субота, 21. фебруар 2015.

U Stilu Poznatih:Katy Perry

Hej ljudi. :3
Totalno sam juče zaboravila da je petak,i zato nije bilo u stilu poznatih..
To liči na mene hahaah. xd
Danas sam odlučila da pišem o Katy. :3 Nije baš da je ono obožavam,okej mi je,znam 2-3 peseme i to je to hahaa. xd
Sutra je 'Moja nedelja' tako da očekujte to.
A sada da krenemo. :3 xd

PRVA KOMBINACIJA.

Koliko je ovde make-up dobar. *-*
Veoma joj lepo stoji zavezana kosa,prelepa je ovde aa.*Q*
Što se tiče haljine,ja volim prepuno čipku,tako da je haljina lepa,ali mi se ne sviđa ovaj ''kaiš'' ili šta god. xd
Mislim,da bi haljinas bila mnogo lepša bez njega. xd

Ocena za ovu kombinaciju: 7 xd

DRUGA KOMBINACIJA.

Ova jakna je toliko savšrena. *Q*
Preprelepa jakna,ja inače obožavam krzno,tako da je ovo savšreno. *-*
Kožne helanke su predobre,premoćne ii ja trebam da kupim takve,jedva čekam njanja. :3
E čizmice mi se ne sviđaju.. Nekako su previše..ne znam kako to da objasnim..Uglavnom,ni malo mi se ne sviđaju. xd

Ocena za ovu kombinaciju: 8 xd

TREĆA KOMBINACIJA.

Verovatno da znate  da obožavam neon..*---*
Ova haljina je tako lepolepa haahah xd
Obožavam zeleno neon i ovo je pun pogodak! Predobro! :-3
Stoji joj lepo ova boja aa. :3

Ocena za ovu kombinaciju: 10. ^_^

ČETVRTA KOMBINACIJA.

Koliko joj je lepa i boja kose i sama kosa ja ne verujem aa.*-*
Što se tiče haljine,predobra je!
Ja volim ovo providno,ili kako god da se zove,više volim takve bluze,ali su i haljine prekul. :3
Sama haljina je premćna! Predobro joj stoji.

Ocena za ovu kombinaciju: 10 *Q*

PETA KOMBINACIJA.

Haljina bi bila mnogo lepša da je crna.razume se..  xd
Ne sviđa mi se ni malo boja haljine,haljina kao haljina je okej,kaiš je prelep i slaže se uz haljinu..
Ona je to dobro ukombinovala i sve joj to lepo stoji. :3

Ocena za ovu kombinaciju:7

ŠESTA KOMBINACIJA.

Kako njoj sve boje lepo stoje,to mi nije jasno ahaha. xd
Uglavnom,šešire ja iskreno,ne volim. I još u ovakvoj plavoj boji,NE!
Majca i narukvice su mi totalno slatkee i baš se slaže uz cipelice.:3
Šorc je prelep! *-* Ako nađem za leto takav,bićee super. :3
Kombinacija je,predobra!

Ocena za ovu kombinaciju: 9 :3

SEDMA KOMBINACIJA.

Ja sam za ovu haljinu još davno videla,i oduševila se.
To je toliko slatko slatko aaa.:3
Haljina uz ove štikle-pun pogodak!
Preslatka kombinacija!

Ocena za ovu kombinaciju: 1010101. *QQ*

OSMA KOMBINACIJA.

Ja sam osoba,koja obožava ovakve dugačke suknje i male majce,i to još u kompletu. *Q*
Više ovlim tkave majice uz duboke šorceve,ali i suknje mogu da prođu. xd
Ovo mi je prekjutt kombinacija,a kosa joj je mrak,predobra boja aaa.*___*

Ocena za ovu kombinaciju: 10. *Q*

DEVETA KOMBINACIJA.

Ovde mi se ništa ne slaže haahah xd
Haljina je totalno okej, ogrlica je isto okej,ali mi se ne slaže ni malo sa ovom haljinom,a štikle se ni ne vide,ali vidim da su crvene,tako da mi se ništa ne slaže...

Ocena za ovu kombinaciju: 6


To bi bilo to!
Čujemo se u sledećem postu.
Baj-baj. :*

10 коментара:

  1. Sviđa mi se ova rubrika.Odličan post. Ukusi nam nisu baš slični :/

    http://mywayblogdreamer.blogspot.com/ <--- posjeti i ti moj blog i učlani se ako hoćeš.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Am,pa možda zato što ja više imam muškobanjasti stil ili kako god to da se zove,tjs.više sam rock stil. :3

      Избриши
  2. možda se ti nećeš složiti sa mnom ,ali meni je ovdje svaka kombinacija pun pogodak,i ja bih voljela isto da imam ovaka šešir meni je on genijalan,ali eto što kaže martina svi mi imam različite ukuse :D-odličan post :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii, mada kao što rekoh,meni je rock stil takoo da,svi smo različiti. :D

      Избриши
  3. Zaboravila si da je petak,cccc kako to mozes pa to je praznik za sve koji idemo u skolu hahah xd
    Ona ima malo cudan stil haha xd
    Ali to njoj stoji i to je ona
    Zbog toga ima big like sto se tice njenog stila.
    Odlican post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aaaa ja juče nisam bila raspoložena,i onda vidim 40 čitalaca,i još razmišljam o čemu da pišem,a zab na u stilu poznatih..
      Slažem se sa tobom! :3
      Hvala ti! :*

      Избриши
  4. Mnogo volim Katy Perry i baš mi je drago što si izabrala da pišeš o njoj! Na prvoj slici joj je šminka zaista prelepa, pogledaću neki video na yt kako bi mogla da iskopiram malo hehe :D
    Veliki lajk za ovu rubriku, meni je lično mnogo zanimljiva :D
    Nekad mi se njene kombinacije ne dopadaju, a nekad baš ,,ubode'' u centar što se kaže. Ali to sve zavisi od ukusa i stila različitih osoba :D

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aaa hvala ti! :3
      Pa slažem se sa tobom,mada sam razmisljala da l' da pišem još ovu rubriku, ali sad vidim da je zanimljiva pa nastavljam. :3

      Избриши
  5. Ne mogu da verujem koliko su naši ukusi različiti :D
    Super post!

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши