петак, 27. фебруар 2015.

U Stilu Poznatih sa Andrijanom:Lady Gaga

Helou ljudi.:3
Danas kao što znate je petak i  treba se pisati o poznatima,i kao što vidite u naslovu danas će mi se pridružiti moja najbolja drugarica Andrijana.Zajedno ćemo pisati i ocenjivati stil Lady Gage. :3
Pa da krenemo! :3

PRVA KOMBINACIJA.

Andrijana misli da je totalno okej( što je veoma čudno za Lady Gagu buhaaha šala mala) i da je široko i za svečanije prilike.
Što se mene tiče kosa joj je prelepa aa*Q* A oko haljine.totalno je okej,mada mi liči na venčanicu-zavesu,ali dobro. Tetovaže su joj vrh vrhova. *Q*

Ocena za ovu kombinaciju: A: 7, J: 9 :3

DRUGA KOMBINACIJA.

Andrijana kaže da joj se kosa uopšte ne slaže sa autfitom koji nosi,mada joj se autfit sam po sebi sviđa,pošto joj je crvena boja totalno okej.
A što se kose tiče kaže da previše dreči.
Moje iskreno mišljenje da mi se ni malo ne sviđa. Kosa mi je predobra,autfit mi je odvratan.Boja je preružna(znate da mrzim crvenu boju)
Sve u svemu,po meni fuj! :)

Ocena za ovu kombinaciju: A:8 J:2

TREĆA KOMBINACIJA.

Andrijana je rekla da je okej,ali haljina nije trebala da bude ovoliko široka,pošto je ipak to dodeljivanje Oskara,a što se tiče rukavica kaže da se ne slažu i da su čudne. xd
Što se tiče mog mišljenja, haljina mi je lepa,ali rukavice mi ni malo ne idu uz haljinu.i preružne su mi. Da su crne išle bi mnogo lepše uz ceo autfit,ali ovako..kvare ga!

Ocena za ovu kombinaciju: A: 6 J:7

ČETVRTA KOMBINACIJA.

Ja sam ostala bez teksta..Ovo je najlepša haljina,ne samo koju je ona obukla,već najlepša od svih mogućih haljina..Ja ne mogu ovo savršenstvo.. Predivno!
Andrijana kaže da je haljina premoćna i da bi i ona želela d aje obuče.. :3 ( ko ne bi? ) 

Ocena za ovu kombinaciju: 182920202292726t53.... *QQQ*

PETA KOMBINACIJA.

Andrijana ne može ni sebi,ni meni a ni vama da objasni šta je njoj ovo na glavi.. Prosto,nema komentara..Sve što ima da kaže:Mogla je i gore..
Što se mene tiče.boja je savšreno savšrena,i mislim da bi bilo veoma kul bez ovoga čudovišta na glavi.Sve u svemu pf..okii. :3

Ocena za ovu kombinaciju: A:4 J: 6

ŠESTA KOMBINACIJA.

Po Andrijani,haljina je totalno okej ( bez letećeg čuda,kako ona kaže) i kaže da su cipele fuj,i da bi bar jednom mogla da ukombinuje sve te boje.. xd
Meni je haljina savšreno savšrena,a što se cipela tiče,lepe su mi ,samo u nekoj drugoj boji. :3

Ocena za ovu kombinaciju: A: 6 J:8

SEDMA KOMBINACIJA.

Po Andrijaninom mišljenju,sve je totalno okej,samo je štikle mogla bolje da nađe.
A što se mene tiče,meni se sve dobro uklapa,samo mi se naočare ni malo ne sviđaju. xd

Ocena za ovu kombinaciju: Obe: 9

OSMA KOMBINACIJA.

''Sve je okej samo je kosa previše drečava i štikle je mogla veće da nađe..'' kaže Andrijana..
A ako se ja pitam,haljina perfect,štikle pf.. a kosa boja savšrena,oblik kose fuj! :3

Ocena za ovu kombinaciju: A:7 J:8

DEVETA KOMBINACIJA.

Andrijana reče kako je kombinacija divna,haljina lepa,ali da štikle treba pod hitno da promeni. 
P.S. Kad će kako treba da se obuče?
Što se mene tiče,ja kažem da je kosa savšrena(naravno) haljina je previše kjuttt i preslatka,i da mi ništa ne smeta.Po mom ukusu,sve je na mestu! xd

Ocena za ovu kombinaciju: A:9 J:10 

To bi bilo to!
Nadam se da ste se zabavili,i imam jedan planiran post za sutra,već dugo planiram da ga napišem aa jedva čekam sutra.
Lepo se provedite za vikend.
Bb. :* 

6 коментара: