петак, 30. јануар 2015.

IN ili OUT?

Dugo sam razmišljala o čemu danas da pišem, i onda sam se setila nečega po meni veoam dobrog!
A to je da ja nađem kombinacije na internetu, i da pišem da li mi se te kombinacije sviđaju ili ne.
Da ne pišem više,videćete u postu! :3

PRVA KOMBINACIJA.

Ovo je veoma šarena kombinacija, tjs, veoma veoma veoma šarena kombinacija sa puno boja haha. :D
Najviše mi se ovde sviđa suknja,i ta boja-roza neon. *-*
Što se tie,ostalog, može da prođe,mada i nije nešto. :3

Ocena za ovu kombinaciju: 8. :)

DRUGA KOMBINACIJA.

Ovo je sasvim okej kombinacija. Jakna mi se veoma sviđa,kao i bluzica,helane i torba.. Ali,mi se ne sviđaju ove čarape i čizmice..Ne idu mi uvopšte zajedno,kao što i ne idu uz ovu kombinaciju.
Mada,okej je.

Ocena za ovu kombinaciju: 8. :)

TREĆA KOMBINACIJA.

Aaaa njene lokne. *--* okej...
Inače ova kombinacija mi je asiasujaaka. *0*
Suknjica i carape u ovoj kombinaciji su tako savršene. *Q* Kao i bluza i ovaj šal.. znači prelepo! *--*

Ocena za ovu kombinaciju: 1000. *QQ*

ČETVRTA KOMBINACIJA.

Ovo mi se baš,baš ne sviđa. Sandale mi se ne sviđaju,kao ni tašna..Ne znam aa.:0 Ali,haljina može  i nekako da prođe. :3

Ocena za ovu kombinaciju:  Mhmm.. 5. :))

PETA KOMBINACIJA.

Ova kombinacija bi bila savršena da nema ove tašne..Nekako,mi tašna sve ovde kvari.Ali,bez nje,kombinacija p e r f e c t. *__*

Ocena za  ovu kobminaciju: 9+ :33

ŠESTA KOMBINACIJA.

Omg..... *-------*
Ovo je tako savršeno.... vidite vi te patike i suknju,pa msm ja ne mogu ovo... :00 *--*
Savršeno!!!
Kraj i tačka.

Ocena za ovu kombinaciju: 282022029982829202.... *q*

SEDMA KOMBINACIJA.

Ova kombinacija mi se veoma sviđa, čak i suknja mi se sviđa, mada ne volim crvenu boju,bilo bi mnogo lepše da je crna..Ali je lepo. :3

Ocena za ovu kombinaciju: 10 :3


To bi bilo to,za ovaj post.
Nisam baš nešto kreativna danas, da bih pisala neki dugačak tekst.
Čujemo se u sledećem postu!
Baj-baj. :*

5 коментара:

  1. Odličan post ♥ ponekad ljudi odaberu kombinacije koje su za povratiti i to mi je tako grozno jer ima tako odličnih kombinacija kao što su ove u tvom postu.

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa ti. <3
      Pa mislim,po meni nije fora ni ubacivati samo dobre,ali nije ni fora ono kao ružno mi to i to.Jednostavno,ubaciš na ono na šta naletiš i izraziš svoje iskreno mišljenje.. :3
      Hoću naravno. :)

      Избриши
  2. Odlican post!
    Outfiti su bas slatki!☺♥

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super ideja mada se ne slazemo oko ocena
    http://mynewblogmfashion.blogspot.com/
    Kad skupim 10 pratilaca pocinjem da postavljam zanimljive postove

    ОдговориИзбриши