уторак, 20. јануар 2015.

Back to school.

Helouu ljudii.:)
Kao što sam obećala danas ide 'povratak u školu'. :3
Moja škola je danas krenula i mislim da će postovi ređe da izlaze,ali o tome ću vam tek napisati u ovom postu.
Ne znam odakle da krenem aa:0
Oko pribora nema šta da se priča haha,neću da vas zamaram time.. Jednostavno,koristite od prvog polugodišta i to je to hahaha.:3

2. Šminka u školi?

Naravno,u svakoj školi je šminka zabranjena. ( jeste da u mojoj školi se ne drže tog pravila ali okej haha)
Ali,sa obzirom da volimo šminku uvek je dozvoljen neki sjaj,ili labelo..
Npr. Baby Lips. Nema veze da li je providan ili ne,on ne pokazuje toliku ''drečavost'' za koju bi' vaši nastavnici vikali na vas.
Ne mora samo Bayb Lips,može i neki svetlo rozi karmin koji nije prepuno primetan. :3
Što se tiče pudera..moje iskreno mišljenje ako baš morate stavite ga.. Hahaha. xd 
E sada oči. :3333
Senka,može,ali naravno da bude neka bela nijansa ili braonkasta ne znam ni sama ali da vam liči na kožu. Ne sigurno tamno plavu,mislim..Hahahah.:D
Uz malo senke možete i maskaru,ona je uvek dobro došla!

3. Kakvu kosu napraviti za školu? 

Svako od nas voli različite frizure,i ja tu ne mogu ništa..:3
Ali,po meni ako želite lepu frizuru to su lokne.*Q* Ja loknastu kosu O B O Ž A  V  A M. *-*
E sad',ima i ljudi koji ne vole loknastu kosu ( kao jedna moja drugarica haha). Tako da,tu je drugi izbor ako želite savršenu kosu:prava. :3 Ispravite skroz kosu i biće vam baš lepoo.:-3

Odeća.Nemam šta da obučem!

Svaka devojka je rekla ovu  čuvenu rečenicu:''Ali mama,nemam šta da obučem za školu!''
Moja majka poludi kada joj to kažem haha.
Ja sada neću da pravim kombinacije,jer nemam baš vremena,ali svako ima svoj ukus!  Po meni je najbolje obući šta bilo samo da je pristojno.Ja se blago šlogiram kada vidim devojčicu koja se obukla kao da ide na modnu pistu ( ko što bi' moja majka rekla xd ) nije stvar u tome da se ne treba lepo obućii.Ne! Več treba biti lepo i pristojno.Prava dama bre! :3 Ja uglavnom oblačim tamne stvari sa martinkama.To je moj stil! E sada,ko šta voli neka izvoli! :3

Kako biti odličan đak, a isto tako biti aktivan na blogu?

Niko od nas ne želi da bude loš učenik i da ima loše ocene! Svako želi da bude odličan,ali isto tako i da bude aktivan na blogu.Kako to izvesti?
Meni moja majka uvek kaže:''Ima vremena za sve! I za društvo,i za računar ali isto tako i za učenje.''
Ja to nisam shvatila u prošlom polugodištu i završila sam vr.dobro.Naravno,nisam rekla da je to loše,daleko od toga! Samo sam ja uvek odlična i popustila sam..
Ali,od ovog polugodišta sam ja obećala sebi da ću da učim više..Ali i da se posvetim blogu!
Ja sam to sve ovako iskombinovala: Znači, kada dođete kući iz škole bolje vam je odmah da učite ane da pišete post,jer ćete posle izgubiti i to malo volje za učenjem i ostaćete za računarom! Kada sve dobro naučite,bez žurbe,uđite na računar i posvetite se blogu! Stvarno za sve ima vremena! 
nravno,treba shvatiti tog blogera koji nije napisao neki post 2-3 dana,jer meni se to baš danas desilo.Posle škole sam izgubila volju za pisanjem jer sam bila umorna! Ali,ipak sam napisala nekako hahaha. :3
Ne želim da zvučim kao neka majka,ali škola je uvek prva i treba da se uči..Ok zvučim kao vaša majka,ali tako je! :O
Nisam napisala gore da ako znate da imate u toj jednoj nedelji puno da učite,da nećete stići na blog,vi vikendom ubacite 4-5 postova i eto ga.:3

E sada,mislim da je to gotovo. Sve sam napisala,i imam utisak da nešto nisam i da je post kratak,ali nema veze. Kao što znate,meni je škola počela danas.I ja kao što rekoh moram da se posvetim što više školi ali nisam osoba koja će po ceo dan da uči. 3-4h dovoljno je ako ima +puno,pošto brzo pamtim.E,sada, ja sam tu nešto razmišljala kako ću da pišem postove i sve to na koliko dana bla bla..I odlučila sam da pišem svaki 2-3 dan.Znači ne mogu da kažem da će ići na 2 dana i onda taj dan BUM! Puno učenja! Znači na svaka 2-3 dana bi' trebalo. Vikendom ću izbaciti 1 ili 2 posta zavisi od raspoloženja..  Mislim da smo se sve razumeli ! A da, a ako nemam jedan dan da učim,a juče sam ubacila post,nema veze ubaciću i danas. Okej,neću više da vas smaram stvarno mislim da je sve jasno.i da smo se razumeli.

Baj-baj. :* :*

4 коментара:

  1. Post je stvarno super a i meni si pomogla oko nekih svari. Meni skola jos nije pocela tako da se polako pripremam :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aa blago tebi što ti još nije počela.:o
      Drago mi je da sam ti pomogla i hvala tii <3

      Избриши
  2. Kul post :) ja takodje bas volim martinke i loknee :) pratim tvoj blog i bas mi se svidjaa :)
    ako zelis, zaprati i ti menee


    http://mylittleworld999.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Hvalaa tii :3
    Loknee najlepšee<33<3
    Zapratiću te<3

    ОдговориИзбриши