среда, 18. фебруар 2015.

Dijete,mršavljenje-moji saveti+iskustvo.

Helou ljudi. :3
Danas sam odlučila da pišem o dijetama.mršavljenju,ne znam tačno kako će to sve da izgleda,ali dugo ramišljam da pišem o tome pa zašto ne ? :3
Inače.uvel imam neki uvod i tu nešto da pišem,ali sada stvarno nemam. o.o
Pa da počnemo!
Ja,lično razlikujem mršave ljude i anoreksične( nadam se da se tako piše,ako ne sry)
Prvo,mršavi ljudi su mi lepi.Znači,ja sam do početka 2014 bila previše mršava,i udebljala sam se.Jedva! Postoje oni ljudi koji stalno,stalno jedu ali ne može da se udebljaju..E,baš takva sam ja bila! Udebljala sam se početkom 2014 godine i bila sam kao bure do možda..ovog letnjeg raspusta..Onda sam smanjila ton hrane hahahah i sada mi ljudi kažu da sam se osušila,a kada sma bila deblja kako sam debela.. To je prva stvar!
AKO ŽELITE DA SMRŠATE,ILI DA SE UDEBLJATE,NE RADITE TO ZBOG DRUGIH,I SVAKAKO DRUGIMA NIKADA NEĆETE ODGOVARATI KAKVI GOD DA BUDETE!
Ja sada možda imam oko 40 kg i stvarno ne nameravam više da se debljam ni da mršavim..Hhahah xd
Uglavnom,oko dijeta.. Letos sam otišla do moje sestre koja ima 15 godina,i ona vodi ozbiljnu dijetu,išla je kod doktora za to valjda da vidi jel sme bla bla..I smršala je veomaveomaveomaa! Ne znam tačno kolko,ne želim da vas lažem,ali previše je smršala i što je najbitnije ima ravan stomak! E sad,ja sam jedno vreme htela na dijetu,ali moj uzrast to ne bi mogao da preživi bukvalno..
Tako da, do 15 godine,ako mene pitate  NE IDITE NA DIJETU,NIJE VAM POTREBNA!
Posle od 15 možete i u teretanu,ima vremena za savšreno telo!
Ne znam kakvu dijetu da vodite,ko želi.. Znam da je ona jela neka mesa,tunjevinu,za večeru znam da je pojela samo neko voće i to je to.Znači moj uzrast,preciznije 11,12,13 godina to ne bi mogli da prežive..Ne kažem svi! Ko misli da može,slobodno.Ja lično ne bi mogla,i zato nisam otišla na tu dijetu..
Van dijete,postoje hiljadu načina da smršate..
Onaj,ko nije lenj kao ja i ko ima kondiciju,može da trči..Koliko sam ja čula trči se pre doručka,i valjda posle ručka,ili tako nešto..Ne verujte mi na reč,ko želi neka gugla malo o tome! :)
Postoje i razni sportovi,kako bi uspeli da maknete koju kilu..
I postoje te famozne vežbe.Svi na kraju izaberu ovu stavku za mršavljenje..Ja,lično ne mogu,nemam kondiciju da radim tu 1OO čučnjeva,ili šta god..Ali,ko može slobodno! Ne samo da će da bacite koju kilu već ćete imati i pločice itd..
E sad,kako sam ja smršala?
Ja nisam radila nikakve vežbe,niti sam trčala,niti bilo šta drugo..Samo sam jednostavno prestala da jedem toliko..Možda mislite kako je to teško..Ali,nije..
Naprimer,na leto 2013 kada sam i počela da dobijam kile, jela sam 5 čipsa na dan, 5 obroka..Sada popijem za laku noć čokoladno mleko 3 obroka najviše i to je to..Sve se može kad se hoće!
Nije teško,probajte!
Postoje mršavi ljudi i anoreksični(nadam se da sam lepo napisala,ako nisam,ponavljam sori).
Meni oni iskreno nisu ružni.Znam jednu curu iz naše škole koja je sada 1godina i ona je meni predivna..Prosto,neke stvari koje ne možeš da promeniš,navikneš se na to..
Ja nisam osoba koja kada vidi to telo  da će reći:''VAU ŽELIM TO..''
Ali nisam ni osoba koja će reći:''FUJ.PRERUŽNO!''
Ja sam osoba koja će reći da je to kul i da su svi lepi na svoj način,da li mršavi,anoreksični,debeli,srednji..Svi smo lepi!
Niko nije savšren,da ima savšrene oči,kosu,nos,telo,usta..Niko! Ne postoji takva osoba,prirodno rođena.Ako postoji recite mi da je upoznam i da se ispričamo!
DOBIJATE HEJT NA ULICI/ U ŠKOLI KAKO STE MRŠAVI/ DEBELI.ŠTA RADITI?
Ovo je već posebna tema.zato što o hejtu nameravam da pišem ubuduće,uskoro,ali uglavnom..
Kao što sam rekla,ljudima nećemo nikada biti savšreni! Takav je moj slučaj,kada sam bila premšava svi su pričali:JAOJ FUJ ONA JE TAKO MRŠAVA.
Kada sam se udebljala bilo je:JAOJ FUJ ONA JE TAKO DEBELA.
A već sada.kada sam smršala i kada su mi ruke i noge mnogo izgubile na kili dobijam komentare JAOJ FUJ OSUŠILA SE.
Prosto,ja se ne obazirem na to.Drugi hejtovi,nije da me ne bole,ali ovo?Ne zanima me.Znam da njima neću nikada biti savšrena.bitno je da sam sebi lepa i to je to.Ne kažem da treba biti narcis,ili da sam ja to,daleko od toga.Ali.ako želimo drugima da se svidimo,moramo prvo sebi!
To morate da znate,jer oni ljudi koji su zadovoljni sobom,drugi im ništa ne mogu!

Toliko mi se spava da ne znam šta da pišem,da...-.
Oko debljine,ne moram ništa da vam kažem..SAMO JEDITE! Hhahahaha :D
A da,ako želite zdravo da se hranite..
Postoje vode sa voćem,koje su izuzetno zdrave,i o kojima će biti post uskoro! Pij te tu vodu,jedite što više salate,hleb izbegavajte ako nameravate zdravo da se hranite! Jedite žitarice,itd,itd..
Ja sve ovo izbegavam,ne volim zdravu hranu,iako znam koliko je ona dobra za nas..-.-
Jedite što više voća..
Ne znam tačno koje voće,ali svako voće je dobro,ma koje god bilo.
Ja ne volim jabuke,ni kivi.Jabuke mrzim..I mrzim sok od jabuke.Ali,vama to preporučujem zato što je zdravo ahahah. xd
Pijte voćne sokove.
I da,kako to da zaboravim!
Domaći voćni jogurt!
Ja iskreno,onaj kupovni pojedem po nekada,ali domaći?Obožavam.Treba vam jogurt,neko određeno voće i ostalo je lako.Ne znam ni sama kako se pravi,majka je za to zaduđena,ali ovih dana ću ja napraviti pa vam slikam i napišem kako sve,obećavam hahaah.xd

E da.kako to da zaboravim!
Moja majka već 2 godine ne pije uopšte sokove..Znači već 2 godine nije okusila sok,i ne samo da je smršala,već joj je i po zdravlje bolje,ne kašlje puno i tako dalje.
Isto tako,ne pijte puno sokove,možete i da smršate i da vam bude bolje po zdravlje..
Ja ne pijem pepsi,jer se odmah razbolim i kašljem kao magarac.
A koka kolu samo kada odem negde,ali ovako samo Schweppes pijem i ništa više. To je moja prva ljubav!
Da,ne mora ta voda sa voćem da se pije..Može i obična voda.Ona je najzdravija,nisam sigurna da će da smršate,ALI ŠTO VIŠE PIJTE VODU BIĆETE ZDRAVIJI!
Mislim da je bilo dosta pametovanja za jedan dan! xd
Ovaj post već dugo planiram,i napokon mogu da  napišem u svesci:URAĐENO!
Nadam se da sam vam bar malo pomogla,i da ste se zabavili!
Vidimo se u sledećem postu!
Baj-baj. :* 

21 коментар:

  1. Odličan post! Dobro si se snašla u pisanju i super su slike. :)

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/2015/02/postavljajte-pitanja-za-q-post.html

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post,mnogo mnogo bolji nego moj.Ja sam inače 169 cm i 61 kg .Ali me nervira što sam jedne nedelje 63 ili 62 kg a druge već 61kg.Kako da to dovedem u ravnotežu.Nikada nisam držala dijetu,niti nameravam.Šta da radim.Uzgred meni su anoreksični ljudi lepi,kao što si i ti rekla.I ova slika ima u udžbeniku iz biologije :)
    A što se tiče tvoje majke.Je l' prestala da pije gazirano to ni ja ne pijem ili guste sokove.Pošto znam ako se ne piju sokovi gube se neki vitamini.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti pre svega! :3
      Dalje.ja sam 153( NE SMEJTE SE HAHAHAH! ) i 40kg.
      E sad,to ti je verovatno od puberteta ili ne znam ni sama,uglavno to će vremenom da dođe to ranoteže,ne moraš da se sekiraš i kidaš oko toga,vremenom će da se svede na jedno..
      Am ona je prestala da pije sve sokove,i tako je mnogo smršala.naravno ne samo sokova izbacila je mnogo toga i smršala 20kg tako da ono ne znam,njoj je pomoglo! :33

      Избриши
    2. Ja sam 170 cm i 65 kg...

      Odličan post i jako mi se sviđa!

      lickadiary.blogspot.com

      Избриши
  3. Predobar post ♥
    inače ja sam mršava,i ovaj blog imaju 2 osobe.
    Da li želiš saradnju sa mojim i Aninim blogom?

    tinadreamer.blogspot.com
    učlani se plizz ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Iskreno, mislim da niko ne treba da drži dijetu (osim ako imaju baš problema sa kilažom). Smatram da je dovoljno samo da se zdravo hranimo! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Nikada nije dobro izgladnjivati se zbog nekih "standarda ljepote" koje nam namece "moda"!
    Najvaznije je biti zdrav, a ukoliko zelimo dovesti tijelo u savrsenu formu, zdrava i umjerena prehrana uz redovitu tjelovjezbu uciniti ce svoje :-)
    Svidja mi se tvoj blog, ukoliko zelis, mozemo se pratiti putem GFC-a i ostati u kontaktu?
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Mnogo dobar post :) bas si se potrudila :) svaka cast :)

    ОдговориИзбриши
  7. Super post! Ja baš za ljeto pokušajem mršavit vježbanjem pa ćemo vidjeti koliko ću uspjet haha :D

    http://mywayblogdreamer.blogspot.com/ <--- posjeti i ti moj blog i učlani se ako hoćeš. ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Joj ja samo jedem slatkise i zavisna sam od toga! Nisam ja gojazna. Nisam ni mrsava. Samo nisam bas ni izmedju, tj. ja sam onako izmedju ali malo vise gojazna nego mrsava. Ako me razumes. Dijete ne zelim da pokusavam, a za vezbe sam lenja i ne znam sta da radim. Nije mi nesto mnogo stalo da smrsam jer nisam gojazna, ali jednostavno ne znam kako da prestanem da jedem slatkise. Mislim, nisam ja bas zavisna kao sto sam rekla, ja volim da jedem slatkise, ali u granicama normale. Medjutim, ne mogu da izdrzim, a da nakon dva dana pauze ne uzmem neki slatkis. Zato nekad kada mi se jedu slatkisi kupim neku malecnu cokoladu i onda to pojedem. Tako da se trudim da bas ne jedem puno slatkise jer znam da nisu zdravi, a i da goje. Inace, tebi je super post! Ipak, ja ne bih ni od 15 godina krenula na neku ozbiljnu dijetu. Po meni su normalne dijete one gde izbacujes slatkise iz upotrebe, a sve vise ubacujes voce i povrce, a ne te neke preozbiljne. To je za odrasle. Po meni hehe. Inace, u pravu si da ne treba da mrsavimo ili se gojimo zbog drugih, tj. zato sto neko misli da smo mi gojazni ili mrsavi. Vec zato sto je nama stalo do toga!!! To si u pravu. Ne obaziri se na tudja misljenja, to sto si napisala da su ti pre pricali da si mrsava, posle da si debela i sada da si suva. To tebe ne zanima. Ti treba da gledas iskljucivo tvoje misljenje! Po tvojoj prici, rekla bih da tebe to ne dotice i tako i treba. Pokusavala sam ja par puta da radim ove vezbe, ali mene nema ko da natera da to radim. Tako da, odustala sam od toga. Jedno od resenja bi moglo biti i treniranje nekog sporta i to si mogla da navedes pored trcanja i vezbi. Inace, sve u svemu super je post! ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pazi, pre svega hvala ti!
      Ja sam bila zavisno zavisna os slatkisa.. e sad videa sam koliko to meni skodi i prestala sam. Znaci samo treba volja i previše zelje tako da..
      Probaj da na dan pojedes ili popijes c.mleko ili neki slatkis pa da ne jedes 5 dana...
      ♥♥

      Избриши