уторак, 27. јануар 2015.

• U stilu poznatih:Rihanna

Helouu ljudii, imala sam veoma veliku potrebu da pišem post,ali nemam inspiraciju veliku,ali mi se piše..Hmm čudno jel tako?
I onda sam se setila mog jednog starijeg posta ( http://joka45688.blogspot.com/2014/09/saradnja-sa-blogom-natalijini-kutak.html )
I onda se setim,hajde opet da pišem post na tu foru.. :3
Danas sam odlučila da pišem o Rihanni. :3
Rihanna je jedna presavršena pevačica,i preprepredobro peva.Kod nje mi se najviše sviđa kosa.. Znači njeno menjanje frizura,boje kosa,itd..Savšreno prosto.*00*
RiRi ima svoje dobre kombinacije,ali,ponekad i loše.Zavisi.Ali da ima stil-ima.

PRVA KOMBINACIJA.

KOSA*___* Okej,luda sam  haha. xd
Ova kombinacija mi se veoma veoma sviđa,i ako ne volim preterano haljine,ali ova je savšrena.*-* Još je i široka aaaa. *Q*

Ocena za kombinaciju: 10+ !!!

DRUGA KOMBINACIJA.

Po meni,da nema ove majce,kombinacija propast.Ne sviđa mi se ova suknja,ili šta god je već.. Ne znam zašto ali..haha ali majca je savšreno savšrena*Q* Kao i nakit,koji lepo stoje uz ovu kombinaciju. :3

Ocena za kombinaciju: Hmm.. 7-8. Ne znam tačno,previše mi je lepa ova majca i nakit. :-3

TREĆA KOMBINACIJA.

Ova kombinacija je totalno okej. :-3
Gornji deo mi se sviđa, dok suknja,mislim ja volim duge suknje i sve su savršeene,i ova je lepa,mada bi' bila još lepša da je i u donjem delu uz telo.. Bilo bi baš kul,po meni. *--* :3
Ali nije loše ni ovako,mada izgleda kao sirena haahah B| ali je lepo.. :3

Ocena za kombinaciju: 9. :33

ČETVRTA KOMBINACIJA.

Okej,priznajem,kada sam videla samo gornji deo slike bila sam fazon *QQ* ali kako mi se učitalo donji deo,razočarala sam se...
Ne sviđaju mi se štikle,to prvo.. Ružne su..Po mom mišljenu veoma haha..  Pantalone,mi se isto tako ne sviđaju. Ne znam zašto,ali ova kombinacija mi ne ide uz štikle,a posebno još ovakve.. Znači oko gornjeg dela i gornji deo jakne-trenerke,šta god, to mi se veoma sviđa, To jedino valja na kombinaciji,po meni. :3

Ocena za  kombinaciju: Am.. 5? :D

PETA KOMBINACIJA.


Kosa.*Q* okej,luda sam za loknama,šta mogu? :00
Što se tiče kombinacije,ništa preterano. lepa je. Sviđa mi se ovakva haljina, i boja haljine. :3

Ocena  za  kombinaciju: 9+ :3

ŠESTA KOMBINACIJA.

O moj B o ž e.  *--*
Odakle da krenem?
Kožne jakna? Dugačka suknja?Bele patike? Kapa+ naočare za sunce uz to?
Okej.. Ovo je najsavršenija kombinacija od svih,svih,svih! Pogledajte vi tu prelepotu.... *00* 
Oduševljena sam! 
Nemam više reči,sve možete da vidite iz priloženog..

Ocena za  kombinaciju: 10493032938829020....*OOOOO*

SEDMA KOMBINACIJA.

Njena kosa. *oo* Ne mogu ja to,pa mislim vidite i sami koliko je savšrena...
Ova kombinacija je isto prelepa. :3 Mada mi se samo tašnica ne sviđa,ne ide mi uz ovu prelepotu od kombinacije.
Sve sem tašnee: perfect.*--*

Ocena za kombinaciju: 9+ 

OSMA KOMBINACIJA:

Ova kombinacija mi je totalno okej. :3 Sviđa mi se haljina i boja haljine.. Ali,mi se opet ne sviđa tašna..Ne znam zašto,ali mi ne ide uz ovu haljinu.. :-3
Minđuše su isto tako savršene.. *--*

Ocena za kombinaciju: 9+ 

DEVETA KOMBINACIJA.


Okej,da li da ponavljam reakciju kao i u  šestoj kombinaciji ili?
Okej neću... OVO MI JE TOTALNO SAVŠRENO.. ALI TOTALNO.. *--* 
Jedino što mi smeta ovde ješu stikle.. Volim ja taj print i sve to,ali uz ovu kombinaciju,po meni više paše npr. patike u boji kao i bluza u ovoj kombinaciji.
Ali,ipak ovo je savšreno aa*Q*

Ocena za kombinaciju: 10! :3

DESETA KOMBINACIJA.

Okej,ljudo ovo nije moguće..Pa da li ova žena mora ovako savšreno da se obuče??
Jaoj vidite vi tu savršenost,ali pre svega vidite njenu kosu.....
Nemam komentara..
Ostala sam bez teksta.
OVO JE S A V R Š E N  O !!

Ocena za kombinaciju: 1920120298293832892020202... *-----------*

To bi bilo to za ovaj post.
E da,ako želite još ovakvih postova ''u stilu poznatih'' napišite mi to u komentaru, da znam.. Ti postovi bi verovatno,izlazili svakog utorka..Naravno,ako su vam dosadni takvi postovi,recite mi sada da znam da ne bih ubacivala.
Baj-baj. :*

8 коментара:

  1. Zelimo jos ovakvih postova!Za vecinu se salzem kako si ocenila!RiRi je kraljica stila!Moze u sledecem da bude Bethany Mota ili Nicki Minaj,Demi Lovato...?
    girlsblog1112.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nećeš mi verovati sigurno,ali baš sam planirala za Nicki... :O
      Okej,prestani da mi čitaš misli! :33 xd

      Избриши
  2. Dobar post! RiRi ima dobar stil i to je dokazala.
    A oko posta veoma mi se svidja tvoj nacin pisanja. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post. Rijana ima svtvarno super ukus i drago mi je da si izabrala ove kombinacije. Najljepsa mi je sesta kombinacija. Uspjela je da ikombinira spotrski i elegantni stil.
    Sve pohvale i voljela bi da ovakvih postova bude jos <333

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :3
      Ma da si ti videla moju facu kada sma videla šestu kombinaciju... Vrištala sam..kombinacija je s a v r š e n a . *Q*

      Dobro,ubacivaću svakog utorka ovakve postove.:*
      Hvala sto si rekla svoje misljenje! :3

      Избриши