недеља, 1. фебруар 2015.

Let's talk about January 2015.

Helou,dragi ljudi. :3
Kao što i sami znate,završio se januar, krenuo februar nana,volim februar jako jako ne znam ni sam zašto. :3
Inače ću da podelim nešto sa vama. :3
Uvek,ali baš uvek,kada počne početak meseca ja sam ono super, svaki dan mi se događa nešto srećno, i tako je do negde pri kraju meseca..E,kada dođe negde kraj meseca,meni je svaki dan katastrofa,mnogo sam loše rapsoložena itd..
Veoma čudno jel da? :3
Inače,što se tiče ovog meseca bio je baš dobar..Raspust,pa početak škole.. Uglavnom,dobro je prošlo..Spremila sam favorite za vas, mislim da ih ima onako, ali dobro ipak,to su neek stvari koje sam najviše koristila. :3
Pa da krenemo od šminke. :3
Ovog meseca sam imala da labela.. :3 Prvi je Balea Young FRUITY KISS.
Ovo je nešto što mi je u Januaru spasilo život! Meni se dešava,svake zime da mi usta ispucaju i osuše se bukvalno cela.. I onda ja jedno vreme nisam htela da stavljam labelo,bla bla..I onda rekoh,ajde da probam i znači ne skidam ga,bkvl. 
Preporučujem!


 
Ovo je drugo labelo. ROSAI Lip balm Pretty Girl. :3
Ovo mi i nije baš spasilo život,ali veoma dobro miriše hahaha. :3 Naravno,koristila sam ga,ali  mi je bolje prvo labelo haha. Ovo labelo ostavlja pink trag na usnama ii savšrenoo miriše kao što rekoh jaoj.*--* Ne mogu tačno da vam opišem taj miris,ali je savšreno. ^_^
Ko voli pink stvari,i tako to,preporučujem ! :3

Dalje, šminke,kao i uvek nema puno,ali sve što ima to su karmini i sjajevi. :3
Ovo je sjaj za usne. Zove se Classics i kupila sam ga ja mislim pre oko godinu dana.Nisam ga koristila baš ni malo,do Januara,slučajno sam ga našla i zaljubila se u njega.Jedna dobra stvar kod njega je,što je roze ali ne ostavlja taj trag toliko, samo ostavlja šljokice.To je veoma slatko.*-*
Još jedan sjaj,koji sam kupila ja mislim pre 2-3 meseca,ali ga nisam toliko koristila. :)
Slika je veoma loše ispala,ne znam zašto.Inače da, pokušavala sam da slike ispadnu što bolje,mislim da nisam uspela,ali mi ne zamerite slikano je telefonom. :-3
DREVN CANDY. Ovo znači prepreprelepo miriše. :$
Tamno roza je u pitanju i u sebi ima punopuno sitnih šljokica.
Veoma je kul.:$


Ovo je jedan savršen ruž! Najsavršeniji! Golden Rose Vison  Lipstick u broju 125.
Neka boja ljubičasta,sa crvenim..ne znam ni sama.Uglavnom za ovakve hladne dane,ide savršeno!
Preprepreporučujem! :D :3


Ja se izvinjavam,ali ovom ružu ne znam ime hahaah. xd Izbrisalo se tako da ja stvarno ne mogu da nađem..:0
Uglavnom. veoma lep ruž crvene boje koji u sebi ima sitne šljokice.:3
Ne ostavlja toliki trag na usnama,mislim,ostavlja,logično,ali ne ono da izgledate kao ne znam ni ja šta. :3
Prelep ruž,preporučujem.. :3

To je to oko šminke.. :3
Lakovi:

Ovako,ja sam osoba koja zimi ne bi' nikada na svojim noktima imala roze neon lak,svetlo ljubičasti lak itd. Znači,jednostavno,zimi se kod mene nose samo tamne stvari. ( Mislim nije da i ostalim mesecima nije tako ali okej hahaah xd )
Ovaj lak ja jednostavno obožavam zove se  Elegant Gabrini u broju 338. :3
Ko voli crne lakove kao ja,preporučujem! ;3

ROSE GIRL lak, Ja ovaj lak obožavam.kao što i volim sve ostale lakove koji imaju u sebi šljokice.:-3 Ovo je tamno sivi lak ( imam još jedan takav samo je svetliji ) I sadrži punopunopunopuno šljokica. :3 Baš je lep i baš odgovara za ovo hladno vreme. :33
U broju 110 je. :3

Poslednji lak je mnogo svetliji nego što ja volim zimi,ali prosto ovaj lak je s a v r š e n. *--*
Bež je boje i prosto..ne znam šta da kažem o njemu,sem da ga puno volim. *q*
U broju 32. :3
To je to od lakova.
Sada bih da pričam o nekim drugim stvarima koje nisu o šminci itd.. :3

Ne znam kako da vam objasnim šta je ovo haha,ali uglavnom  ja tu stavljam svoj nakit,pošto sam osoba koja može da izgubi nakon jednog dana prsten ili bilo šta drugo..Tako da,od kada sam dobila ovo nisam ništa izgubila ( hvala Bogu). Inače,sem što je veoma korisno dobila sam je od veoma drage osobe,i ovo će mi biti uspomena za ceo  život. :3 Ne znam stvarno gde ima da se kupi,ja sam dobila na poklon i stvarno je preobožavam. <3

Ovo je moj godišnji favorit,očigledno.Ne skidam sa ruke ovu narukvicu..I da zanemarite slovo na mojoj ruci..:00 :D
Morate da se pomirite,da će ovo svakog meseca da ide u favorite. :3
Nemam šta da kažem više..Prijatno! Hhahha :D
Ovo je možda čudno,ali ja nisam mogla da ne stavim u favorite ovu kesu...Pogledajte koliko je samo savšrena.*Q* Dobila sam je za rođendan od drugarice.:33 E da,kada smo kod toga,meni je rođendan bio pre 2 meseca,i ja tada naravno nisam bila aktivna na blogu, a obećala sam da ću vam sliakti poklone itd..Sada je verovatno kasno,ali bih volela da podelim sa vama šta sam dobila..Pa ako želite,napišite mi ,molim vas,u komentaru! :* :3
Oko kese,stvarno je savšrena,nekada mi dođe da je uramim koliko je lepa aa.:00

Okej,sada se verovatno pitate koja budala stavlja svesku u favorite. I to neku običnu svesku..
E pa,ljudi moji,ova sveska je posvećena blogu..Kao što znate,ja kada je škola nemam teme i inspiracije o čemu da pišem, tako da sam ja lepo na zimskom raspustu uzela bilo koju svesku,i kako su mi dolazile ideje ja sam to zapisivala u svesku..
Znači ovde je totalno sve o blogu.:3
I o tome kako mi je prošao neki post,koliko imam čitalaca, itd..Znači svesve!

Imala sam još jednu stvar,ali neću je staviti,jer ako budete hteli taj post o rođendanu tu će biti. :#
Najlepši favorit ovog meseca jesu moje ugg čizmice najlepše,najbolje na ovome svetu!
Inače,i sami znate koliko ja volim ugg čizme,i kada sam ih kupila nisam ih skidala ceo dan sam ih nosila,e pa sada je to slučaj nosim ih skoro uvek u školu. :3
Najlepše njanja.   :33
Kao što volim ugg čizmice volim i martinke! Okej,priznajem da kada sam ih videla letos na internetu,rekla sam fuj bljak ali kada sam ih videla u prodavnici...*oo* Znači zaljubila sma se u njih..Ova slika je sa interneta,zato što su moje isuviše prljave.. :( Ali,iste ovakve su. :3

Čokoladno mleko je moja najveća ljubav od svih! Znači,pijem ga svako veče pred spavanje,i to je to!
:3

Što se tiče blogova, imam ih stvarno mnogomnogo koje sam pratila,i koje volim pa da vas ne davim  ovde mnogo sa njima ima ih prepuno! :3

Moje omiljene seirje ovog Januara su:
1. TVD
2. PLL
Imam da umrem dok se ne sazna ko je -A ! :(

3. Sabrina  Thee Teenage Witch.
Ovo je veoma zabavnaa i smešna serija! Svima je preporučujem,jedina mana kod nje je što ima 7 sezona ja sam tek stigla do 2 sezone,ali nikuda ne žurim naravno! :3

FAVORITI OD MOJIH SLIKA:
Ne znam da li iko od vas zna da bih ja volela da budem fotograf u budućnosti i da slikam bukvalno svaki dan i ako nemam foto-aparat.Ali,dobiću ga ako budem odličn na kraju godine!
Ipak sam želela da podelim neke svoje omiljene slike u ovom mesecu, i molim vas da ne kopirate te slike!! :3




Ima ih sigurno još dosta,ali su to neke najomiljenije! <3

To bi bilo to od ovog posta!
Nadam se da vam je bilo zabavno dok ste čitali kao što je meni dok sam pisala.:3
Zamolila bih vas dve stvari :
Prva je ta,da mi napišete u komentaru da li želite taj post o mojim rođendanskim poklonima,koji je bio pre dva meseca..
I drugo je to da mi napišete svoje iskreno mišljenje o mojim fotografijama. :3

Baj-baj,čujemo se  u sledećem postu! :* 

4 коментара: