четвртак, 15. јануар 2015.

2014/2015 TAG

Helou ljudii.:-3 Danas sam pronašla jedan TAG koji mi se i previše svideo.. :-33
Možda u zadnje vreme i previše pišem TAGOVE ali nema veze... Hhaah. xd
Pa da počnemo.. :-3
Inače da,nikada ne pišem ovako kasno post,ali tek sada sam našla ovaj TAG. :*


 1.Koja je bila najbolja stvar koja ti se dogodila u 2014.godini? 
Ne mogu tačno da odgovorim na jednu stvar..Ima to što sam upoznala mnogo drage ljude,to što sam stekla veoma dobre prijatelje,to što sam napravila prvo tumblr ,pa blog..I može se reći uspela tu.. Ima i previše stvari.. :3
  2.Koja je bila najizazovnija/najstrašnija stvar koja ti se dogodila u 2014. godini?
Pa ne znam..Hahha.Možda to kada sam videla neke devojčice kako se oblače..Veoma strašno! Hhaha. xd

3. Koji je bio neočekivani uspeh/veselje u prošloj godini?
To je aspolutno bio uspeh na tumblru.. Nisam mogla da verujem da sam stigla do 1,000 followersa.. :3

4. Koja je bila neočekivana prepreka u prošloj godini?
Pa možda ta,što mi je izašla neka alergija na nogama,koju i dan danas imam i nisam smela da idem na bazene..To se desilo i prošle godine.. -.-'


5.Odaberi 3 reči koje opisuju 2014.
Am..Uzbudljiva,tu i tamo-loša i iznenadjujuca..

6. Najbolje knjige koje si pročitala u 2014?
Pa ne znam koje su baš najbolje,jer svaka knjiga mi se sviđa čim sam je pročitala,a ako mi se ne svidi ne čitam je..
Inače znam najgoru,ne samo u 2014 mislim da će ostaviti najgori utisak zauvek..
''PLAVA BELEŽNICA!'' 
Najodvratnija knjiga na svetu...
7. Koja je bila tvoja osobna promena od 1. do 12. meseca prošle godine?
Ja sam se toliko promenila..Znači početkom godine sam bila veoma umišljena ( priznajem ) i bila sam veoma bezosećajna..Pa sam se menjala totalno.Hahah. xd Onda pre nije moglo ništa da me iznervira,i kada me iznervira ćutim..Sada?Sada me sitnica iznervira i toliko da poludim i puknem odmah.. Onda kada sam pre gubila prijatelje i kada neko nešto loše kaže o meni ja ono plačem tresem se ..Sada me samo briga,ko je vredan ostaće.. : ) 

8.Kako si se promenila psihički?
Ups,ovo sam može se reći u 7mom pitanju odgovorila.. Pa to da me ne dotiču više stvari ne bitnih ljudi.I to oko prijatelja..Ko je vredan ostaće,a ko nije neka ode i nikad se više ne vrati ! :)
9.Koji je najbolji deo tvog rada u 2014?
Pa oko škole prošla školska godina,ova i ne baš.. Ali to je tumblr i blog .. :33


10. Koji je bio najizazovniji dio tvog rada u 2014.?
Oprostiti jednoj osobi 1000 puta,i onda te ta osoba na kraju opet povredi..Pa ok..xd

11.Koji je bio  jedan najveći gubitak vremena u 2014?
Jedan od najvećih gubitka jeste taj što sam gubila vreme na neku osobu..Uf,sad bih sebi lupila šamar zbog toga.. -.-''
 
12. Najveća stvar koju si naučio u 2014.?
Da ne jurim za nikim..
" Ne trudi se da uhvatiš leptira.Ako želi da se igra sa tobom,sam će sleteti na tvoju ruku.Tako je isto i sa ljudima.Ne trči za njima ako te žele sami će doći " Ivo Andrić :) 

13. Rečenica ili fraza koja  će opisati 2014.?
Ne pokazuj ljubav,jer ona ćete ubiti! :)
Ovim sam se vodila u celoj 2014.godini. :) 

To je bilo to,nadam se da vam je bilo zabavno dok ste čitali,i ko želi neka uradi ovaj TAG. :*
Baj-baj. :* 


 




8 коментара:

  1. Super tag! Jao Jovanka ti si iz onih grupa o Girls-u? Nisam odmah skapirala haha:-)

    Inače poseti moj blog i zaprati me ako možeš, ja tebe pratim :)
    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bila sam u toj grupi pre..:3
      Mislim da te već pratim videću kada odem na komp.. :3

      Избриши
  2. Tag je bas presuper. Ja te nominujem da uradis jos jedan koji se zove Get your Freak on Tag.
    Evo link: http://amyfashion18.blogspot.com/2015/01/get-your-freak-on-tag.html
    Nadam se da ces ga uraditi <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aa hvala ti,uradiću ga,ne znam baš da li ću ovih dana pošto imam puno toga u planu,ali hoću sigurno! :*

      Избриши