субота, 28. фебруар 2015.

Šta se nalazi na mom tabletu? :)

Helou ljudi. :3
Ovaj post sam oduvek htela da napišem,i evo ga vreme danas. :3
Pre svega,da razjasnim zašto tablet a ne telefon. Moj telefon je Windows tjs.Nokia Lumia 630. Nemam puno aplikacija i igrica,tako da nema ničea zanimljivog,a i to što imam to ne može na androidu..To je prvi problem.Drugi je zato što mi je telefon razbijen i ne bi mi bila fora,pošto verovatno kupujem novi uskoro.
Što se tiče tableta,dugodugo sam želela,i dobila sam tablet koji sam imala mesec dana,pokvarila punjač,a nakon toga ga i razbila(slučajno,VOLELA SAM TAJ TABLET:( )
Kada sam kupila ovaj,tjs. Samsung Galaxy Tab 2( inače samsung mi je omiljeni proizvođač,i žalim što sam kupila nokiu-.-) bila sam srećna,ali ne toliko i nisam ga koristila 2 meseca ne znam ni sama zašto.Sada ga obožavam i ne idem nigde bez njega! On je android,to znate,i sad ove aplikacije i igrice,neke su namenjene samo za tablet neke nisu,tako da ako vam se svidi neka igrica a ne možete da je skinete na fonu,soritee. I da,ako želite 'Šta se nalazi na mom telefonu' da bi videli kako to sve ide,recite u komentaru.
Izgled mog tableta:
Sa obzirom da moji roditelji znaju da sam ja smotano dete,odmah kada sam kupila tablet kupila sam i masku koja ima poklapanje i na ekranu.Ne znam kako to da objasnim,ali verovatno znate šta mislim.
I uspela sam da ga sačuvam jej.*-* ( da kucnem u drvo hahaah xd)
Možemo da krenemo. :3

Kada upalite moj tablet vidite ovo savšrenstvo. *QQ*
Meni je Veljko( Pinkove Zvezdice) savšren od početka emisije,i oduvek mi je bio waaa. ^_^ Ali,u zadnje vreme sam ga toliko zavolela da sam morala da ga stavim na otkucavanje tableta.
Ja sam osoba,koja ne krije ( ok nije baš da nemam slike od osobe koja mi se sviđa ili tako nešto),ali uglavnom 'ne' krije ništa,ali ne bih mogla da živim bez šifre. Na mom telefonu su samo brojevi ne postoji ovo prevlačenje tjs oblik ili kako god,ali imam svakako brojeve. Šifre su mi život bukvalno,ne bih mogla samo onako da prevučem i PUFF! Otključan mi uređaj.Ovako je lepše. :3

Kada otključate vidite ovo. Sad se verovatno čudite zašto mi je ovo na početnom ekranu,tjs.ova slika. Imam photo-zid. To moj telefon ne sadrži,ali tablet(hvala Bogu) sadrži, Tu sam stavila sve moje omiljene slike,tjs.one koje sam ja slikala da se menjaju. Nisam sve,naravno,ima ih puno,i neke prosto manje volim,ali 50 se menjaju sigurno hahaaha. :D
Ja sam razmišlaja dugo(zato i nije bio ovaj post) da li da samo pišem šta se nalazi ili malo detaljnije,ali ja iskreno više volim kad neko piše detaljnije o aplikacijama pa idemo!
Prvo sa leve strane vidite Igrice. Taj folder sam odmah napravila jer sam znala da ću skinuti puno igrica,jer šta da radim kad odem negde? :) U taj folder kasnije zavirujemo.
Drugo što vidite jeste CHATON. Iskreno,nemam pojma ni šta je ovo,ni zašta služi tako da...
Posle toga je Dropbox. Opet nemam pojma šta je.. xd Uglavnom,pitate se zašto mi je na početnom nešto što nemam pojma šta je..Pitam se i ja sama,ali ne volim da mi početna bude prazna hahaha. xd
Pa onda ide,njegovo veličanstvo Screenshot. Svaki telefon,ima svoje samo slikanje ažurirano u telefonu i ne treba ništa da se skida,ali na mom tabletu,koliko ja znam treba. Skinula sam hiljadu sličnih aplikacija,ali nijedna nija valjala,do ove. Nijedna ne radi,ili radi sa nekim stiskanjem i,ne znam kako da objasnim.Uglavnom,ova pun pogodak!
Posle toga,moj omiljeni deo je Galerija. Imam oko 7000 slika,i to mi je nešto sastavn deo života,i stvarno ima predobru memoriju,pošto to nisam spomenula.
Posle je Instagram. To je aplikacija koju ja volim.Svi znamo šta je, da ne pišem ovde. Ima ljudi koji ne vole Instagram,ali dobro,razumem ih ni ja ne volim Twitter. xd
Posle je Readers Hub. Nisam sigurna da može na telefonima(ako može ispravite me) Ja sam ovo imala na tabu kad sam ga kupila,i nisam ga otvarala do pre mesec dana. Upravo ćete provaliti o čemu se radi.

Ovako prvu stavku ne otvaram. Druga su knjige koje i najviše koristim. Sad,knjige se kupuju,znači koštaju,i ja to naravno,ne koristim,ali mi dobro dođe aplikacija da bih naručila neku knjigu preko interneta ovako,ili  u knjižarama,ako ima.Ima ceo opis knjige i sve..
Treće je Časopisi. To isto košta,ali dobro dođe da nađete dobre časopiše i možda nađete na netu online,ili kupite uživo ako ima. :)
Posle te aplikacije ide Play prodavnica. Znate svi šta je,da ne dužim sad hahaah. xd
E onda ide,nekome ko želi u budućnosti da bude fotograf(kao ja) omiljeni deo..Folder Za Fotografiju. To su sve editori i sve što ide uz to. Nema ih puno,ali tražim neke savšrene,i ako želite post 'Kako ja uređujem slike.' Recite mi u komentar.  Posle zavirujemo u taj folder.
Sada idemo u folder Igrice.

Prva igriva jeste Boney. Igrica nije skinuta preko play prodavnice vež preko samsungove prodavnice(ne znam tačno kako se zove,ali ima igrice i tako to hahaah xd Igrica je o tome kako trčite po groblju,tjs vi ste ovaj čovek-koske hahaah xd ne znam kako se zove,i jure vas psi i preskačete nevolje i tako.. Super igrica,ko ima Samsung,verovatno će naći igricu. :3
Druga po redu je Ralphs World. Igrica ubija dosadu,moja sestra i ja,letos kad sma bila kod nje,nervirale smo se oko ove igrice kao niko.. Samo smo nju igrali.Uglavno,Super Mario,samo neki kao 3D ili ne znam ni ja kako da objasnim.Igrica,kao što rekoh ubija dosadu,i sve u svemu okej je. :-)
Treća,i moja omiljena jeste  iRunner. Igrica ima na Play prodavnici,i odmah je skinite ako nemate već, Kad nas je smorio Mario,moja sestra i ja smo prešle na ovu i prešle smo 2 misije.Ostala mi je treća.Imate 3 misije ali puno nivoa,igrica nije teška,samo treba strpljenje. Radi se o ovom malom žutom ahaha. xd On ima prepreke juri za energijom i svaka baterija mu je nova energije i sve je brži.Ljubav od igrice.
Posle moje omiljene,ide Sonic Dash. Verovatno svi znate šta je Sonic.Ako ne znate,koliko imate godine? 2? Igrica je po malo 3D i totalno je savšrena,ubija sve moguće dosade.
Onda,posle nje ide Puff Jump. To sam skinula letos,kad sam krenula kod babe i dede. Sa obzirom da je ptičica ukinuta bila, morala sam drugi izbor da skinem i to je bila ova lopta.Ja imam sada ptičicu na telefonu,i mogu da kažem AKO VAM JE PTIČICA TEŠKA PUFF JUMP VAM JE JOŠ TEŽI! HAHAHAH xd Uglavnom,teško je i previše,ali ja(nekim čudom) dobro igram i nju i ptičicu i obožavam ih. ^_^
Onda ide folder Igrice(opet) To je ubrzavač igrica+skidanje nekih novih. Ne znam kako je ovo dospelo tu,znam da je od neke aplikacije,ali se ne sećam.
Onda ide Messenger. Svako ko ima fejs,znaće šta je ovo,tako da ne pišem sad hahaah. xd
Inače da,ovakav izgled i sve ovo neće biti još dugo,skinuću ja još 2928733 aplikacija,imam mnogo toga u planu,ali evo nešto trenutno hahaa . xd
Zatim, Angry Birds. Iskreno,ja ovu igricu nikada,baš nikada ne igram.Niti je volim.Tu je samo zato što je moj brat,kada odem kod njega igra,i ako deinstaliram on će me roki,tako da ostaje. Ima onih koji je vole,ja iskreno ne. :)
Onda, Fruit Njinja Free. Za ovu igricu sam saznala 2012,i dan danas je obožavam.Seckanje voća,mislim da svi znate da ne dužim..
Zatim, BB Racing. Igricu sam volela kad sam je skinula,ali me onda malo smorila. Radi se o trkama kola,obožavam takve igrice buhaaha. xd  *-* Igrica je totalno okej i leči dosadu.
Zombie Escape, jedna od boljih igrica,i obožavam da je igram.Imala sam je na telefonu,ali isto tako imam i oko 9,000 slika na telefonu,tako da sam morala da je obrišem. Izbegavate prepreke,po meni je igrica bolja od Temple Runa i ostalih. :3
Skype. Imam je na svim mogućim uređajima. Na tabu je isto koristim kada ode negde,tako da..Uglavnom,znate svi šta je..Idemo dalje hahah. xd
Onda,isto tako jedna od omiljenih je Rail Rush. Skupljate novčiće,malo liči na Temple Run,ali je bolja a i teža.Ja volim teške igrice. *-*
Evo ga,Temple Run 2. Mnogo je bolji od prvog Temple Run-a, ali me je i ovako svakako smorio.Igrica nije loša svakako,ali ono..Ubrzo smori.. :3
Facebook i Tumblr- Dve aplikacije bez koje ne bi mogla svoj život da zamislim.Svi znate šta su.Idemo dalje. :D

Zatim idu Asocijacije. Svi znamo šta su,i svi smo poludeli za njima. Stvarno aplikacija ekstro-odlična.Sve pohvale! :)
Onda, Mystic Night Live. To su pokretni početni ekrani. Obožavam da mi se početni ekran''pokreće'' iako se od njih brže troši baterija,nema veze. xd
Been Together- izbrojava koliko ste dana u vezi i tako to.Volem tu aplikaicju. :3
I zadnja aplikacija jeste šarena tastatura.Totalno je okej,mada ja je ne koristim,jer mi makne font slova koji volim puno. xd

Sada ide folder 'Za fotografiju.'
Prvo je,InstaSize. Instagram je odličan,ali ima jednu manu a to je što mora da se seču slike. Našla sam i za to rešenje.A to je InstaSize i No Crop. Da ne pišem pojedinačno,nisu iste, ja više koristim InstaSize zato što sam No Crop pre neki dan skinula,ali mislim da  su podjenako dobri.
Druga je PicLab. Ova aplikaicja mi treba za Tumblr,i svako ko pravi slike na tumblru ovo mu je idealna aplikacija,preporučujem!!
Treća,i ujedno aplikacija koju najviše koristim jeste Retrica. Ja je ne koristim zbog znaka,nego zbog efektara.Ako neko ima dobre efekte to je ona.Obožavam!!
Četvra jeste Phonto.Isto za Tumblr,ko pravi slike odlična,ali i po meni komplikovana aplikacija.PetaCandy Camera. Nemam ništa da kažem o njoj zato što je imam svega dva dana tako da..Ali,ima dobre efekte ako ništa drugo.
Šesta,i aplikacija kojom sam ODUŠEVLJENA.Ja kada sam je skinula onako počela sam da skačem koliko dobre efekte ima.. ^____^ Camera Effects. Savšrene efekte,i totalno preporučujem!
Aviary i Photoshop Express nemam šta da kažem imam ih jako malo,ali čim su tu znači da imaju veoma dobre efekte. :3

To je to oko fotografija.Kada okrenete stanu vidite:
Clean Master i Ubrzavač na dodir su ti koji pomažu vašem telefonu/tabletu. Ubrzuju vam uređaj+čiste sve nepotrebno što vam škodi uređaju.Odlično!

Countdown je aplikacija koja obrojava koliko ima dana do nekog događaja. Ja ću sada verovatno da stavim letnji raspust ili tako nešto.Obožavam tu aplikaciju!

I zadnje Ispovesti! Znate šta je,znate da obožavam! :3

E sad,razmišlajala sam da li da uđem u meni i slikam,pošto ste skoro sve aplikacije videli,ali pisaću samo one koje niste videli.To su neke osnovne stvarčice.
Alarm,zatim beleške,E-pošta,Editor fotografija..E da on,dobila sam ga uz tablet,i totalno je solidan nije loš,Dalje,Editor videa što se njega tiče,ako ikada budem htela da budem jutjuberka( svi mi pričaju kako je to super za mene ali ja ne volim da se snimam) imam ovaj editor i odličan je!
Game hub! E na tom sam skinula prvu onu igricu,i imaju odlične igrice,ko ima samsung super!
Gmail,Google,Google play muzika,Google+,Grupno reproduktovanje,Internet,Kalkulator,Kamera..E da oko kamere,zadnja kamera je užas. To odmah da kažem,nema blic niti ništa.Dok je prednja savršena takoo da. :3 Kontakti,moji fajlovi,Muzički plejer,Paper Artist(isto editor,ali malo lošiji i dobila sam ga uz tab) i podešavanja.
Na drugoj strani ima:
Polaris Office,Preuzimanja,S planer,Svetsko vreme,Talk,Video plejer,Youtube,Glasovna pretraga,Mape i Slike.
Na trećoj su sve one igrice i još neka aplikacija
Google podešavanja,Play novinarnic,GALAXY APPS,Samsung link i to je to.

Završili smo.Ju koliki post. :0
Nadam se da ste se zabavili kao i ja dok sam pisala( iako sam pisala tačno 1h haahh) 
Napišite mi vaša mišljenja u komentaru.
Baj-baj.;*

27 коментара:

  1. Odličan post, baš si se raspisala haha. ☺

    NA MOM BLOGU JE GIVEAWAY :
    - fashionholicyeahh.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Predobar post. Bilo bi cool da napises post kako ti uredjujes slike. :)

    P.S. Oskar Special post na mom blogu:
    styleonfirstplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. predobar post,ja nameravam da kupim tablet.Inače i meni je Veljko super od samog početka,ne pravi se da je neki frajer :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,kupi nećeš da se pokaješ,ja da nemam njega ne bih znala šta da radim kad odem negde na nekoliko dana.
      Da,da upravo to.Niti se ufurao ni ništa.Car! <3

      Избриши
  4. Imamo puno slicnih aplikacija. Bas je super post:)
    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post..Jao odusevila si me prvim delom posta,mogu ti reci da se meni isto desilo,tata mi je kupio tablet,koristila sam ga mesec dana,otisla kod drugarice,seka polomila punjac,tata kupio novi,seka skakala i polomila ga xD Sva sreca da tata ne koristi svoj pa mi ga je dao...I sad sam izgubila jedan deo od punjaca :D I ja imam dropbox na kompu,to smo morali da pravimo na informatici,i ne znam sve,ali tamo mozes stavljati neke slike sa kompa...
    Jos davno sam napisala ovakav post,pa vidi ako zelis :)

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoj,vidi neko smotan kao ja..
      Ja razbijem sve što mi dođe u ruke.Sad sam razbila telefon,a imam ga 5 meseci samo... Ali,nisam ja..HAHAAHAHAAH. xd
      Aa nisam znala,pogledaćuu. :3

      Избриши
  6. Super post. Ja sam svoj tablet prosledila, apsolutno mi necemu ne sluzi, uopste nemam vremena da ga koristim. Hvala sto si posetila moj blog. Ako zelis da pratimo jedna drugu zaprati me i obavesti u komentaru da bih ti uzvratila pracenje. :)

    ОдговориИзбриши
  7. I ja koristim taj isti screnshoot-valjda sam dobro napisala haha xd.
    Post je odlican,mnogo si se raspisala,sto nije lose,vec naprotiv jaako dobro.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aaa dobar je jakoo. xd :D Svi ostali,ili može da se slike zamo početni ekran,ili ne može ništa..Neka 'fala haahah. xd
      Aa hvala ti. :3

      Избриши
  8. Meni je omiljeni Matea Vukašinović.. Jako ga volim. Blog ti je odličan!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Okej mi je hahaa. :3 Hvala ti! :*
      Što se tiče novinarstva,da ima sa fotografijom aaa:3 Moždaa se sretnemo negdee pošto ne znam kakav ću biti fotograf hahaha. xd

      Избриши
  9. Zanimljiv post!Mogla bi dan pišeš kako uređuješ fotografije.
    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post! Moracu da instaliram InstaSize (posto instagram koristim 24 sata haha) a i mene narvira sto se slike moraju sjeci.

    NA MOME BLOGU JE Q&A!
    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Nikada nisam videla duži post haha! To nije loše, naprotiv, odlično je! Vidi se da si se potrudila! Jako zabavan post!

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš---------→ justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hhahaha ni ja nikad nisam pisala duži post,i toliko vremena hahaa. xd
      Hvala ti! :33

      Избриши
  12. super i opsiran post, svaka cast!
    svaki pocetak je tezak, zato vas molim da mi pomognete da pocnem!
    novi postovi na mojim blogovima, molim vas uclanite se i pogledajte. Vama je to nekoliko klikova misem, a meni znaci neverovatno mnogo!♥
    http://uimepraveljubavi.blogspot.com/
    http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши