понедељак, 12. јануар 2015.

Ankete tjs. VS.

E pa ovako dragi moji, ja sam se setila anketa u slikama,sve se tiće oko mode šminke,tako nešto..Sećam se da sam ja to   možda pre oko 2 godine obožavala i volela bih da upravo to podelim sa vama.. Ovu prvu nisam ja pravila,tjs. našla sam na fejsu ali ako vam se svidi  ostale ankete ja pravim.. Znači sa jedne strane imamo jedan predmet sa druge drugi predmet. Ovo mozemo i da nazovemo VS. :D Znači biram šta mi je lepše,bolje i zašto to. :)
E sad,ja sam razmišljala,ako se vama ovo svidi da napišete u komentaru i radiću još mnogo anketa,a ako vam se ne svidi da napišete isto u komentaru da vam se ne sviđa. I isto tako ovo  svako može u komentaru da napiše šta mu je bilo lepše.Mislim da sam sve objasnila,i ako imam utisak da nisam i da ništa neće da razumete,ali dobro.. :D
Da krenemo..

SLIKA BROJ 1.

Venčanice uz telo VS Šire venčanice..

Hm.. Pa ne znam ne volim ni da su ono  skroz uz telo da setotalno prilepe uz vas a ni da su široke da može troje da uđe u njih. xd ( samo sam realna :D ) 
Ali ako već moram da biram,šire..:-3


SLIKA BROJ 2.

Suknjica VS Šorc.

Ovde  dileme apsolutno nema.. Svako ko mene poznaje zna da ja suknje nikada ne nosim ( možda čudno,ali dobro.. :D ) Tako da šorc! :3

SLIKA BROJ 3.

Haljina 1 VS Haljina 2

Ovde je fora šta bi' ste pre obukli..Iskreno,ni haljine toliko ne nosim,ali više nosim nego suknje( opet možda čudno ali farmerke zakon B| ) Ali,pošto moram da biram..Druga haljina mi je veoma nekako šarena ne znam,a dok mi je prva preslatka i verovatno da je vidim u gradu kupila bih je.Sviđa mi se totalno.:-3 Tako da prva,definitivno! :'3

SLIKA BROJ 4.

AVON VS Oriflame



Pa sa obzirom,da moja razredna ''radi'' ako se to tako može nazvati u AVONU i da ja uvek uzimam katalog od nje, a oriflame jednom u 4 meseca..AVON! :3 

SLIKA BROJ 5.

Haljina 1 VS Haljina 2 VS Haljina 3

Ovo je po meni,nešto veoma ružno,da ne kažem odvratno..Ne znam zašto,ali ja ovo ne bih nikada,za ništa obukla... Ni za cirkus čak! Hahahah. :''D
Ali stvarno,fuj! -.-'' Ajde,pošto moram da biram..Pošto moram.. Haljina broj 3.. Ne želim da pričam o ovome,biće kao da se nije desilo hahahaha.. :D 

SLIKA BROJ 6.

Nokti 1 VS Nokti 2


Ja ne bih mogla da zamislim,a kamoli da vidim nekoga sa noktima pod broj 1. Znači... Bez komentara,da ne budem najveći hejter ovde! :D
Nokti 2,apsolutno!!

SLIKA BROJ 7.

Kada biste morali da birate između toga da stavite mnogo senke na očima,ili mnogo ruža na usnama,šta biste izabrali? 



Ne volim na ulici da vidim curu niti koja ima puno senke na očima,a niti volim kada vidim da može da asfaltira put ružem koji je stavila na usne.(ovo je samo moje mišljenje.)
Pošto moram da biram..Koliko god ne volim lepše izgledaju usne nego oči u ovakvom stanju hahaha.. :D

SLIKA BROJ 8.

Pismo tašna VS Velika tašna


Hm.. Veoma,veoma razmišljam! Ajde,ako baš moram velike tašne,ali ovo nije sigurno,inače hahah.. :''D xd

SLIKA BROJ 9.

Kupaći 1 VS Kupaći 2


U zadnje vreme.obožavam plavu boju i sad su mi skoro sve stvari plave..Tako da kupaći broj 2. :3

SLIKA BROJ 10.

Haljina 1 VS Haljina 2

Pa ja ne volim toliko cvetni dezen koliko plavu boju hahaha. xd i ako ne volim crvenu boju a na haljini broj 1 je ima..ipak haljina broj 1 hahaha :D
Inače da,ko ne zna, ja uvopšte ne volim crvenu boju..:D

To je bilo to za ovu anketu! Da vas podsetim da mi u komentarima pišete jer bi voleli da nstavim sa anketama i jer su vam zanimljive,ili je dosadno i da ne nastavljam.. I isto tako možete u komentarima da pišete šta se vama sviđa sa ovih anketa,a šta ne!
Bajbaj,čujemo se uskoro! :* 





8 коментара:

  1. Zanimljiv post!

    Zapratila sam te, uzvrati ako možeš. :)
    NOVI POST NA MOM BLOGU: http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post.I ja bi izabrala vecinu ovih stvari kao sto si i ti. I naravno nastavi da pises ankete ali nemoj cesto posto ce mozda dosadit. Inace sve pohvale!

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post. Imamo skoro isto misljenje
    Pratim te uzvrati ako mozes <3
    Posetite moj blog i uclanite se ako vam se sviđa:
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Nice post
    would you like to follow each other ? I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    ОдговориИзбриши