недеља, 22. фебруар 2015.

MY WEEK: Uzažna nedelja,telefon, puno učenja,omiljena pesma!

Helou ljudii. :3
Danas je prvi my week. aa toliko sam uzbuđena obožavam ovo da čitam njanja. :3
Nadam se da će vam biti zabavno. :3 Da krenemo :3
Mislila sam,pošto ona dva dana nismo bili u školi,da će ova nedelja biti savršena,ali baš suprotno bila je očaj živi!
Imala sma takmičenje u petak iz Biologije,nije bilo ni malo teško,prelako je,ali nisam sigurna da ću proći,bitno mi je da sam učestvovala!
Dobila sam 4 iz Srpskog na testu,ali ću popraviti.Do sada imam 5 iz Bilogije,5 iz Istorije,4 iz Srpskog i 3 iz Matematike.
Dobro sam počela! :3
U ovoj nedelji sad ću imati Italjinaski sutra,Geografiju u utorak(imamo 50 strana da učimo..-.- samo da napišem ovaj post i bacam se na učenje odmah) i pita fiziku sutra i prekosutra,onda u četvrtak Engleski.
Jej. -.-''
Najgore mi pada geografija,50 strana,ej..:oo
U petak ste verovatno po postu videli da nisam raspoložena..E to je zato što sam razbila telefon.-.-
Spotakla sam se i puf. Pao je i razbio se ceo. Moj drug me pitao jel valjak prešao preko njega,pošto se puno utreskao haahah. B|
Jadan. :(  Ne znam kako ću da slikam favorite i sve to,ali videću,mislim radi meni kamera i sve radi ali nije to to hahaha. xd


Juče sam gledala reprizu Pinkovih Zvezdica,i ljudi moji,ja sam osoba koja gleda tužne filmove,sluša tužne pesme ali  mi se ova pesma toliko sviđa da to nije moguće. Slušaj OVDE
Jutros sam se probudila sa tom pesmom,i slušala je jedno sto hiljada puta. Predobra i prezabavna pesma,ako ste tužni ima odmah da se orapsoložite!
Oba dva dana vikenda sam se probudila u 8 kao debil,ali dobro.  .-.

U ovoj nedelji sam izgubila i najboljeg druga,i isto tako desile su se mnogo ružnih stvari u ovoj nedelji( to neću da pišem,privatno je) i videla sam zapravo ko su pravi prijatelji,a ko samo glumi da su pravi prijatelji.
Isto tako sam i provalila, da sam ja uvek tu uz neke svoje prijatelje,a da oni zbog popularnosti i lajkova me odbace.
I ne slažem se sa onim ljudima koji kažu da lajkovi i popularnost ne menja ljude.MENJA!

U ovoj nedelji me isto tako,previše oduševilo 40 čitalaca! Meni je to prevelik broj,i stvarno mi je punopuno drago,i nadam se da će vas još biti,a ja ću pokušati što bolja da budem!
U..hm.. mislim da je četvrtak neko me je zvao sa skrivenog broja i pitao me nešto za blog blabla,ništa nisam razumela,ali dobro hahaah xd
Mhmm.Da. Dobila sam poruku na gmailu od jedne moje može se reći čitateljke i dobre drugarice,pitala me je kako stižem da pišem svaki dan,i zbog škole i odakle mi ideje i to!
Njoj sam odgovorila,ali evo i ovde da napišem možda još nekoga zanima!
Ovako,ja kako sam napravila blog,i nisam ga toliko volela,gledala sam ga samo kao još jednu obavezu..I tako je bilo do Decembra..Znači jedva sebe nateram da napišem jedan blog u mesecu,ali sada?
Meni je blog sada bukvalno kao sastavni deo života,i zato mi nije teško.Treba vam samo organizacija.
Ja posebno sada imam da učim,ali ipak ono radnim danima škola,učenje,naučila sam,blog.
Niko ne uči ceo dan,ne učite vi npr. u 21h uveče.I tada možete da pišete.Ako nešto volite,imaćete uvek vremena!
Ja razmišljam da se vratim na trening( nisam trenirala od zimskog raspusta) pa ću imati još jednu''obavezu'' ali ja to volim i ono.. Imaću za sve vreme,ako imam volju!
Dalje,za inspiraciju?Lako je. Uzmete svesku,koja će vam uvek biti pri ruci,i ideje same dođu i samo zapisujete. Ja to radim od zimskog raspusta,jer baš i nemam ideje radnim danima tako da samo otvorim svesku,i pišem za šta sam rapsoložena.
Ako nema ideje,nema ni bloga!


U ovoj nedelji ni malo nisam gledala ni serija ni filmova.Nisam imala vremena.
A joj da! Gledala sam novu epizodu Vampirskih Dnevnika! Plakala sam pola sata,i ako nije to toliko tužno,ali ja uveličavam puno stvari. .-.
Slike neke koje su mi bile najbolje u ovoj nedelji:



I tako dalje,tako dalje hahaah. xd
Oko blogova,čitala sam sve redom hahaah xd Šta sam našla to sam i čitala,i mnogi blogovi su mi se svideli aa. *--*
To bi bilo to!
Nadam se da vam se post svideo,napišite mi šta mislite o ovakvim postovima,i kako sam ja to uradila !
Čujemo se (valjda)sutra.
Baj-baj. :*

10 коментара:

  1. Huh zanimljiv post! I meni je u školi užasno,toliko toga,a nigdje vremena,užas... Sutra dobivam rezultate iz geografije iz testa pa ću vidjeti kako sam napisala,nadam se da bude 5 uff.
    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Meni i nije neki uzas sa vremenom jer sam 4. razred pa nema bas da swe uci ceo dan! XD
    (posetite moj blog pa ako vam se svidi folowajte ga:
    sandrin-kutak.blogspot.com)

    ОдговориИзбриши
  3. Nemoguće je da kažem@da je post sjajan! ^_^

    Novi post na mom blogu!!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Jako zanimljiv post.I ja imam uzasnih nedelja <3 -.-
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/ novi post

    ОдговориИзбриши
  5. I nama ova nedelja nije sjajno prošla!

    tinadreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. I nama ova nedelja nije sjajno prošla!

    tinadreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши