понедељак, 26. јануар 2015.

Anketa- 2 DEO!

Helou ljudi,danas pošto nemam baš inspiracije,a i iskreno,volje da pišem bilo šta,vreme je za drugi deo Ankete!
Ko ne zna, ja pišem šta je bolje i šta mi se više sviđa,a to i možete vi u komentaru.

ANKETA PRVI DEO:  http://joka45688.blogspot.com/2015/01/ankete-tjs-vs.html

SLIKA BROJ 1.

Patike 1 VS Patike 2
Iskreno.ni jedne ni druge ja ne bih kupila.. Ali,patike pod brojem 2 su mi odvratne! To je iskreno moje mišljenje.. Ne volim taj fazon. A ove crne su okej mada ima i lepših. :3

SLIKA BROJ 2.

Šorc 1 VS Šorc 2
Mhmm.. Pa ovde nemam ništa da kažem toliko hahah. ( to je veoma čudno da ja nemam nešto da kažem ali ok) Šorc 2.Ne znam zašto.. :D

SLIKA BROJ 3.

Najlepše štikle?
Ovako da krenem od početka.
Štikle broj 1 su mi ružne iz jednog razloga,a to je zato što su crvene.Ja ne volim uvopšte crvenu boju, ružno mi stoji i to je to haha. 
Štikle broj 2..Hmm.. pa nisu ružne,ali mi se ne sviđaju hahaha.
Štikle broj 3..nemam komentara..Ne volim ovakve štikle i na''tu'' foru.. :3
E štikle broj 4 su savršene! Najlepšee od svih ovih. :3

SLIKA BROJ 4.

Farmerke 1 VS Farmerke 2?
Lepše su mi pod broj 2! Prve farmerke su mi nekako previše tamne,ne znam ni sama, dok su druge prelepe! :-3

SLIKA BROJ 5.

Minđuse VS Prsten
Ovo je nešto veoma teško za mene..Volim i jedno i drugo..ali,ajde ako moram... Prsten...:O

SLIKA BROJ 6.

Jakna VS Kaput?
Amm.. Kaputi su preslatki,ali ipak jakna je jakna!!  :3



To bi bilo to,za ovu anketu! Nisam baš nešto u inspiraciji danas,ali biću ubrzo!
Baj-baj. :*

8 коментара:

  1. Odlican Post. I ja bi vecinu ovaga izabrala osim mozda stikli. Hahaha. Izabrala bi ove druge a ove roze stavila na drugo mjesto. Obje su predivne. <333

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super posta. Sviđaju mi se ove ankete na tvom blogu, jedva čeka sledeću.
    Pratim te, pa ako možeš uzvrati...
    Imaš novi post kod mene:
    http://suzanas1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post!Za vecinu se slazem...Gdew nalazis ove slike?
    girlsblog1112.blogspot.com

    ОдговориИзбриши