субота, 7. фебруар 2015.

U stilu poznatih:Nicki Minaj.

Helou ljudi.:3
Prvo moram da vam se izvinim što vam nisam pisala celu nedelju,nisam stigla.:3
Ovaj post je trebao da bude još u utorak,ali dobro.-.-''
Danas sam odlučila da ocenjujem stil Nicki Minaj. Pa da počnemo. :3
Pre svega,meni je Nicki prelepa i volim njene pesme.. Spotovi su..hm tu i tamo hahaah:3 Ali,uglavnom ona je prelepa i prelepo peva!

PRVA KOBMINACIJA

U oboj kombinaciji mi se sviđaju jedino prsluk i farmerke..:0 Prvo,majca mi se ne sviđa zato što ne volim crvenu boju,ali uz ovu kombinaciju paše nekako, dalje crveno i roze meni ne ide uopšte tako da ova tašna mi se ni ne sviđa  niti mi ide uz ovu kombinaciju..Što se štikli, hmm..onako.. :3

Ocena za ovu kombinaciju: 7 :3

DRUGA KOMBINACIJA.

Aaa koliko je ova kombinacija slatka. *--* Sviđa mi se cela kombinacija ne znam ni sama zašto nekako je veoma slatko kombinovano.. *Q*

Ocena za ovu kombinaciju: 10 :-33

TREĆA KOMBINACIJA.

Da li sam ja negde spomenula da volim najviše crnu boju i da kada bih mogla sve bih nosila crno? I da volim kožne helanke/farmerke???
Koliko je ovo asfghjdkddkd kombinacija. *---*
Sve se dobro uklopilo, najviše mi se sviđaju ove kožne farmerke aaa.. *OO*
Nemam više reči..

Ocena za ovu kombinaciju: 12929303838... *qqqq*

ČETVRTA KOMBINACIJA.

CRNA BOJA WAA*--*
Kosa*----*
Okej.. ahaaha:-33 Ja iskreno,ne volim suknje koje su iznad kolena,znači haljine i nekako ali suknje?Nikako.. Ova suknja mi se toliko sviđa ne znam ni sama zašto,valjda njoj sve lepo stoji i još ova majca uz to.. ^_^ Preprekul. :3 Štikle totalno idu uz ovu kombinaciju,tako da.. *Q*

Ocena za ovu kombinaciju: 11. :D *--*

PETA KOMBINACIJA.

Isto kao što zna savšreno da se obuče,nekada je to i ne savršeno..
Kao što sam rekla njoj sve lepo stoji kao i ovo,ali mi se ova haljina jednostavno ne sviđa! Volim duge haljine previše,ali ova je kao neka zavesa,bukvalno.. ://

Ocena za ovu kombinaciju: 5, iako mi se ne sviđa haljina njoj to lepo stoji...

ŠESTA KOMBINACIJA.

Opet crna boja..To više nije fer! Hhaahah. :3
Ova haljina mi je okej mada bi bila lepša da je skroz uz telo mislim da nema ovo na donjem telu haljine,ne znam kako da vam objasnim,ali uglavnom razumemo se. :D 
Što se tiče narukvica veoma mi se sviđaju.. :3
Štikle isto tako kul su. :3

Ocena za ovu kombinaciju:  8 :3

SEDMA KOMBINACIJA.

Rekla sam vam da ne volim suknje iznad kolena,ali ova je savšrena.*Q* Volim podignute suknje kao i podignut šorc i sve na tu foru,ne znam ni sama zašto. :3
Ova kombinacija je veoma kjut i pomalo luda haha:3 Baš slatko ide uz nju kao i uz ovu frizuru na slici.. :3 xd

Ocena za ovu kombinaciju: 10 :-3  xd

OSMA KOMBINACIJA.

I sportski stil joj aa stoji. *--*
Mada ja ne volim žutu boju ali ova bledo žuta je p e r f e c t. *-*
Sve mi se nekako slaže u kombinaciji i kombinacija je prepreprelepa. ^_^

Ocena za ovu kombinaciju: 1092022.. :3

DEVETA KOMBINACIJA.

Kako je ovo sam slatka kombinacija. :3 Ja obožavam ovakve helanke sve u šarama preprekjut su.. Čizmice i majca su zajedno savšreni i stvarno prelepa kombinacija.

Ocena za ovu kombinaciju: 10 :3

To bi bilo to za ovaj post.Pokušaću da budem aktivnija ove nedelje,ali i sami znate da su počeli testovi tako da  ne ljutite se ako ne budem redovna..:3
Napišite mi koga želite u sledećem Stilu Poznatih.
Baj baj. :3

23 коментара:

  1. Meni je Nicki baš lepa, i ima jaako originalan stil. Uopšte je nije sramota da nosi nešto što niko drugi neće. Odvažna je i hrabra!

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
  2. Super post,sto se tice nje ona je nekako otkacena ali to je cini jedinstvenom ima nekada kada se grozno obuce a i kada je preelijepo obucena.Kod nje mi se najvise svidja to sto je smjela i drugacija od svih.
    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post!Nicki je prelepa:D!U sledecem postu bih zelela:
    Avril Lavigne
    Betany Motu
    Iggy Azaleu
    Miley Cyrus
    One su mi prve pale na pamet,ali nadam se da ce jedna od njih biti u sledecem postu:)

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post. Sve kombinacije su prelijepe. Ona inace i ima stvarno extra stil <3

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Njen stil je prava bomba, obozavam ga!! :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Nicki je jedna od retkih koji se ne stide svog stila. Ona uspe da umeša roze, šareno, crveno, plavo... Sve u jednu ''čorbu'' xD

    Uzvrati praćelje ako možeš: justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlično volela bih da ovo napišeš i o Ariani Grande.

    Poseti moj blog komentariš i učlani se hvala unapred tinadreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,videću da li će biti sledeći ali pisaću sigurno! :3

      Već jesam. :3

      Избриши
  8. heej,odličan post ,sinoć sam rekla još da ću te posjetiti ali sam zaboravila jer sam zaspala ranije,...ali evo sada da ti dam kom. ovako ja volim nicki uh ona i katy imaju najbolji stil haha xd stvarno,..ovako nicki je kraljica ,i sve njene kombinacije koje si ovdje predstavila mi se sviđaju mnogo mnogooo :D ali iskreno njeni spotovi su mi malo previše ,ali i dalje je volim ,šta se tu može to je njen način izražavanja.
    -heej ako imaš vremena posjeti moj blog imam novi post, <333
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ah da ne znam jesi radila post o Katy Perry ,ili Demi Lovato ? :D pošto sam te tek sad počela pratiti :D

      Избриши
    2. Pre svega hvala ti hahaham :3.
      Dalje,slažem se sa tobom da ima odličan stil ali spotovi baš.
      . Ahahha:3. Hoću,kada uđem na komp. :3
      A što se tiče njih dve,nisam pisala,ali hoću sigurno. :3

      Избриши
  9. Ja tu i tamo volim Nicki,pesme su joj skorz ok ali spotovi...
    Ima prilično lep stil,ali nekada bude toliki modni promašaj,kao sa onom belom haljinom koja liči na posteljinu...
    Po meni ima najboli stil Beth,čiji sam stil komentarisala na blogu.
    Pogledaću još koji post pa ću se učlaniti ako mi se svidi blog :*

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa tobom, ima lep stil,ali ponekad i pretera.. :3
      Ja sam pre pisala o Beth,ali se mnogo toga promenilo pa ću možda opet ali ne verujem baš skorije..:33
      Važi se. :3

      Избриши
  10. Jako mi se sviđa ovaj post! napravi još takvih, ali komentiraj stilove beyonce. <3

    Novi post: http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Sviđa mi se ovakav post! Jedva čekam sledeći!

    Prati me, uzvraćam!
    http://milicinkutak123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши