среда, 17. јун 2015.

U Stilu Poznatih:Milan Stankovic

Helou ljudi. :3
Dugo nisam pisala postove gde ocenjujem poznatima izgled.. I pre neki dan sam slušala muziku na TV.i pevao je Milan Stanković neku njegovu pesmu i razmišljala sam kako on,po meni,ima veoma savršen stil. Pa sam tako danas odlučila da njega ocenjujem, ☺
Pa da krenemo!

PRVA KOMBINACIJA.
Ova kombinacija mi se jako sviđa,sa obzirom da je skoro sve crno.  ☺
U zadnje vreme mi je jako kjut kad neko zaveže košulju ili šta god oko struka,a ovaj put on to nije pogrešio i sve je lepo ukombinovao. Jedina mala stvar koju  bih ja ovde promenila,jesu ove,ja mislim da su kanađanke. Lepe su mi,ali mislim da bi uz ovu kombinaciju išle neke patike,npr. nike air force crne. ☺
Ocena za ovu kombinaciju: 9+ ☺ 


DRUGA KOMBINACIJA.
Iskreno,meni je ova kombinacija lepa,ali nije mi savšena.On je sve to lepo ukombinovao i njemu to lepo stoji,ali mi daje neki utisak da ovo ne bi svakome stajalo,i pantalone mi kvare utisak,ali kao što rekoh,on je ovo lepo ukombinovao,i sviđa mi se što su mu bluza i patike iste boje.☺
Ocena za ovu kombinaciju: 8


TREĆA KOMBINACIJA.
Ovo ja nikada ne bih obukla,zato što ne volim crvenu boju,ali mi se kombinacija na njemuj jako sviđa. Ja volim kada npr. imam na sebi dve iste boje i ukombinujem,lupam, majcu-patike, pantalone-i neki nakit,da je to iste boje. To mi je jako kjut. Tako da mi je ovde sve pun  pogodak i kombinacija mi se jako sviđa. ☺
Ocena za ovu kombinaciju:10- :3

ČETVRTA KOMBINACIJA.
Jaoj,kako su meni prekjut ove bluze široke kao SWAG stil. Ovo je kombinacija koju bih ja,apsolutno obukla. Savšreno! Sve mi se sviđa. ☺♥
Ocena za ovu kombinaciju: 100*--*

PETA KOMBINACIJA.
Kao što svi znamo da se super obučemo,nekad i promašimo.Po meni je ovo totalni promašaj i nimalo mi se ne sviđa.Prvo,po meni,ne idu košulje i ove 'trenkerke' oko struka,To mi se ovde najviše ne sviđa.Patike takođe mi se ne sviđaju..
Ocena za obu kombinaciju:2


ŠESTA KOMBINACIJA.
Ova kombinacijaa mi je fenomenalna! Slična kao i prva,možda čak i lepša. Ovde mi se kanađanke sviđaju i lepo stoji uz ovo. Presuper!
Ocena za ovu kombinaciju:100 *-*



SEDMA KOMBINACIJA.
Ova kombinacija mi je totalno okej,nisam oduševljena ne sviđaju mi se cipele,i boje mi nisu nekako ukombinovane,ali mi je totalno okej i njemu lepo stoji. ☺
Ocena za ovu kombinaciju: 8


OSMA KOMBINACIJA.
Ova kombinacija mi je totalno vau. *-* Meni se retko kad svidi kad vidim kravatu i tako neki stajling,ali mi je ovo stvarno presuper,i sve je lepo ukombinovao. Jako mi se dopada što je crno-beli fazon*ne zato što navijam za Partizan logično B|* i stvarno je super!
Ocena za ovu kombinaciju: 10



DEVETA KOMBINACIJA.
Ova kombinacija mi je totalno okej,ništa posebno,niti savšreno. Jako mi je slatka ova majca a ostalo je sve okej.
Ocena za ovu kombinaciju: 5


To bi bilo to!
Pišite mi u komentarima vaše mišljenje o Milanovom stilu i predloge šta želite još da pišem.
Baj-baj. :* 

2 коментара:

  1. Po mom misljenu Milan nije neko na ciji bih se stil ugledala. Ne znam on mi je kao neka kopija JBa, a to mi se ne svidja posto nekako nije originalno. Svakako, ti si bas lepo napisala post.♥

    ОдговориИзбриши
  2. Ttreca ,peta i sesta kombinacija su mi najj , ali mi u njima izgleda kao zena. Kao sto rece predhodna citateljka on je copy - paste Justin Biber. Mada mi u ponekad izgleda bas kao covek od stila.
    Pisi cesce ovakve rubrike iskreno meni su najzanimljivije.

    Usput baci pogled na nas blog. Nove smo i svaki vid podrske bi nam znacio. Uostalom i sama si nekad bila na pocetku i znas kako to ide.
    Pozdrav lepoticeee.
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши