недеља, 8. фебруар 2015.

Valentine's Day

Haj ljudi. :-3
Danas sam odlučila da pišem o Dnau Zaljubljenih iako sam se premišljala,ali kada sam videla da imam 3O čitalaca,samo sam želela da pišem o ljubavlju( čudno haha xd)
Pre svega,da vam se zahvalim na 3O čitalaca,to je za mene veoma dobar broj,sa obzirom da sam bila ne aktivna 3 meseca..-.- Uglavnom, sa 3O čitalaca sam htela da počnem da pišem na neku temu što bi izlazilo nedeljno,ali pošto nemam vremena sada,to ću da počnem kada bude 40 čitlaca. :3
Mislim da smo se sve razumeli, hvala vam puno!!
Što se tiče ovog posta biće kombinacije i šminka uz te kombinacije,što biste mogli obući i kako se našminkati ako izlazite sa dečkom ili bilo gde. A ako želite neki DIY za Dan Zaljubljenih,ili filmove romantične bla bla, napišite mi u komentar. :3
Da krenemo. :3

Kao što i sami znate ja ne volim crvenu boju,i ne posedujem baš nista što je crvene boje,ali ovde sam da vama pomognem i vi sigurno volite crvenu boju i na Dan Zaljubljenih treba crvena boja da se nosi( mene će ljudi videti u crnom,ups)
Odabrala sam neke kombinacije koje imaju crvnu boju ali što bih ja možda,ali možda nosila haha.:3 Nadam se da me razumete,ali čisto sumnjam.. :3
Okej ovde ima previše crvene boje...Previše...Hhaaha,, :(
Prvo jedino što bih sigurno ovde obukla jeste majca.Ova majca je prelepa( nije zato što je crno-bela majke mi) I ovo srce je savšreno...Preprelepa majca. ^__^
Ove starke su mi iskreno ružne..Mislim,boja mi je previše drečavo crvena ne znam ni sama,ali se slaže uz celu ovu kombinaciju i lepo bi to stajalo.. :3
Što se tiče farmerka one su nešto više roze i svetlosvetlo crvene tako da može da prođu. Maskica je presavšrena iako je crvena hahaha. xd
Minđuše bih isto rado nosila prelepe su. :3
Karmin je Rouge Pur Couture Pure Color Lipstick
Veoma mi se sviđa ta boja i volim crvene ružove.. :3

Ovo je veoma zatrpana kombinacija...Hhahaah..
Ovde više prevolađuje pink boja a ne crvena.. xd
Ove farmerke mi se veoma sviđaju i mislim da ako ih nađem kod nas kupiću ih.. :3
Majca je veoma slatkasta i na njoj piše I CAN AND J WILL
Majca je na bratele tako da za ovo hladno vreme će vam trebati i jakna..Kožna bela jakna je za ovu kombinaciju p e  r f e c t. *-* Ja imam skoro istu jaknu samo  moja ima krzno. :-3
Što se tiče obuće to mogu biti pink ugg čizmice koje imaju mašnice pozadi. Te čizmice su veoma slatke aa. *qq*
Oko nakita ova narukvica je prelepa i mnogo se slaže za Dan Zaljubljenih a i za ovu kombinaciju. Preslatko.. *---*
Oko frizure uz ovu kombinaciju bilo bi baš kjut lokne i na tim loknima ispred dve roze mašnice. xd
Oko šminke,naravno ne preterujte neće dečko vas gledati sa 3 tone pudera i koje kakvom šminkom.. Svetlo rozi ruž i malo maskare će biti pun pogodak!

Okej,obećala sam da neću stavljati crnu boju,ali nisam mogla da odolim,sorite hahah. :3 xd
Prvo, je ova haljina koja ima ovo prelepo srce i ove boje su se sve prelepo uklopile..Haljina je savšrena aa i baš kao da je pravljena za Dan Zaljubljenih.
Pošto je hladno treba vam i jakna.Ovog puta mi se učinila ova bledo bež jakna savršena za ovu haljinu kao i za ceo autfit.  Obožavam ovakve jaknice i imam ih 2. :3
Uz ovu haljinu mi se slažu ove ugg čizmice crne a uz njih mi se slaže Chanel crna tašnica..A uz nju  i uz sve ovo mi se slažu crne naušnice..
Eto,tako je došlo sve ovo crno hahah. :3
Što se tiče kose ovo sa slike vam je veoma jasno i to mi je sasvim ukombinovano uz ovu kombinaciju,tjs.lepo bi stajalo. :3
Oko šminke ne preterujete,može neki ruž ali i ne mora..Maybelline  maskara se savšreno uklapa!

Opet je pola stvari crno..Znači ne verujem haaaha. xd
Ovako ovo nije haljina već suknja i majca.. Ali,bi bilo kul kao haljina hahha:3
Suknju nikada ja lično ne bih obukla, ne sviđa mi se dok majcu bih..Majca je preprelepa.. :3 Ovu crnu kožnu jaknu sam već videla u gradu i htela sam da je kupim ali to je neka kao letnja-prolećna jakna a meni je trebala zimska kožna tako da ću je verovatno za proleće kupiti. :3
Prelpo se slaže uz ovu ''haljinu'' hahahaha. xd
Maskica je prelepa i baš je za Dan Zaljubljenih.
Što se tiče obuće jedva sam našla nešto da se slaže uz ovo.Neću vam stavljati štikle,jer jednostavno mislim da bi bile lepše u ravnom!
Od nakita dovoljna je ova CRNA narukvica sa ovim nitnama ili kako god da se zovu.. :3
Od šminke vidi se sve na slici. :3

E ovo je ono što ja nikada ne bih obukla ali što se nosi za Dan Zaljubljenih haaha.Jedino savšreno jeste kosa aaaa. ^_^ i ogrlica nije loša. :3
Što se tiče haljina preslatka je,a savšrena bi bila da je crna..... Ali je i ovako preslatka..
Čizmice su mi okej mada boja mi se ne sviđa logično haaha. :3
Kosa p e r f e c t. ^_^
Uz ovu haljinu mi nekako paše veoma ova ogrlica sa crvenim cvećem. :3
Od šminke crveni karmin i možete crveni lak. :3


To bi bilo to! Jeste da ima 5 kombinacija,ali imate detaljan opis i sve hahaha.:3
U komentaru mi napišite da li želite to za filmove i DIY ili tako nešto, :3
Nadam se da ste uživali koliko i ja!
Bay bay. :* 

12 коментара:

  1. Odlican post,meni se najvise dopada prvi outfit

    ОдговориИзбриши
  2. Da, uživali smo :)

    Zaprati me, uzvraćam!
    http://milicinkutak123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Svi outfit-ovi su prelijepi pogotov 4 <3

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Kombinacije su prelepe!
    Posebno mi se svidja poslednja!☺♥♥

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! Baš mi se sviđaju kombinacije! ♥

    ОдговориИзбриши