субота, 17. јануар 2015.

BFF TAG

Helouu ,danas sam odlučila da sa mojom bestie Sarom uradim BFF TAG. :-3


1. Kako i kda ste se upoznale?

Sara: Našla sam Jovanku u travi. xD zezam se. :D
Pa jedno vreme se nišmo družile i onda smo počele puno da se družimo. :3
A kada,pre 2 godine.. :D

2. Koja vam je najdraža uspomena?



Kada smo išle iz škole i počep je grad i velika kiša hahaaha :D
'Kiša pere ulice gde si moja ludice''. :D


3. Opišite jedna drugu u jednoj reči:

Sara: Kobila mala.
Ja: Majmun visoki.. :3

4. Koiji vam je omiljeni šminkin brend?

Baby Lips. :3



5. Ako biste mogli otići bilo gde u svijetu zajedno gde bi to bilo?

U Italiju.. :3



6. Kojoj treba duže da se spremi ujutru?

Sari više treba da se spremi.. :D


7. Omiljeno doba?

S: Proleće.
J: Leto. ^_^


8. Šta znači biti najbolji prijatelj sa nekim ko je opsednut blogom?

Sara: To je veoma lepo, po ceo daan priča o tome i ako je ponekad dosadna ali volim ja nju najviše! :3


9. Komedija ili horor?

Sara: Horor!
J: Komedija.. :D

10. Blackbery ili Iphone?

Iphone.. :D

11. Omiljeni zajednički film?

Mean Girl.

12. Šta je nešto čudno što jedete?

Sara:Jovanka.Hahah zezam se,ne znam.. :D

13. Koja vam je omiljena TV emisija?

Pinkove Zvezdice. :D

To je to od nas..Inače na neke odgovore ne shvatajte ozbiljno Sara malo nije normalna..:D
Nominujem sve koji žele da urade ovaj TAG.
Čujemo se u sledećem postu,bajbaj.:*

6 коментара: