петак, 13. фебруар 2015.

U Stilu Poznatih: Miley Cyrus

Hej ljudi. :3
Danas je došao petak i dan kada ja pišem U Stilu Poznatih.
Obožavam o tome da pišem i da ocenjujem,a koliko vidim i vama se sviđa hahaa.:3
Pre svega Srećan Vam Dan 13ti.:3 Nadam se da vam se ništa loše,niti će bilo šta loše da vam se desi. :3
Da se vratimo na temu. :3
Imala sam veoma veliku želju da pišem o Miley iz tog razloga što mi je ona pre možda hmm.. 4 godine bila idol..
Znači imala sam sat na kom je ona, imala sam postere,majce,torbe..Sve sve..
Sada sam duboko razočarana! Ona meni i sad najlepše peva,ali šta joj bi da joj spotovi budu takvi i to tako ponašanje? Bože moj.valjda će da se vrati kao što je bila i pre.
Ja sam danas odlučila da pišem i o stilu  pre i o stilu koji sada ima. :3
Pa da krenemo. :3 

PRVA KOMBINACIJA.

Ova kombinacija mi je bila savšrena dok se cela slike niej učitala. -.-
Ja ne mogu da podnesem da vidim devojke koje nose npr. sportsku trenerku i štikle,ili sve sportsko  i onda dole štikle..
Po meni je to veoma ružno,ne znam ni sama zašto ali mi nikako ne ide. Što se tiče ove kombinacije majca šorc kačket najnaj..Štikle mi se ne sviđaju a sve to zajedno... Ne ide mi ..Hhahaha. :D Da su neke patike pa i 'ajde ali ovako...

Ocena za ovu kombinaciju: 8

DRUGA KOMBINACIJA.

Koliko je samo bila divna aa.:0
Ova kombinacija je abfhsdjsks. *___*
Veoma mi se sviđa ova majca kao i šorc i svesve. Veoma je to lepo ukombinovala. 
Ova zelena stvarno paše uz sve ostalo crno aaa. *oo*

Ocena za ovu kombinaciju: 10000. *QQQ*

TREĆA KOMBINACIJA.

Omg,koliko su lepe ove farmerke. *QQ* 
S a v r š e ne  f a r  m e r  k e. ^____^
Lepo je ovo ukombinovala sve,mada bih ja lično izbacila ovu ogrlicu,i ružna mi je ,i ne suvišna je ovde. :) 
Ove patike,ili cipele šta god da su..Ne sviđaju mi se! Nekako su mi veoma čudne ne znam ni sama, uz ovaj stajling se slažu,ali se one meni ne sviđaju! :33

Ocena za ovu kombinaciju: 9

ČETVRTA KOMBINACIJA.

Ovo je totalno moj stil! Inače, mene svi pitaju koji mi je stil,pošto sam ja uvek martinke ovo ono sve crno hahaah ali ja se oblačim ili po raspoloženju ili po tome gde idem pa kako ću da se osećam u tome.
Ovo što je ona obukla,to bih ja prva isto tako.
Bela obična majca.''spuštena'' crna kapica,uske farmerke i čizmice..Nešto najlepše!
Ova ogrlica mi se isto sviđa i totalno mi ide uz ovu kombinaciju.
Preprelepa kombinacija!

Ocena za ovu kombinaciju: 10 *QQ*

PETA KOMBINACIJA.

Opet mi kombinacija izgledala ekstra dok nisam videla cipele.-.-
Što se tiče gornjeg dela,presavšreno,ovaj šorc je toliko kjut aa. :3
A cipele? Ja ne znam uz šta njoj ovo ide.Ni cipele kao cipele mi se ne sviđaju,ali uz šta joj u ovoj kombinaciji ide,to mi nije jasno..

Ocena za ovu kombinaciju: 9

ŠESTA KOMBINACIJA.

Aaaa pas. *Q*
Okei..HAHAAHA. xd
Ova kombinacija mi je ono,totalno okejj. xd Farmerke mi se najviše sviđaju aaa. *--*
Inače sam ja osoba koja voli 3 broja veće farmerke,ali dobro hahaah.xd
Majca i jaknica su totalno okej,ništa posebno,tašna isto takođe..Ali cipele..
Ni ovde mi nije jasno uz šta ona kombinovala te cipele... I one su mi ružne. i plus ne slažu se uz ništa..Hhaaha. :0

Ocena za ovu kombinaciju: 8

SEDMA KOMBINACIJA.

Jaoj,kako je ova kožna jakna svit aa. *---*
Majca mi je totalno okej,i crna je aa*Q* 
Helanke su prepremoćne i previše su lude, i šarene. :3 Ja verovatno ne bih njih nikada kupila,ali na drugima to izgleda pre aaa*Q*
Kožna jakna..Da pišem? Znate sve..hahahah xd
Štikle su lepe, i lepo je ona to ukombinovala,i ove helanke nisu sportske ono pa se zato i slaže,a da su sportske helanke,ove štikle ne bi ni na šta ličile,da se razumemo.
Ovako sve je kul. :3

Ocena za ovu kombinaciju: 10

OSMA KOMBINACIJA.

Jaoj opet kožna jakna aa.*Q*
Kako savšrenstvo. :0
Ovo je veoma obična,ali lepa kombinacija tako da nemam šta toliko da pričam o njoj.
Crna  uska mala haljina,svi je volimo,i veoma mi se sviđa!
Štikle pun pogodak..A jakna..S a v r š e n s t v o !!!

Ocena za ovu kombinaciju: 10. *QQQQ*

DEVETA KOMBINACIJA.

Ili je mene pogodilo u glavu to što svako sada priča o crvenoj boji zbog Dana Zaljubljenih,ili se meni stvarnoi ova kombinacija sviđa, ;0
Majca je preprepre svit. Tako slatko aaa. ^__^Želim tu majcu,i ako je crvena..Nema veze ghahaha;3
Kao što rekoh,volim suknje ispod kolena, i ova mi je,iako je crvena prelepa... *Q*
Crna tašnica mi se veoma dobro uklopila uz ovu kombinaciju.
Tako da ova kombinacija pun pogodak!

Ocena za ovu kombinaciju: 10000. *Q*


To bi bilo to za ovaj post!
Želela bih da vas pitam dva pitanja,i da mi odgovorite u komentaru:
Šta vi mislite o promeni koju je Miley izvršila( opširno sve napišite)
I da li su vas smorili postovi U Stilu Poznatih? 
Ako nisu,naravno pišite koga želite u sledećem postu!
Baj-baj. :*

6 коментара:

  1. Stvarno super post! Njaljepsa mi je 4 kombinacija :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Pa slažem se sa tobom oko Mileyinog stila,ima savršenih kommbinacija,dok su neke dno...
    Odličan post :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post.Meni se iskreno ne svidja trenutno kako Miley izgleda,prije je bila mnogo ljepsa i sladja

    ОдговориИзбриши