субота, 14. фебруар 2015.

TMI TAG.

Haj ljudi. :3
Pre svega, SREĆAN VAM DAN ZALJUBLJENIH! Da ga prelepo prevedete,a ako nemate drugu polovinu( celi smo svi ali dobro) onda sa drugaricom,ili sa filmovima/serijama. :3
Ja ću verovatno ovo zadnje hahaha xd
Danas pošto je to neki ''veličanstveni'' dan,odlučila sam da radim TMI Tag. Razmišljala sam između toga i između 50 odgovora o meni,ali ću ipak ovaj.. A 50 odgovora očekujte uskoro !
Da krenemo. :3

1. Što imaš na sebi? Moju pidžamicu hehe.☺☺ <3
2. Jesi li ikada bila zaljubljena?  Naravno. Ko nije? :3
3. Jesi li ikada imala neki težak prekid (veze)?  Naravno da ne haha. :D
4. Koliko si visoka?  Okej..Nemoj da se smejete... 1,53.. :( :( 
5. Koliko imaš kilograma? 40 :3
6. Imaš li neku tetovažu? Nemam,ali ću imati sigurno! :3
7. Imaš li piercing-e?  Nemam,ali ću to imati 1000% To je nešto najdivnije. ^_^
8. OTP (One True Pair: najdraži par)? Mhm..Ima ih 1000 sigurno,ali hajde prvi koji su mi pali na pamet su Chuck i Blair. :3

9. Najdraža serija?  Aaa.:0 Ne mogu jednu,stvarno Gossip Girl, TVD,PLL,Suburgatory itd..
10. Najdraži bend? Am pa to su bili Doktori,dok se nisu raspali..Sada nemam haha. :D
11. Nešto što ti nedostaje.. ? To je moj pas,Cane. :)
12. Najdraža pjesma?  Više se ne vraćaš i Hurt.. :3 
13. Koliko imaš godina? 12 :33
14. Horoskopski znak?  Strelac. :3 
15. Kvalitete koje tražiš u partneru? Ne tražim još haah ali ono,iskrenost i dobrota.
16. Najdraži quote/izreka/whatever? Ih ima ih 100000. 'Ne pokazuj ljubav ona će te ubiti.'' ''Nije bitno šta voliš,nego šta zaslužuješ..'' Itd.. :3 
17. Najdraži glumac? Martin Rivas. :3
18. Najdraža boja? Crna !

19. Glasna ili tiha glazba? Am,pa zavisi od raspoloženja.Ako sam raspoložena glasna,ako sam tužna tiha.Ali,skoro uvek glasna. :3
20. Gdje ideš kad si tužna?  TUMBLR! Hahaha to je čudno ali da kada sam tužna odem odmah na tumblr i lečim to hahaha. <3
21. Koliko ti treba da se istuširaš? Ja nisam ono:'' Ako žurim,5 minuta ako ne..'' Ja nikada ne žurim, ja se uvek tuširam najmanje 1h.. :D
22. Koliko ti treba da se spremiš ujutro? 20min
23. Jesi li ikad bila u tuči? Am,pa treniram karate,tako da logično.I van toga jesam hiljadu puta.( šta ću kada volim da se bijem? ) 
24. Turn on (kako ovo prevesti?) / Nešto što te privlači? PLAVE OČI! 
25. Turn off / Nešto što te odbija? Hm..Ljudi koji jedno pričaju,drugo misle,a već treće rade..
26. Razlog zbog kojeg si se priključila u YouTube blogersku zajednicu? Pa moji prijatelji misle da ja pišem savšreno sastave i romane bla bla,dok ja mislim da to nije tačno.. I onda sam htela da probam da vodim blog,i uspelo mi je hahaaha. :3
27. Strahovi:  PETARDE! Mogu sve ostalo da preživim,sve,sve ali petarde?Nešto najgore..
28. Posljednja stvar koja te rasplakala? Sinoć me je sve rasplakalo,uglavnom pogađale su me pesme,pa eto to hahaah. xd
29. Zadnji put kad si rekla nekome da ga voliš? Drugarici hahaa. :3
30. Značenje tvog Youtube imena na blogu? Am,pa htela sam da budem orginalna,nisam htela ono Diary ili bilo šta drugo.I onda sam se setila 'svet' i stavila sam.Ne znam da li još neko ima takvo ime haha. xd
31. Zadnja knjiga koju si pročitala? Jaoj,ne mogu da se setim kako se zove,a mrzi me da ustajem.Sori hahaah. :3
32. Knjiga koju trenutno čitaš? Ne čitam trenutno ništa, u ponedeljak kupujem par knjiga pa vam javljam. :3
33. Zadnja serija/emisija koju si pogledala? Veštica Sabrina buahah. :3
34. Zadnja osoba s kojom si pričala? Mamaa. <3

35. Veza između tebe i osobe koja ti je zadnja poslala poruku? Ouu.. Am,pa ja njega gledam kao druga..Tako da drugarski.......
37. Mjesto koje želiš posjetiti? Novi Sad ! <3 <3 <3
38. Zadnje mjesto gdje si bila? Ako se to misli negde ovako to je napolju kod psa,a ovako od gradova to je Lapovo,bila sam kod babe i dede. ^_^ <3
39. Imaš li simpatiju?  Mhm.Možda.Ne znam. :D 
40. Zadnji put kad si nekog poljubila? Drugaricu
41. Zadnji put kad si bila optužena za nešto?Baš pre 3 dana. -.-
42. Najdraži okus slatkiša? Mm.Ne znam. :D
43. Koje instrumente sviraš? Ne sviram ništa,ali imam jaku želju da sviram bubnjeve. :3
44. Najdraži komad nakita? Prstenje..
45. Zadnje što si trenirala? Karate! <3
46. Zadnja pjesma koju si pjevala? Rintam-Željko Joksimović. Pesma je toliko dobra hahah. :D
47. Najdraži chat up line (ne znam prevesti ovo)? Ne kontam ovo..
48. Jesi li ga ikad koristila (chat up line)? Ne znam šta je hahaha
49. Zadnji put kad si se družila s nekim? Sa najboljom drugaricom. :3
50. Tko bi trebao odgovoriti na ova pitanja?  Tagujem Natalijin Kutak i Moj Kutak.
Ovde i Ovde

To bi bilo to! :3
Imam jedno pitanje za vas da :
Jel želite Jutarnju ili Večernju rutinu? :3
Napišite mi u komentaru. xd
Baj-Baj. :*

14 коментара:

  1. Zanimljiv post.
    Pa možeee večernja rutina XS (više volim noć od jutra,ima više vremena za odmor XD)

    Poseti moj blog ---> lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :3
      A to sam i ja mislila,pošto ujutru niš se zanimljivo ne dešava niti radim. :3
      Verovatno će biti večernja.. :3

      Избриши
  2. hvala na tagovanju! krajnje je vreme da i ja uradim jedan pristojni TMI tag! Krecem!

    ОдговориИзбриши
  3. Zanimljiv tag i odgovori :)

    http://katymycorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican Tag kao i odgovori :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Imam isto godina i visoka sam kao ti,zelim tetovazu i pirsing,gledam gossip girl,treba ti vremena da se istusiras najmanje kao i meni,ona sa tumblrom isto tako XD
    OMGGG bas smo slicne *------* :D :* <3

    P.S mozes li posetiti moj blog?Nova sam i zelim da uspe :) :*
    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post draga! :)♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. obožavam crnu boju, aaaa *____*
    super post :D

    Novi post na blogu:
    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши