уторак, 24. фебруар 2015.

Anketa- 3 deo!

Hejj ljudii. :3
Puno je prošlo od kako sam pisala Anketu 2 deo,sada je došao red na 3 deo. :3
Prvi deo OVDE
Drugi deo OVDE
Ko ne zna o čemu se radi sve piše u prvom delu tako da pogledajte! :3

SLIKA BROJ 1.

Štikle VS Sandale

Ja štikle mnogo volim,i ono jedva čekam kad ću moći da ih obujem i prelepe su..Ali,ovde je fora šta više volimo,tjs šta nosimo/u čemu nam je udobnije..
Štikle su mi lepše,ali sandale su udobnije,tako da biram sandale!

SLIKA BROJ 2.

Helanke VS Farmerke
Ovako..Ja treniram,i stvarno bez helanki ( pošto trenerke NE NOSIM) ne bih mogla da treniram,znači helanke su mi ono više nego potrebne,ali ja bez farmerki ne bih mogla da zamislim svoj život..
Uvek,uvek sam u farmerkama,samo na treningu sam u helankama ili pantalonama,ali ovako?Farmerke one love!
Tako daa,odgovor je jasan! :)

SLIKA BROJ 3.

Majca na bretele VS Majca sa kratkim rukavima

Ja ne volim toliko majce na bretele,nekako ne znam ni sama oduvek su mi bile udobnije i lepše majce na kratke rukave,i može uz sve da se ukombinuju..
Tako da kratki rukavi!

SLIKA BROJ 4.

Rajf za kosu VS Kacket


Ja rajfove ne nosim ni malo! Ne kažem da drugima to  lepo ne stoji!Ne! Volim rajfove ali meni to očajno stoji,tako da svakako kačetki.Obožavam SWAG kačkete to je waaa. *-*

SLIKA BROJ 5.

Naočare za sunce VS Naočare štreberke
Volim i jedno i drugo,za sunce nosim,a štreberke nameravam da kupim. :3
Ali,su mi svakako lepše štreberke..:3

SLIKA BROJ 6.

Kratka VS Duga kosa
Ja sam pre imala predugačku kosu(nisam se šišala 9 godina.. .-.) 
I onda sam se sve više i više šišala i ošišala sam se skroz ono na kratko malo ispod ušiju..Moja najveća greška u životu! Ali,sad mi je kosa kao na prvoj slici,i volim svoju kosu buhahaha. xd
Volim i dugu i kratku kosu,to zavisi kako kome stoji,neke osobe ne mogu da zamislim sa kratkom kosom,a neke ni sa predugačkom..
Ovaj put biram kratku ali,ono ne prekratku već ispod ramena. xd :3


To bi bilo to!
Znam da ima samo 6 stavki,ali sam se razbolela i nemam ni malo inspiracije.tako da sorii. :3
Čujemo se u sledećem postu.
Baj-baj. :*

3 коментара: