среда, 7. јануар 2015.

Common White Girl TAG.

Hej,dragi moji. :3 Odlučila sam da postove pišem na svaki drugi dan,tjs. jedan mesec na svaki drugi dan,jedan mesec  svaki dan...Ovaj mesec ide na svaki drugi. Danas sam odlučila da pišem  Common White Girl TAG. 
Nije me niko nominovao,ali mi se TAG i previše sviđa,pa da krenemo. :3

NARAVNO,SREĆAN VAM BOŽIĆ !! <3 :D

1. Omiljeno piće iz StarBucksa?

Mi ga nažalost,nemamo ovde u Srbiji.. :/


2. Koliko dugo ti treba da se spremiš ujutru?

Am..Pa ako žurim treba mi 20ak minuta..A ako ne žurim onda 45 min. :3

3. Koliko selfija napraviš u toku dana?

Ja sam okupirana njima,tako da od 30-40 hahah.  :'3 xd


4. Koliko imaš instagram followera, a koliko slika?

Followera:111, Slika: 42. :3

5. Da li ikad kažes LOL ili OMG naglas?

Lol nikada,jer mi je glupo hahaha a OMG uvek. :'3

6. Da li nosiš jedan odevni komad više puta odjedanput?

Pa ne znam, ne nosim npr.svaki dan jedno te isto već menjam. :D

7. Da li si rasista?

Naravno da ne !

8. Koliko twittova imaš?
Možda sam jedina osoba koja ne voli twitter,i koja nema twitter.Mislim imam,i to je bilo samo da vidim kakav je,ali je veoma smor. :D
9. Instagram, twitter ili Tumblr?
 TUMBLR! ^_^ Ljubav najveća.:'3

Link: http://sve-je-bolje-kad-si-ti-tu.tumblr.com/


10. Šta najčešće radiš?

Am pa čitam nekie blogove,ili sam na tumblru. :'3


11. Koji su ti omiljeni youtuberi?

Ovo je najteže pitanje od svih.. Imam ih 828290202922,tako da ne mogu jednog..Ali eto možda ili Vina ili Emilija.
Link: https://www.youtube.com/user/hatsepsuta/videos
Link:  https://www.youtube.com/channel/UCimWMtrcOU3jUFttunAuzeQ/videos  ( ko ne zna za nju,ona ubacuje svaki dan video,ali je sada bolesna) :( 


12. Koliko često sređuješ nokte?

Am,pa ne znam haahah. :D



13. Da li si šopingoličarka?

DAAAAAAA! A ko nije? Hahaha♥



14. Koliko si puta gledala Mean girls?

Am pa dosta puta.Jedan od najboljih filmova. :''3



15. Da li imaš mnogo odeće?

Pa,imam dovoljno. B|

16. Da li slikaš svoju hranu pre nego što je pojedeš?

Pa,ponekad,ali nekad i zaboravim. :D



17. Da li svakog dana nosiš šminku?

Naravno da ne!

18. Kakve su ti ocene u školi?

Odlične! :3

19. Kako obično stilizuješ kosu?
Uvek mi je u puštenom stanju. :D



20. Da li uvek izgledaš pristojno?

Pa ja mislim da da. :D

To je to. Ko želi da uradi ovaj tag-neka ga uradi,veoma je zabavno!!
Čujemo se za dva dana <3 <3 
Kiss. :* :* :*

2 коментара:

  1. Jaako mi je žao što sam tek sad pronašla tvoj blog. Super si i jako mi je drago što ćeš tako često pisati. Inače post je odličan ♥ :)


    Poseti moj blog i učlani se ako želiš : http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Jaoj,hvala ti ♥

    Veoma mi se sviđa blog aa^_^

    ОдговориИзбриши