недеља, 18. јануар 2015.

Q&A

Helou,ljudii. :-3
Danas odgovaram na vaša pitanja koja ste mi postavili..Iskrena da budem i nema toliko pitanja,ali biće opet Q&A u Aprilu/Maju. ;-3
Da krenemo. :D

1. Omiljeni blogovi?

Pa,nemam ono omiljene,pratim sve koje mi se svide.
Ali eto da dam primer nekih:
Natalijin Kutak,
Girl's World,
Tijana's diary,
Katherine's Crazy Corner,
Beuaty by Alex,
Suzanna's World ♥
Itd,itd... :D To su neki od njih,imam ih još sigurno,ali da ne nabrajam sad sve haahah.. :-3

2. Omiljena serija?

Jaoj.... :00
Ima ih 100000000000 sigurno..Ali..
Pretty Little Liars,
Vampirski Dnevnici,
2 Broke Girls.
To su neke koje upravo gledam i najviše volim..Tjs,koje dugo gledam..
A skorije sam počela da gledam: 
Sabrina,the Teenage Witch
I serija mi se veoma sviđa..:'33 xd

3. Kada si prvi put osnovala blog?

Pa tačno krajem Avgusta,26 avgusta preciznije.. :-3
Ali sam odustajala,pa opet pisala,pa u decembru sam opet zvanično počela.. :'3

4. Koliko imaš godina?

12. :'33

5. Omiljeni  komad odeće?

Kožne jakne i farmerke.. :3 <3 !

6. Najgori i najbolji predmet?

Najbolji: Srpski i Biologija..:3 
A najgori..hmm.. Pa matematika mi ide najgore,a fiziku ne volim zbog nastavnice i ako nije toliko teška fizika... Matematika! Hhaha. xd

7. Najbolji prijatelji?

Ima ih punoo, ali da ne pišem imena,malo mi je glupo hahaha. :D
Možda u nekom sledećem postu koji bude o prijateljstvu ili tako nešto,planiram.. :D
Jedna od najboljih prijateljica je Sara koju ste upoznali u BFF  TAGU tjs. mom prošlom postu ( http://joka45688.blogspot.com/2015/01/bff-tag.html )

8. Omiljena boja?

Crna, definitivno. :-3

9. Omiljena marka odeće? 

Na ovo pitanje nemam odgovor haha.. Nisam neki fan tih markiranih stvari,imam ih ali ono..Ništa posebno tako da stvarno nemam. :)

10. Omiljena obuća?

Ugg čizmice, najlepšee aaa. ^____^  *QQQQQQ*

11.  Kako uspeti na blogu?

Jednostavno budi aktivan, potrudi se i eto. :)

12.  Da li ti misliš da si uspela na blogu?

Pa iskreno,onako. Mislim šta ja imam da pričam o tome? Imam blog od avgusta nisam bial aktivna.. Ako sa te strane gledam onda i jesam imam 16 članova a nisam tu dugo.. :3
Još ne znam, tu sam malo tako da. <3

To je bilo to! :3

Ako vas još nešto zanima,pitajte me u komentaru odgovoriću vam. 
Sledeći post izlazi sutra,i biće povratak za školu. Tu ću i napisati kako ću da stojim sa postovima pošto mi škola počinje u utorak.
Ali očekujte mnogo toga zanimljivog. :*
Baj-baj. :* 



8 коментара: