popara.I svako jutro je bilo sira! Baš svako.
Sir mažeš na hleb,sir uz melko,sir uz meso.. Odvratno! Čajeve ne zaslađuju,i mleko im je odvratno.
Što se tiče mog boravka tamo bila sam u sobi sa davežom ali sam upoznala druge dve drugarice iz susedne sobe pa je bilo okej.


To je bilo to što se tiče celog maja.Sada da krenemo na 'favorite.' Mhm ima jako malo stvari,ali su to ono što sam koristila tipa najviše i vrede da se spomenu.



Kao što znate mnogo volim da čitam knjie,i ceo maj sam čitala svaki dan. U bolnici sam pročitala tri knjige ali za njih neću da radim post nema veze.
Uglavnom u maju su me oduševile dve knjige.
Tjs. serijal 'ROZINE NAJGORE GODINE-Kako da preživim..''
Ljudi moji,ima 7 knjiga,ja sam pročitala tri.Ne zna se koja je bolja.
Pročitala sam:'' Kako da preživim bez prijatelja.Kako da preživim svoj prvi poljubac i Kako da preživim samu sebe?''
Knjige su savšrene!
Isto knjiga koja me je oduševila jeste Pixie od Mimi Vlaović. Savršena je!
O toj knjizi imate sve OVDE



Trenutna knjiga koju čitam jeste
Stigla sam do 60 strane i ne mogu još ništa da kažem ali za sad je knjiga totalno okej. ☺☺


Ovog meseca sam jako koristila ovaj Calvin Klein kako ja nazivam mini dezedoransić,i mnogo je dobar.Toplo preporučujem. ☺


Sledeća veoma dobra stvar jeste dezedorans Le Parisien. Ja ne volim toliko dezedoranse one obične,koji imaju miris kao svi ostali,ali zato je ovaj odličan ima jako lep miris.Preporučujem. ☺


Zadnja ali ne manje vredna stvar jesu kapi za nos.
Ljudi moji,da nema ovog ja ne bih mogla da preživim. U zadnje vreme svako jutro kada ustanem moram dak koristim kapi,zapuši mi se nos i ne mogu lako da dišem.
Ovo je spas i pomaže apsolutno!


To bi bilo to!
Nadam se da vam se post svideo,mišljenja pišite u komentarima.
Baj-baj. :* 

13 коментара:

  1. Zanimljiv post! Žao mi je što si propustila tatin rođendan.
    Ako hoćeš, možeš mi postaviti neka pitanja, imam Q&A na mom blogu.

    http://inmyownworld321.blogspot.com/2015/06/jedna-dobra-i-jedna-losa-vest.html

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je sto si sada dobro, bice tatin rodjendan ponovo. Ne brini, sve dolazi.. Zdravlje je najbitnije, slike su prelepe ^ ^ *-*

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je što si ozdravila, nadam se da će ti jun biti mnogo lepši od maja. ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se dopada blog :) I tema posta je zabavna, nekada sam pravila slične ali eto već duže vreme nisam pa ću morati uskoro neki review jedne nedelje ili dana ili nešto slično! Vopa inspirisala si meeeee <33

    Kapege life moments :)

    ОдговориИзбриши
  5. Slike su predivne. Nadam se da vise neces imati zdravstvenih problema... :)
    Postite i ako vam se svidi uclanite se: http://milenaslife12345.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман7. јун 2015. 11:52

    Odličan post, sviđa mi se način na koji pišeš :) <3

    ОдговориИзбриши
  7. Veoma lep i zanimljiv post. Jako mi se svidja.
    Pogledaj moj blog i ako ti se svidi uzlani se.

    http://maki003.blogspot.com

    ОдговориИзбриши