понедељак, 16. фебруар 2015.

Mini Haul #1

Hej ljudi. :3
Danas sam išla malo u kupovinu,nema puno stvari pa je i zato'mini'.
Pre svega da kažem da sam trebala danas da se vidim sa Tijanom i Janom Dačović,ali sam ja otišla kući baš u trenutku kada me je Tijana nazvala.Što se tiče Jane mogu svkai dan da je vidim živi u mom gradu,ali za Tijanu mi je mnogo žao,ali dolazi za prolećni raspust opet,tako da je tada vidim. *Q* <3 <3
Kao što sam rekla, nema puno stvari,ali ipak bolje išta nego ništa hahaah. :3

Ko prati moj blog malo duže,zna da ja imam onu belu bodljikavu narukvicu i da je ne skidam..E pa,jednog dana idem ja i tako razmišljam šta bi bilo kada bi izgubila tu narukvicu,pošto sam stvarno zavolela i vezala se za tu narukvicu,i onako ma neću,ne može to da se desi!Kad sutra dan,ja bila na rođendanu vratim se,narukvice nema! -.-
I moj drug,genije ne može da je nađe.-. Uglavnom,danas sam kupila novu,veoma mi se sviđa,ima mnogo velike bodlje aa. *Q* Predobra je! *Q*

Sa obzirom da imam uskoro 18ti rođendan, trebaće mi  nešto da obučem ahahah. xd
Od 9 sati jutros pa do malo pre sam visila po gradu,obišla ceo grad,i na kraju kao najveći debil vratila se u prodavnicu gde sam prvo ušla..Da,to sam ja! xd
Uglavnom,stil je počeo veoma da mi se menja,i kao što znate mrzela sam da nosi haljine i suknje..A sada?Sada su mi haljine i suknje prekul.. To mi se ne sviđa,ali dobro! Stil mi se od nekog normalnog i ne određenog,sveo na rock stil.
To mi odgovara,volim crnu boju i sve što ide uz to! Hhahaa. xd
Imala sam u planu da kupim kožnu suknju( koju sam našla,ali nisam kupila uf) belu majcu i kožnu crnu jaknu.A od svega toga je samo ostala crna kožna jakna. :(
Kupila sam košulju,što pre,naravno nisam htela ni da pogledam,sada mi je totalno kul,ne znam kako će se slagati uz farmerke,ali dobro,iskombinovaću ja tu nešto. :3
Ona je ljubičaste boje,sa belo-rozo-crvenim šarama.Prekul je!


I sami znate da volim crno i sve što je kožno.Našla sam crne kožne farmerke,ali mi uopšte ne stoje.Ni malo! Helanke ću probati sledeći put,pošto danas nisam imala toliko vremena,ali farmerke mi bašbaš ne stoje. :( :(
Uglavnom,u toj prvoj prodavnici sam odmah probala farmerke koje su mi se svidele,ali sam išla dalje da vidim jel ima nešto lepše,iako sam sama znala da ću da se vratim,ali dobro! xd
Farmerke su  bledo sive( možda se to ne vidi baš na slici) i na strani ima kožu.To je tako kul aa. :3 Imaju ova dva džepa koji se zakovčavaju.Mnogo su predobre farmerke,i da recite mi u komentaru,šta vi mislite da li će se slagati uz ovu košulju i uz martinke crne. :-3








To je bilo to od garderobe!
Ovo je prekul krema za tuširanje.E sad verovatno da se zove 'Love is the in air'ili je to samo natpis ne znam ni sama hahaa. xd
Miriše na voćno-cvetni miris,ne znam ni ja kako da opišem taj miris,prijatan je,i nekako ne znam na nešto između nekog voća i cveta..Ne znam ahaha xd
Javiću vam utiske kada ga probam! :3 Ako mi se bude svideo ide u februarske favorite.  :-3
Miris: 9.
Pakovanje:10

 Nivea cashmere moments je gel za tuširanje od 150ml, imam hiljadu gelova za tuširanje,ali ovaj miris je toliko divan da to nije moguće!:0 Miriše na cveće,preprelepo miriše,i stvarno što se tiče mirisa odmah kažem da kupite,jer predobro miriše! Nisam sigurna da ću ga koristiti u februaru zato što sam pre možda 10ak dana kupila jedan pa ga trenutno koristim,ali videćemo hahaa. xd
Miris: 10. *QQ*
Pakovanje: 9. :3





Dogodila se jedna mala nezgoda sa ovim karminom..Dok sam ga slikala ispao mi je,naravno to nije zabeleženo kaemrom,ali uglavnom uništila sam karmin ali dobro...Koristiće se valjda. haahahah xd
Karmin se zove Baolishi i više vuče na rozu boju nego na crvenu.
Ima šljokice u sebi i prekul je,biće mi puno žao ako ne bude mogao da se koristi.-.
Pakovanje je isto tako slatko,a miris?Savšren! Nisam baš navikla da karmini mirišu,ali ovaj predobro miriše!
Preporučujem ga što se tiče mirisa,boje i pakovanja! Za ostalo ne znam ahaah. xd

Ja stvarno obožavam narukvice i prstenje.Ogrlice ne volim,mislim ja ne volim da ih nosim,ali na drugima je to super,ali narukvice preobožavam! Videla sam jednu prelepu i nisam prosto mogla da je ne kupim!
Predoboro!



To bi bilo to!
Kao što sam rekla,nema puno stvari,ali sam imala želju da podelim sa vama.
Napišite mi u komentaru jel bi se slagale ove farmerke sa košuljom i martinkama,zanima me vaše mišljenje. :3
Baj-baj. :*

24 коментара:

  1. Super post, košulja i farmerke mi se baš sviđaju. Baš me zanimaju tvoji utisci kad budeš upoznala Tijanu, obavezno nam piši :D

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii! :33
      Aa,mnogo mi je žao što je danas nisam upoznala-.- Ali,dobro još malo će april tako daa jedva čekam. :3 A oko Jane mogu i sutra da je upoznam živimo u istom gradu,ali sam ja baksuz ne viđam je.-.

      Избриши
  2. Mnogo mi se dopadaju ove naruvice. Ova s bodljama je bas super,a i krstic je divan. Post je jako lepo napisan<3
    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Baš je lepa ova narukvica. *-*

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Bas mi se dopadaju stvarcice. ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Košulja mi je najlepša od ovih stvari! :)

    http://milicinkutak123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Narukvica savršena,gde si je kupila?
    Ja sam imala crnu,ali je izgubila -_-
    Odličan post *-*

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U nekoj robnoj kući,tražila sam sličnu staroj,ali nisam našla,pa sam naišla na ovu i zaljubila se.
      I ja sam imala belu,još od maja toliko sam se vezala za tu narukvicu uf:(
      Hvala ti. <3

      Избриши
  7. Odlican post.Farmerke i kosulja su ekstra.
    Pogledaj moj blog http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Super ti je post. Ako pitas za ove sive farmerke i kosulju kako se uklapaju ja mislim da ce kosulja bolje ici uz crvene pantalone ili plave farmerke
    Prati me i komentarisi postove
    http://mynewblogmfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aaa ne nosim ja crvene farmerke.. :0
      Ne volim crvenu boju ahahah. xd A videću šta ću da poradim haha. Uglavnom.hvala. :*

      Избриши
  9. Sve stvari su prelepe :)
    Super post :)

    http://katymycorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post <3
    Pogledaj moj blog,ako ti se svidja,uclani se :) ♥♥
    http://sanjafashioncorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Prelepe stvari. Košulja mi se najviše dopada. A ni crveni karmin nije loš u poslednje vreme ih skoro svi nose
    Poseti moj blog i učlani se ako ti se svidi
    suzanas1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши