петак, 20. фебруар 2015.

Hello Weekend+obaveštenje+40 čitalaca

Helouu ljudi. :3
Danas mi i nije neki dan,i mogla sam bar na lepši način da odreagujem na ovih 40 čitalaca,ali to nije moguće.. Što mi je veoma žao..
Uglavnom,hvalahvala puno na 40 čitalaca,to mi veoma znači.. Za kratko vreme a toliko! Hvala vam prepuno! Od sada će imati jedna nova rubrika na mom blogu,za ovih 40 čitalaca.
A to je moja nedelja..Tjs. verovatno da znate šta je to sa bloga Tijana's Diary,Natalijin Kutak,Moj Kutak..
PRE SVEGA DA KAŽEM NIKOGA NE KOPIRAM.
Ovo mi se oduvek svidelo,i jedva sam čekala da skupim vreme da pišem,a sada sa 40 čitalaca to je super.
Tako da, od sada ide moja nedelja..Pisaće se u nedelju ili ponedeljak,videću..Znači tu će biti neka dešavanja što su se desila za tu nedelju, pesme,serije,filmovi..Sve!
Dalje,ako se ništa pametno ne desi za tu nedelju napisaću nešo osnovo+post neki za koji budem imala inspiraciju.
Mislim da je sve jasno,i želim da  u komentaru napišete mišljenje o ovome.


Danas sam odlučila da pišem hello weekend. Nije mi neki dan,tako da izvinite što verovatno post neće biti zanimljiv,i što će verovatno biti kratak.
Pre svega,vikend postoji da bi se mi odmorili i naspavali.Ne kažem da sada trebamo sva dva dana da prespavamo i da ne ustajemo,ali ono što duže spavamo,i što se više odmorimo to će nam biti sledeća nedelja bolja,i učićemo više.
Ja ustajem negde oko 10-11 i onda odmah gledam serije na Disneyu,ili Sunđer Boba.Obožavam to da radim,jer se ona još dodatno izleškarim + se zabavim uz to.
Ja najviše volim da gledam Jessie. :3




Onda jedem( naravno)..
Po meni za doručak je najbolje ili jaje,ili pašteta,ništa specijano,meni je večera za nešto što je specijalno hahaha. :D
 Znači isto ovako i vama preporučujem.
Gledajte tv,ili neki film/seriju a posle već kada jedete..Učite!
Znamo svi da je vikend sloboda od škole i odmor,ali ipak nećete sve ostaviti za ponedeljak a tada još imate dodatno da učite.
Znači ne morate sve za subotu i taj dan da naučite.Možete oba dana i naučićete sigurno.
Ja učim najmanje 1h i volim da naučim ranije,ne posle oko 6 uveče,više volim da naučim i posle je svo vreme ovog sveta moje!
Kada ste već naučili možete da gledate neki film/seriju,ili da izađete sa društvom ili da prošetate psa Možete i da napišete post.ili čitate druge blogove,što ja uglavnom radim..
Uglavnom,svo vreme vam je slobodno,tako da radite šta hoćete.
Uveče isto možete biti sa društvom,ili gledati do kasno filmove..
Ja obožavam vikend i prosto obožavam odmor ma koliko god da traje.





To bi bilo to!
Kao što sam rekla,veoma će biti glup post,ali nemam ni malo inspiracije,niti raspoloženja..Izvinite.
Čujemo se u sledećem postu.Baj baj. ;*

21 коментар:

  1. Cestitam na 40 citalaca!!

    Uclani se u moj blog ako ti se svidja :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Čestitam ti na 40 čitalaca, bravo! Samo tako nastavi :D

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
  3. Čestitam na 40 čitalaca,zaslužila si ih :D

    Poseti moj blog,pa ako ti se svidi učlani :)
    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, sviđa mi se tvoj blog.

    http://mywayblogdreamer.blogspot.com/ <--- posjeti i ti moj blog i učlani se ako hoćeš.

    ОдговориИзбриши
  5. Cestitam :* Super postic ;)

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super! Čestitam!! :)

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Cestitam na 40 citalaca, zasluzila si to! <3

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Cestitam, a sad imas 42 pratilaca jer te i ja pratim <3
    Poseti moj blog, pa ako ti se dopadne zaprati
    http://vanja00.blogspot.com/

    Puno srece u daljem blogovanju i zelim ti da dobijes jos mnogo mnogo pratilaca
    i hvala unapre

    ОдговориИзбриши
  9. Svaka čast Joko :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши