недеља, 25. јануар 2015.

Blogger? Šta mene lično nervira kod drugih blogova/blogerki.

Helou ljudii, danas sam razmišljala da pišem i onda sam videla da imam 20 čitalaca.. Znači to je meni super,sa obzirom da nisam ubacivalaa 3 meseca postove,i da sam krajem Avgusta počela da pišem..Super i hvala vam. :3
Pošto mi ništa drugo nije padalo na pamet,rekoh 'ajde da pišem o tome šta mene nervira i nešto što se meni desilo na blogu,itd..
Da krenemo. :3

1. ''Neću uspeti,odustajem.''

To je,realno svaki bloger rekao..
Čak i ja,priznajem hoho. :3 Ali,ne treba odustajati,već se još više potruditi,i pisati sve bolje i bolje postove.  Inače,ovo me ne nervira,ali pišem nešto što se dešava skoro,pa uvek! :3

2. Nemam inspiracije šta da pišem,dok traje škola.

Ovo sam tako ja ! Uvek kada krene škola,ja dođem kući i kažem:'' Ne znam šta da pišem, napisaću sutra.'' A onda,ni sutra ne napišem i sve tako redom. To sam ja početkom školske godine uradila i nikada više..Sada,na zimskom raspustu sam sve  moje ideje zapisala u jednu svesku i tu imam kada šta da pišem..nekada,sam i umorna pa mi se ne piše,ali postovi idu sigurno! :3

3. Anonimni hejteri!

Okej,ovo je stavka koja me nervira.
Ja razumem,da neko dođe i piše šta ti ne valja na blogu,tjs. da ti ukaže grešku,i to je uvek dobro došlo! Ali,kada dođe neki anonimac,i u komentaru piše kako ti je blog užasan,pa počne da te vređa, a sigurno ni nema blog..e,to mi je nešto toliko odvratno i ružno znači!
''Ko te toliko boli,da meni donosiš nesreću?''
Hejteri su jednostavno ljudi koji nemaju preča posla nego sednu za računar i pišu uvrede!
To je strašno!

4. Reklamiranje bloga u komentaru bez ičega drugog.

I ovo je nešto što me nervira!
Kada vidim da je neko samo stavio link bloga,nije ni napisao:''Blog ti je dobar,super post.'' Ili još gore,kad nije ni pročitao post ali eto reklamira svoj blog..Pa to je iskorišćavanje! Niko nije napravio blog,da bi drugi ljudi samo eto tako reklamirali sebe... -.-''

5. Muzika na blogu.

Okej,ne znam zašto me ovo nervira,ali me nervira! Hhaha. xd
Jednostavno,ne volim ni tumblr blog da vidis ma muzikom a kamoli blog blog hahaha. x''D
Jednostavno, kontam da želite da podelite vaše omiljene pesme,ali napravite post o tome i rešen problem! :)

6.Kopiranje postova sa drugih blogova.

Znači,okej je da neko čita neki post i to mu se svidi i napiše slično tome..Ali,kada vidim post koje su sve reči iste sa onog predhodnog posta, znači uf!
Ako nemaš inspiraciju,ne piši! Nije nikome sigurno prijatno da vidi kako mu je neko bukvalno prekopirao post!

7. Sarađivanje sa drugim blogerkama!

Ovo nije stavka koja me nervira! Naptoriv,ja kada bih mogla da stupim u kontakt sa svakim blogom i da sarađujemo bilo bi ekstra.. Obožavam kada blogerke sarađuju,i posle toga se još i druže! Nešto prelepo.. :3

8. Davati ne tačne informacije!

Mnogo puta se desilo,da čitam o nekom preparatu,i taj neki bloger ga toliko nahvali,i ja odem da kupim..A kada kupim to nije ni s od savšrenog.. Znači,ne razuemm ljude koji pričaju nešto što nije tacnoo..Tako možete da izgubite vernost čitalaca..Ali,ipak oni to ne razumeju!.. :) 

Mislim da je to,to..Okej,nije! Ali neću da ispadnem najveći hejter na ovome svetu... :3 Ali ovo je nešto osnovno što me nervira.Da stavka: 1,2 I 7 NISU NERVIRANJE! To  je neki mali savet! :3 
Baj-baj. :*

10 коментара:

  1. Slazem se za vecinu:).
    Jednom mi zvucnik bio pojacan na najace oko 1 uvce,svi spavaju u kuci,ja usla na nkeii blog.Kad ono nesto pocne da tresti kroz celu kucu xD!Ja to uvek stopiram,jer uglavnom nije moj tip muzike,ali mi je nekad cool!Uhhh,posebbno me nervira kad mi neko na engleskom napise kao 'ajde da pratimo jedna drugu'..Usla sma na blog kad ono nesto na francuskom...Odbila sam je...Videla sam je na jos par blogova...Znaci nekako samo naisla na nase blogove,i ne bi ih sigurno ni citala,posle toga na nijeddnom blogu nije ostavila komentar!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa to.. Nikada ne znas da li će neka pesma da ti iskoči..Uf..
      To je strašno hahaah .
      Neka cura je na mom postu reklamirala bez ičega svoj blog,i to dva puta na istom mom postu..A ja onako: O.o '?????????

      Избриши
  2. I mene to nervira kada bez iceg drugog samo ostavi link bloga,tada joj sigurno niko nece posjetiti blog .Inace super ti je post i imas par stavki koji drugi blogeri nisu imali kada su radili ovaj post.Dosta njih je uglavnom pisalo isto.
    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa,nisu fer.Neka napišu bar nešto pa onda neka se reklamiraju..Ja volim kada neko stavi svoj blog,da bih našla nove,ali ne bih ušla u onu reklamaciju bez ičega..Nikad! :3
      Pa,ja sam napisala svoje iskreno mišljenje, ima možda još toga,ali mi je ovo nešto najbitnije.
      Hvala ti. :3

      Избриши
  3. Slažem se sa tobom u vezi dosta stavki. :)

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Za sve stvari se slažem. I mene takođe živcira muzika na blogu, jednostavno želim da slušam ono što ja volim a ne ono što mi je neko drugi ''pripremio''.
    Za stavku pod 7. sam vrlo srećna što si je napisala, i meni se jako sviđa kada blogerke sarađuju i druže se. :)

    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa najače je,ja pustim pesmu,opustim se,uđem na nečiji blog,i ono BUM muziku uvo mi otpadne.. Mislim,možda će većina blogerki da se naljuti ili tako nešto,ali ovo je moje mišljenje,i stojim iza toga ahaha.:3
      Što se tiče saradnje,ja to obožavam!Kada bih mogla sa svim blogerkama bih saradjivala. :333

      Избриши
  5. Za vecinu stvari se slazem sa tobom. I mene takode nervira kada neki na kako da kazem bezobrazan nacin komentarisu blog.
    A ovo za muziku... Hmmm... Ja je imam ali cu je izbrisat zato sto me pocela nervirati. Upocetku mi je bila zanimljiva ali vise ne.
    Odlican post :) ♥

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa,muzika je u početku okej,ali vremenom smori.A i problem je u tome što nemamo svi isti ukus.Ja slušam npr. rep i sad bilo bi veoma glupo da stavim listu sa repom a nekoga to izluđuje.. :3
      Hvala ti. :* ♥

      Избриши