понедељак, 5. јануар 2015.

This or That Tag

Hej dragii moji <3
Da,znam,opet nisam ništa ubacila..Kako sam obećala. Glupača sam. Ali jednostavno, videla sam da je akitnvost stpala ( ja sam kriva ) i nisam uradila ništa povodom toga.I onda sam videla da sam nominovana od bloga Fashion By Amy.  

Njen Blog: http://amyfashion18.blogspot.com/ :3

I to mi je vratilo nadu.Pa da krenemo. :*


Makeup

1. Karmin ili sjaj?

Pa,što se mene tiče koristim i jedno i drugo,ali karmini su nekako,po mom mišljenju,lepši. :3




2.Eyeliner ili maskara?

Maskara! Maskara vam,nekako oči čini upadljivijim i lepšim! :3


3.Bezbojna ili sjenka u boji?

U boji,naravno!. :3



Nails 

1.Kratki ili dugi?

Dugi,ja već dugo vreme imam duge ili dugačke nokte kako god.. I to ko može da izdrži odlično je. :3


2.Tamni ili svijetli lak?


Pa,zavisi.. Zimi koristim tamniji,a leti koristim svetliji.. :3



Kozmetika za negu tela

1.Parfem ili gel za tusiranje?

Parfem. :3


Fashion

1.Farmerke ili trenerka?

Ja sam jednostavno osoba koja ne nosi trenerke..Tako da logično farmerke i to najlepše su one spuštene. ^_^ *__* 




2. Dugi ili kratki rukavi?


Pa to naravno,zavisi od vremena.. Ali ja više volim kratke. :)


3. Haljina ili suknja?

Ovde već imam problem.. Ne volim preterano da nosim ni haljine ni suknje.. Ali,eto pošto moram da biram haljine.. :3 I da,volim samo dugačke haljine.. :3



4. Na pruge ili karirano?

Pruge,više su mi kjut. :3



5. Japanke ili sandale?

Pa,zavisi.. Ali više sandale. :3

6.Sal ili sesir?

Am..što se tiče mene ja nikada šešire nisam volela..Tako da šal. :)

7.Ogrlice ili narukvice?

Narukvice,ogrlice nikada ne nosim. :D

BODLJE. *__________________________* 

8.Baletanke ili stikle?

Štikle ne nosim..Tako da baletanke..

9.Jakna ili duks?

Jakna.. Posebno kožna. *___* Nešto najlepše. :D


Kosa

1.Kovrdzava ili prava?

Kovrdzava,iako imam  pravu kosu. -.-''

2.Punda ili rep?

Meni je kosa uvek,ali uvek puštena..Ali,ako moram da biram to je rep.. :)


3.Sprej ili gel za kosu?

Sprej..

4.Duga ili kratka?

Pa duga.. :3


5.Svijetla ili tamna?

Ja ovo stvarno ne znam.:O Ne gledam toliko preterano na to..Samo znam crvena boja kose je najlepša,nije bitno da li je svetla,ili tamna. :33


Random

1.Kisa ili sunce?

Pa sunce,ali ne ono preterano da iz kuće ne možeš da izađeš.. :D

2. Ljeto ili zima?

Leto,naravno..Zimu ne podnosim!


3.Proljece ili jesen?

Proleće,ali ono pravo,ne da pada sneg u sred maja! :D 


4.Vanilija ili cokolada

Čokolada. *________*

E da,nominujem blog Natalijin kutak,naravno ako ona to želi..
Ko želi može da uradi isto tako ovaj tag ne mora da bude  nominovan.. :3
XOXO. 

7 коментара:

  1. Savrsen post! :)
    I ja razmisljam da napravim tag,super ideja.

    Pogledaj moj blog i komentarisi ako ti se svidja! http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! :3
      Uradi,veoma je zabavno..Veoma sam se zabavila. :3

      Jaoj,koliko mi se sviđa tvoj blog,premoćan je. ;o

      Избриши
  2. Dobar ti je post! Nemoj više da odustajes.

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala mnogo sto si uradila Tag. Odgovori mi se bas svidaju i super si!

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. I kod mene skoro istoo.. :D
    Posetli moj blog http://jeleninkutak16.blogspot.com tek sam pocela.

    ОдговориИзбриши