недеља, 21. јун 2015.

Šta treba nositi u koferu za more?

Helou ljudi. :3
Znam da su neki bili već na moru,neki već jesu,neki će da idu,ali naravno,ja ne bih bila ja kad ne bih kasnila za nešto.
Odlučila sam da vam napišem šta treba da nosite u koferu sa kojim putujete na more,iako ja ove godine ne idem na more(-.-) trebala sam da idem u Bugarsku,i da,ako neko ide u Bugarsku neka mi se javii želim da mi priča utiske,pošto je Bugarska po meni savšrena!
Da se vratimo na temu. Ovo su stvari koje bih ja ponela pa možemo da krenemo!

Jedna od najpotrebnijih stvari jeste,kupaći kostim. Ove godine su mi jako kjut ovi gore sa slike,i nemam pojma kako se zovu i gde može da se kupe,ali može negde preko fejsa ofc. Ja još nisam kupila kupaći za ovu godinu jer nisam sigurna da li ću smeti  na bazene ali ako budem smela kupiću neki slični ovome.
Po meni lepi kupaći kostimi:
Kupaći na rese su mi idalje veoma prekjut,i mislim da ću baš i jedan takav kupaći da kupim. ☺
Cele ove godine mi je čipka vrh,tako da mi je ovaj kupaći vau. *---*


Druga veoma bitna stvar jeste krema sa sunčanje. To morate obavezno da imate inače ste kao rakun.Ja kad sam bila u Bugarskoj 2013 sam namazala celo telo i sve je to bilo dobro,i onda sam izgorela u faci,tjs.ispo očiju i provalila da i na telu ne mogu da izgorim,mogu ali jedva,dok mi je ispod očiju i ostatak face jako osteljiv.. Tako da vi smislite kakva sam bila i to ne malo izgorela nego previše! Uf..Uglavnom,krema za sunčanje obavezno!


Što se tiče beauty stvari tu vam i nisam od neke pomoći.Po meni je okej poneti neko labelo i maskaru,možda senku za oči i to je to. Mislim ko će tamo bitan da vas vidi? xd Naravno kreme poneti da se mackate.I neki parfem uvek dobro dođe ako idete u šetnju i tako to. Možete poneti i neki lak za nokte pa ako upoznate tamo nekoga od naših da se družite i tako. ☺

E sada što se tiče garderobe,po meni nemoj da nosite crne stvari jer se pržite u njima,iako bih ja naravno to nosila.. Nosite kratke stvari jer je pretoplo i što više šorceva,suknji,haljinica..Ali za svaki slučaj ponesite i jednu bluzu i farmerke ili trenerku da vam bude pri ruci ne zna se ovo vreme u zadnje vreme..*ne zna se ovo vreme u zadnje vreme..ok*
Ponesite puno majca na kratak rukav jer vam je to,naravno potrebno.




Ko voli šešire,ili ko ima problem sa sunčanicom i ostalo može i njega da ponese.Po meni su šeširi jako kjut,ali ja ih nikada ne bih nosila,ali drugima to lepo stoji. ☺☺
Naravno,ako ne volite šešire možete poneti marame za kosu to je meni prekjut.


Što se tiče obuće,ponesite sandale,baletanke,japanke za plažu naravno,ali ponesite i patike jer u svakom trenu može da padne kiša i da ne možete da obujete ovo navedeno.  Patike su ipak naj. ☺♥


Naočare za sunce  su vam obavezne,i nosite ih da ne bi izgoreli po faci kao gore pomenut debil.. Ove godine su mi jako kjut ovakve naočare sa slike i još jedne naočare.Ali,naravno svako ima svoj ukus,i najbitnije je da ne izgorimo!!
Ovakve naočare su mi jako kjut,i ne znam kako se zovu.-.-


Što se tiče samih stvari,ja bih ponela ono najosnovnije neku knjigu naravno.KNJIGE NOSITE APSOLUTNO!! Onda telefon,ili laptop ako u hotelu imate internet,a sigurno imate. Onda možete i neku društvenu igru pa da igrate sa roditeljima/bratom/sestrom,a i možda tamo upoznate nekoga.

Eto to bi bilo to!
Nadam se da vam je post bio zanimljiv,i  da sam bar malo pomogla,a mišljenja pišite u komentaru.
Bajbaj. :*

9 коментара:

  1. Meni je prvi kupaci kosti toliko simpatican i savrseno stoji. Nosila ga je Sara Jones tokom svog odmora. Veliki plus ide za okrugle naocare koje su meni bile i ostale hit.Sto se kombinacija tice druga totalno opisuje moj casual stil. Super ti je post.Pozdrav lepoticeee <3

    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Jaaaoj, koliko su divne sve ove slike! Ovaj beli čipkasti kupaći mi je najnaj! Naočare su nezaobilazne leti, moram bar još jedne da uzmem. Videla sam jedne prelepe u New Yorkeru, videću još hoću li ih uzeti! :)
    I da, nadam se da ćeš se lepo provesti i kod kuće. Naći ćeš već neku zanimaciju preko leta! :)

    Novi post na mom blogu! :)
    Girly world

    ОдговориИзбриши
  3. Superr post. :)) posetite http://tylizzle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se sviđa post,imam slične naočare.xd

    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши