субота, 10. јануар 2015.

Omiljene stvari u 2014 !

Kao što znate prošla je i 2014 godina ( hvala Bogu,mislim da ona nikome nije savršena bila).
Meni,nije sigurno,ali postoje mnoge stvari koje ću da pamtim u toj godini kao što su   naprimer te što sam upoznala mnogo dobrih ljudi,to što sam  napravila prvo tumblr,pa onda blog.Pamtiću je na mnogim iskustvima i tako dalje..
Što se tiče današnjeg posta,ništa mi nije palo na pamet sem da pišem neke omiljene stvari u 2014, neki kao favoriti.Pa da krenemo!
Što se tiče ove 2015 godine,dobro je počela!


Prvo,naravno krećemo od šminke..

Ja se lično,ne šminkam mnogo,ali 2014 je napokon,u Srbiju došao Baby Lips i što se tiče njih oni su svi savršeni.. Baby Lips me je posebno oduševio u 2014!


To je neki jedini favorit od šminke po meni u 2014,naravno ima tu još mnogo toga,ali me ništa nije oduševilo!


Što se tiče marke obuće, to je jedno jedino UGG čizmice.
Znači,meni je to nešto najlepše na svetu! I ako ja,realno ne volim da u sred maja vidim neku devojku u ugg čizmama sa vunom,to mi je štaviše odvratno,ugg čizme zimi- Pun pogodak!
I starke! Naravno,svi volimo starke! Ko ih ne voli!?


Što se tiče starki,meni su pliće mnogo,mnogo,mnogo lepše,, Još bele!^_^  Pa milina. :'3

Oko nakita 2014, to su bile samo dve stvari, NARUKVICE I PRSTENJE!

Narukvice,moraju,ali baš moraju da budu sa bodljama( ko ne zna ja ludim za bodljama i to je nešto najlepše )

E da,kako to da zaboravim! :O Pa 2014 je pravi trend bio

Rainbow Loom narukvice ! 

Dok naravno,nisu i za njih proglasili da donose neku bolest bla bla.. :'3 Ja ih još imam u sobi kao ukras,i prelepe su. xd 
Što se tiče prstenja,to nemam nešto određeno! Šta mi se svidi! :3



Što se tiče prodavnica gde ja kupujem i tako to..

Pa hmm. Ja kupujem svuda! Ali u Terranovi i New Yorker-u sam najviše kupovala u 2014! :3

Hranu,koju sam ove godine najviše jela jeste Hamburger( ne preporučujem ni sebi ni vama to ove godine! Hahah ) :D

Omiljeni parfem i 2014 i 2013 jeste 

Calvin Klein !!

To je najbrutalniji,najlepši parfem na svetu! Što se mene tiče naravno hahah! :D
3 omiljena sajta  2014 su mi:

TUMBLR- Svako treba da ima tumblr! Ja sam ga napravila početkom maja i po ceo dan visim na njemu ! Mislim da svako zna šta je tumblr.I nije toliko teško na njemu ali meni je mesec dana trebalo da ukapiram sve haahha. :'3

FACEBOOK- Ne moram ništa da vam pričam,sve znate haahah. :D


BLOGGER-  Šta da vam kažem? Znate sve.. I ako nisam 2-3 meseca bila aktivna, blog mi je promenio život i mnogo toga. Toliko! :3

  Moj omiljeni post u 2014 mi je:
http://joka45688.blogspot.com/2014/11/15-questions-tag.html


Došla sam i do mojeg najneomilnenijeg dela..Ajde prvo ću filmove hahaha :D

NAJBOLJI FILMOVI U 2014:

- Krive su Zvezde - Svako sve zna o tome..Prava ljubav,tužan završetak,ja sam plakala 2h zbog toga ahahah :D Uglavnom film i knjiga su savršene! :'3


- Hachi- Mogu da kažem da film '' KRIVE SU ZVEZDE'' najtužniji ,ali nije ! 
Ja sam hachi-a htela da gledam još u 2013,ali nisam smela.I skupila sam hrabrosti..Ljudi moji, to je toliko tužan film,znači ne znam šta da vam kažem! Ja nisam mogla da se smirim,još je o psima a meni su psi najomiljenija bića na svetu! Pa šta još da vam kažem? 
E da,ako nisam rekla,pisaću neke dobre filmove u nekom postu,USKORO! Pa ću tu sve o njima,i šta se radi bla bla. :3

Ima još 382092022 filmova,koju su mi savršeni ali ova dva su mi totalni favoriti.. Više o filmovima,USKORO!

Okej,evo ga to što ja ne volim..Omiljenje serije! Svako ko se druži sa mnom,zna da ja serije gledam po ceo dan i da sam odgledala sigurno 300 serija..U 2014 imam sigurno 100 omiljenih,ali ajde izdvojiću neke.. :3

-  Gossip Girl - Pa šta da kažem o toj seriji? Chuck i Bler su mi najlepši par ubedljivo! Jedna teen serija,mnogo dešavanja! Ko nije pogledao,obavezno pogledajte. :)

- The Vampire Diaries - Vampiri,ljubav,nova dešavanja,borenje ... Savršeno! Ova serija ( Hvala Bogu! ) još nije gotova nova epizoda izlazi 22 januara,tako da ko nije gledao neka počne za sada ima  6 sezona. :3

- Pretty Little Liars - Pa veoma,veoma,veoma odlična serija haha. :3 Misterija, e da,ako neko gleda ovu seriju neka napiše u komentaru šta misli ko je -A..:3 Ja ne znam,ali sigurno je neko tu bliži od njih. :3 Ne znam šta da vam pišem oko serije,  Drugarice,u kojoj se Allison gubi,ostalima stizu poruek u potpisu -A i Alison se vraća, problemi..Uf.Savrseno! 
Ima jos 28209011 serija,ali ja majke mi ako počnem da pišem neću nikada da završim! :3


Mislim da je to to!
Sigurno,ali sigurno ima još nešto,ali ja ne bih bila ja kad ne bih nešto zaboravila! 
Sledeći post u ponedeljak ( ako se strpim do tada jaoj:o)
Toliko od mene za danas.
xoxo:*

Нема коментара:

Постави коментар