субота, 24. јануар 2015.

Get your Freak on Tag

Helouu ljudi,nominovana sam još odavno za Get your Freak on Tag.Nominovala me je:Amy ( http://amyfashion18.blogspot.com/ )
Pa bilo bi red da ga uradim:-3
Nominujem:
Beauty by Alex:  http://lepotaodaleks.blogspot.com/
Alexandra's World http://alexandraworld15.blogspot.com/
To je to,pa da krenemo:-3

1. Koji je to nadimak kojim te samo tvoja porodica zove?

Možda Joka,ne znam. :3

2. Koja je tvoja čudna navika?
Možda to što,kada sam nervozna grickam nokte.. Kao mala sam ih grickala bez prestanka,i onda je meni moja mama stavljala ljutu papriku na nokte,dok spavam..Možda malo čudno,ali je pomoglo..Nekoliko godina sada se vraćam na to,iako želim i volim dugačke nokte.-.-'

3. Da li imaš neke čudne navike?
Pa kao što rekoh gore,imam..Imam ih još 100 ali nisu baš sve za javnost hahahah. :D

4.Koja je pesma koju tajno voliš da slušaš  kad si sama?
Nemam neke tajne pesme,ali kada sam sama pojačam do kraja pesmu: Više se ne vraćaš-Karolina Gočeva.  To je najlepšaa pesma na svetu aa! :0 *0* 

5. Šta  te najviše nervira kod ljudi?
Oko ovoga mogu da pišem 5 dana,ali da ne dužim..Nervira me dvoličnost,umišljenost da su najbolji/najlepši. Ljubomora,gledaju te u  oči a lažu te..Uf.Sve! HAHAHAHA:-3 
Mislim,naravno,postoje dobri ljudi..ali ih je veoma teško naći! :(

6.Koja je tvoja nervozna navika?
Pa ne razumem baš ovo..Hhahaa. xd Ali eto,grickanje noktiju,valjda... AHAHAHA.:3

7.Na kojoj strani kreveta spavaš?
Nemam određenu stranu..Zavisi haaha:3 Zaspim uglavnom na levoj,ali ne znam na kojoj se probudim. xd :D

8. Koja je bila tvoja prva plišana igračka?
To jee jedna ovcaa-Blejo.:3 Plavaa je i još uvek posedujem tu igračku. Hahah xd Am,ima i ženu kupila sam pre 4 godine i žensku tu ovcu haah. :DDD 

9. Koje je to beauty pravilo koje uvek pripovedaš, a ti ga se ne pridržavaš?
Pa ne znam.. Mislim da nema toga.xd

10. Da li imaš neke čudne veštine koje umeš da uradiš sa svojim telom?
Baš ništa.... hahahah. xd

11. Koja je tvoja omiljena hrana koja je loša za tebe?
Čokolada.. :( koliko je volim,toliko je i loša za mene..:(

12. Koje piće uvek naručiš u kafiću?
Kakao.*00*

13. Šta nosiš na sebi dok spavaš?
Pidzamicuu hehe.:-3♥ 

Too  je to.:3 Nadam se da vam se svideo ovaj post. :33
Čujemo se u sledećem postu.
Baj-baj. :* <3

9 коментара:

  1. Odličan tag! :) Super si!


    Pratim te, uzvrati ako možeš. ♥
    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljiv post i odgovori :D

    http://katymycorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican Tag hvala sto si ga uradila <333
    Evo opet te nominujem za jos jedan nije bitno kada ces ga uraditi evo link pa vidi o cemu se radi:

    http://amyfashion18.blogspot.com/2015/01/20142015-tag.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam taj Tag uradila rec. :3 Ali kada sam procitala da si me nominovala ja sam htela odmah da ti napisem da cu da te ubijem.... :00♥♥

      Избриши
    2. Aha ok nisam znala. Izvini. Hahahaa nemoj molim te ♥♥♥♥

      Избриши
  4. Jesi li probala one lakove protiv grickanja noktiju? Ja sam jedno vreme stalno ,,jela'' nokte i ni na šta nisu ličili, pa sam pozajmila od drugarice taj lak i prestala sam jer bukvalno je bio toliko odvratan ukus da sam držala ruke podalje od usana non-stop!

    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam,zato sto ja grickam nokte samo kada sam nervozna,a ako nekim slučajem krenem svaki dan probaću. :3
      Bolje to nego ljute papričice,veruj mi! :D

      Избриши