среда, 25. фебруар 2015.

ME TAG

Helouu ljudi.:-3
Danas sam odlučila da uradim neki Tag buhaha nisam dugo(ja mislim xd)
Ovaj tag sam upravo videla,i puno mi se svideo..
Ovaj Tag sadrži 11 pitanja,i probaću da što bolje odgovorim na njih. :33
Pa da krenemo!

1. Da li imas neku tetovazu?

Nemam,ali bih želela.Do pre godinu dana su mi tetovaže samo bile okej,ali nikada ih nisam želela..Ali sada? Prefekt su i jedva čekam kada budem imala određeno godina da ih uradim. :3

2. Da li si nekada pobegla sa casa?

Hmm. Mislim da nisam hahaah xd 

3. Da li si ikada imala decka?

Jel se to jede?? :O

4. Da li si se nekada mnogo izblamirala?

Ja sam osoba koja se blamira,uvek uvek. Tako da sada i ne pamtim neke velike blamove,ali ih ima verovatno.Da,veoma me zanima,ako imate vi neke 'velike' blamove pišite u komentare,zanimaa me. ^^ 

5. Koji je tvoj omiljeni film?

Da ne pišem opet,imate OVDE pa pogledajte. :3

6. Koja ti je omiljena pesma trenutno?

Ja sam osoba koja ako ujutru posluša tužnu pesmu, dan će joj biti KATASTROFA,ili ako uveče pred spavanje zadnja pesma koju sam poslušala je bila tužna,dan će opet biti katastrofa.
U  subotu sam saznala za jednu pesmu koja je toliko vesela,i toliko mi se sviđa i slušam je svako jutro i veče i predobra pesma a to je:https://www.youtube.com/watch?v=dMRiq-hc6A8

7. Koja ti je omiljena knjiga?

Nisam čitala knjige već mesec dana,totalno nemam vremena. .-. Ali,to je knjiga I Ne Pomišljaj Na To.
Preporučujem!

8. Koliko imaš godina?

12  njanja. :3

9. Šta si u horoskopu i da li veruješ u horoskop?

Strelac( obožavam aaa) Pa ovako..Ima onaj ljubavni horoskop i tu piše''vaši srećni dani,i vaši ne srećni dani'' i tu piše datumi i stvarno bude tako.Ti datumi mi budu srećni  a drugi ne srećni.
Tako da ne znam ahaha xd

10. Odakle si?

Srbija.Kraljevo. ( Nije baš da volim svoj grad haha. xd )

11. Da li veruješ u duhove?

Pa ne baš.. Nekad..Zavisi.. HAAHAHAHA xd


To bi bilo to!
Nadam se da ste se zabavili,i da vam se sviđa tag.
Čujemo se u sledećem postu.
Baj-baj. :*


6 коментара: