среда, 28. јануар 2015.

Candy Tag

Helou ljudi.
Ovaj post je trebao sutra da bude,ali ne verujem da ću da stignem,zato što imam puno da učim.. Tako da ide sada,ovako kasno. :3
U pitanju je TAG( opet,ali sam luda za njima ) koji se radi o mojim omiljenim stvarima,a to su SLATKIŠI ! ^_^
Taj Tag je napravila Simona njen blog ( http://alldreamscometruexxx.blogspot.com/ )
Pa hajde da počnemo. :3 Nadam se da će vam biti zabavno.. :3

1. Američke ili obicne palacinke? 

Veoma teško pitanje..Mhmm.. Hajde američke,ali mrtva trka..:0

2. Slatki ili obični kornet?

Zašto se za svako  pitanje dvoumim?Mislim da je sada logično koliko volim slkatkiše... 
Ajde,običan...možda...




















3. Vanila ili čokolada? 

Okej..mogu ja to!
Čokolada,ako baš mora aaa. :((

















4. Oreo ili  Ginger-Bread?

Oreo je moja prva,zakonita ljubav!!! xd :D

5. Candy cane ili Pepermint?

Candy cane! :3

6. Topla čokolada ili čaj?

Okej,možda sam jedina osoba na ovom svetu koja ne podnosi miris ukus i sve što sadrži čaj..Svi čajevi su mi ružni,i kada sam bolesna a moram da ih pijem posle njih sam od nervoze još više bolesnija.-.-
TAKO DA TOPLA ČOKOLADA !!












7. Yogurt ili Cupcake?

Cupcake mmm. *----*











8. Čokolada ili keks? 

Slika govori više od hiljadu reči! 

9. Jagode sa šećerom ili sa šlagom?

Ovo sada već nije humano1 Ne mogu da biram aa..Okej,okej..
Sa šećerom,ako baš moram da biram! :((











10. Bomboni ili Candy Corn? 

Bomboni,njamii.. :-3



















11. Kupine ili maline?

Mhmm. Maline. :3

To bi bilo to od ovog posta!
Nadam se da vam je bilo zabavno.i svako ko želi da uradi ovaj Tag ,neka uradi,ali mora da napiše da je od Simone.. :3
Inače, da vam priznam nešto.Postala sam veoma zavisna od bloga,i ako jedan dan ne ubacim post, počinje da mi bude žao..-.-
Ali,to je dobra stvar,jer onda znam da neću 123022'12'% da odustajem više! :*
Baj-baj. :*

10 коментара: