субота, 13. јун 2015.

My summer-planovi za leto,blog,na koliko dana ću da pišem,itd.. + Q&A.

Helou ljudi. :3
Danas je takoo divaan dan. *-*
Pa prvo,juče sam se raspustila,i danas je prvi dan raspusta,a kako to drugačije da me dočeka nego da na blogu imam 70 čitalaca,ej. 70! 70 ljudi koji su tu i uf,ne znam.
Želim da vas se zahvalim,jer ovaj blog ne bi bio tu bez vas tako da..
Danas ću da odgovorim na vaša pitanja*koja nema baš puno*,ali nema veze,biće uskoro i još jedan Q&A pa onda opušteno.
Ali pre svega toga želim da vam pričam kakvo će ovo leto kod mene biti,ili bar kako mislim da će da bude.
Što se tiče školske godine,bila je totalno okej, bilo je tu i padova,i sreće i svega,a što se tiče mojih ocena,odlična sam sa dve trojke i jednom četvorkom. :33
U zadnjoj nedelji sam popravila tri ocene*i to sve na pet* i jako sam ponosna na sebe. ☺
Jedina stvar što me plaši,i što će me plašiti celog leta,jeste oni inicijalni testovi na početku školske godine,i još je rekla nastavnica fizike da će da nam to oceni..uf:(
E sad,što se tiče ovog leta,mislim da će da bude okej,madea nisam sigurna.
Prvo što znam da ću da radim u skorije vreme,jeste sutra,da idem na trke konja. *--* Idem sa najboljom drugaricom,i to traje čitav ceo dan,ona će da se smori ja ću da uživam.Traje od 9 ujutru do 18h uveče.. Jedva čekam! ♥☺
Posle toga ću jedan dan opet da vadim krv zbog stomaka,pa onda verovatno na privatni ultra zvuk,pa možda u  Institut za majku i dete u Beogradu,pa..nema veze,uglavnom da ne razmišljam sad o tako ružnim stvarima.
Onda sam ceo jun kući,naravno ićiču svuda,do grada,do drugarica,da  noćim,biće onda turniri ovde,25og kod drugarice na rođendan,posle 27og kod najbolje drugarice na slavu i uglavnom biće kul.
Jedina stvar koju znam,jeste ta da ovog leta*bar ne jun i pola jula ako ne i ceo*neću smeti na bazene i tako to..Zbog gore pomenutog stomaka. :( :(  Ali dobro...
E posle jul. Tad bi trebalo možda da idem u školu za fotografa,ali ništa nije sigurno i moja majka kaže 'možda....' 3eg jula idem sa najboljom drugaricom kod moje babe i dede,i bićemo tamo 7 dana verovatno.To jedva čekam!!! Ne mogu da dočekam verujte mi. ☺☺☺☺
Sledeći tok dešavanja isplanirano nemam ovo je nešto najbitnije trenutno.
Što se tiče planova ovako imam to da ću da bušim dve rupice na uvetu pa maka mi to bilo zadnje. :3 Mislim da neću da radim ono jedna pa druga odma' iznad nje nego na foru ovako:
Mislim,jedna će biti dole gde je ona prva,koju sam bušila kao mala,a druga će da bude skroz gore. Mada i ovo sa slike mi je jako savršeno mnogo mi se sviđa.☺
E da,je l' sam vam rekla da ću krajem osmog razreda da bušim pirsing na nosu? ☺☺ Nisam.E pa sad jesam. Jedva čekam aaa^^

Ja svakog leta menjam frizuru,ali ovog mislim da neću,zato što nemam šta,da se šišam nema šanse,možda samo uradim pramen ili nešto slično.Videćemo!

Ove godine na more neću da idem,i zbog letnje škole ako budem išla,i zbog toga što ne smem zbog zdravlja.:( :(
Ali nema veze,tu je zimovanje! ☺

E sad,što se tiče bloga.
U junu sam kući,to sad znate,tako da će postovi izlaziti svaki dan ili svaki drugi,zavisi i od toga da li ću biti tu ceo dan,da li ću biti raspoloženja za pisanje i najbitnije zavisi od toga kakvog ću zdravlja da budem tog dana.Ali,uglavnom,postova će biti.
Oko bloga želim da promenim izgled,E DA PIŠITE MI U KOMENTARIMA JE L' VAM SE SVIĐA OVAJ TRENUTNI IZGLED BLOGA.
Ovi sladoledčići će ostati još malo ali me zanima vaše mišljenje.☺
I želim da mi u komentarima pišete da li da pišem postove 'MY WEEK.'
Oko postova,dosta toga će da se promeni.
E DA. Kako da zaboravim najbitniju stvar u mom životu. :O
U junu ili u julu kupujem NOVI TELEFON. ^____^ Nema više mog lepog razbijenog telefona,nego nešto bolje jaoj.^^ Kupiću telefon bilo koji,samo da ima dobru kameru,tako da računam ili samsung ili sony ili LG. Ali videćemo.Tako da će uskoro postovi biti još bolji i još lepši. :3
Mislim da je to bilo to, ako se budem još nešto setila napisaću u nekom mom sledećem postu,pošto će biti još dosta postova oko leta.

To bi bilo to! Napišite mi šta ćete vi raditi na vašem raspustu i gde ćete ići a sada Q&A.


Q: Da li imaš brata ili sestru( ili si jedinica)?
A: Jedinica sam. ;3

Q:  Tvoja najveća želja trenutno?
A: Da ozdravim i da odem u letnju školu.. ☺

Q: Šta bi volela da posetiš?
A: Mhm. Novi Sad ubedljivo. ☺♥

Q: Kog datuma si objavila prvi post na ovom blogui? ( proveri.)
A: 26. avgusta 2014 godine. :333

Q: U kom slučaju bi prekinula sa blogovnjem? (tj. šta je nešto što bi došlo do vrhunca da prestaneš)?
A: Ja sam nekoliko puta prestala da pišem, pre je to bilo na 2 meseca ja mislim,i razlog je bio škola+ nisam imala ideja. Zatim sam sad bila napravila pauzu od ne znam koliko tačno  nedelja,i napisala sam jedan ili dva posta i opet stala,a razlog je bio moje zdravlje. Tako da. Uglavnom,ja ne bih nikada prestala sa blogom,da ono prestanem zauvek,za to razlog i nemam i ne vidim. A oko pauza to su ili to što nemam ideja,ili tako nešto što mi se desilo u maju. :)

Q: Ko ti je uzor u blogovanju?
A: Pa ja mislim da je moj najveći uzor Natalija,koja je obrisala blog,i koja ako čita ovo,želim da je zamolim da vrati blog. Ona je meni i ovako van bloga veoma draga i mnogo je volim i eto mnogo mi je žao zbog svađe koja se desila i zbog toga što više ne mogu da se smejem njenim postovima..

Q: Šta ti se najviše dopada na tvom blogu?
A: Ja jako brzo menjam mišljenja,i ono što mi se u ovom momentu dopada, to već sutra može da mi bude jako ne dopadljivo. Tako da,iskreno ne znam. :3

Q: Kako si? hahahaaahaha
A: Mhm,onakoo. Ti? :D 

Q: Šta voliš kod blogova?
A: Pa ja iskreno volim da vidim da se neko trudi oko tog bloga,i da ono u tom postu kojem je napisnao ima puno ljubavi. I volim da mi je blog privlačan po izgledu.

Q: Da li si zadovoljna svojim uspehom na blogu?
A: Nisam zadovoljna sa time što sam odustajala na ta dva meseca možda bi mi sad blog bio i malo aktivniji i sve to,ali i ovo je fenomenalno,tako da jesam.

Q: Najdraže blogerke?
A: Natalija,Tijana i Anja ubedljivo,a ima ih još najmanje 50.

Q: Omiljena serija?
A: Internat ubedljivo. Trenutno gledam Elif,preporučujem seriju. ☺

Q: Da li voliš životinje?
A: Da,najviše na svetuu. ☺♥

Q: Omiljena boja?
A:Crna.♥

Q: Šta radiš u slobodno vreme?
A: Fotografišem,pišem ili gledam videe na yt. ☻

Q: Kada ne bi uspela da budeš u budućnosti to što želiš da budeš,šta bi bila? Najbolja si.
A: Ako ne bih mogla da budem fotograf,bila bi pisac. Hvala ti. ☺♥♥


To bi bilo to! Nadam se da vam se post svideo,mišljenja pišite u komentaru.
Baj baj. :*

15 коментара:

  1. Cestitam zbog ocena.Izgled bloga mi se dopada,a posebno pozadina.I da cestiam za 70 citalaca

    ОдговориИзбриши
  2. Čestitam na 70 čitalaca!! vauu :D I jako mi se sviđa izgled bloga!!!

    andjelinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Izgled bloga je baš kjutt,čestitam ti na 70 čitaoca i da brzo ozdraviš :*

    Novi post: lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман13. јун 2015. 05:35

    Blog je malo previše beo,a inače je sasvim ok. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Cestitam na 70 citalaca,odlican post i Q&A


    Novi post na mom blogu komentarisite--lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post.Cestitam na 70 citalaca.Ja sam danas svoj slupala -_- ,ispao mi iz ruku.Al' se moze popraviti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. ☺♥
      A jaoj,ja moj nisam htela da popavljam zato što bih ga opet razbila...

      Избриши
  7. Cestitam na 70 citalaca, to je veliki i zavidan broj!
    Zelela bih da ti kazem da mi je jako zao sto si tako bolesljiva i ogranicena u pogledu bazena, letovanja i svega toga. Zelim ti puno zdravlja u buducem periodu☺♥
    Takodje, volela bih da te upozorim da pazis na busenje usne hrskavice i da dobro porazgovaras sa onim ko ce da ti buidi uvo, jer je rizicno, nosi valjda rizik da ostanes gluva na to uvo...
    Ne bih da te plasim, nemoj da mi verujes nista, ali moj ti je savet da dobro porazgovaras sa onim ko ce da ti busi uvo, jer cu to i ja da uradim☺
    Sto se tice izgleda, svidja mi se, sladoledi su super, a my week je uvek dobra ideja!:D
    L;epo se provedi na letnjem raspustu, uzivaj!♥
    http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti prejako♥♥
      Što se tiče uveta,znam da ima veliki rizik,mada ću ja da vidim mnogo oko toga gde ću i kako ću,i jako volim pirsinge pa mogu malo da pretrpim bol. :3

      Hvala tii i ti takođe. ♥♥♥

      Избриши
  8. Odlično, nego možeš li na sledećem postu da pišeš o pravljenju nečeg kreativnoG? Hvala,unaprijed

    ОдговориИзбриши