недеља, 15. фебруар 2015.

My Favourite Movies #2014

Helou ljudi. :-3
Obećala sam vam davno da ću pisati moje omiljene filmove u 2014.
Ima ih sigurno 1000000 ali ću da izdvojim neke. :3
Da vam priznam nešto,ja sam osoba koja leči nervozu i sve sa serijama i ceo život gledam 300 serija na dan,i nisam toliko volela filmove, do možda početkom 2014. Ne znam zašto. :0
I da,još nešto da vam priznam,za šta će da pomislite da sam veoma čudna..
Nikada nisam gledala Hari Potera i Sam u kući.. :3
Sada možemo da krenemo hahaah. :3

1. The Fault In Our Stars

Ko nije gledao film,verovatno se pita zašto svako stavlja ovaj film na prvo mesto.
Ljudi moji,lepši film ne postoji!
I da,pomirićete se da će skoro svaki film koji vam ja preporučim da bude tužan,zato što samo takve filmove ja i gledam.-.
Radnja počinje tako što su obadvoje bolesni,ona je više bolesna od njega,slučajno se sreću, postaju ''prijatelji'' pa vipe od prijatelja, onda je ona čitala neku knjigu( mislim da je knjiga,gledala sam letos film ne verujte mi na reč haah) i želi da upozna tog pisca on je vodi kod njega,on je odbija,i baš tu joj kaže da će umreti. Iako je ona bila bolesnija od njega,on umire i tako dalje..
Film je predivan! Ja sam ga gledala u 2h noću i plakala celu noć zbog njega..
Stvarno duboko preporučujem!

2. Hachiko.

Ovo je najnajlepši film. Ja evo plačem kad vidim sliku.
Obožavam pse,i mislim da je ovaj film kao i još jedan koji ću ako se setim imena da ubacim,najviše pogodio.
Ovaj film sam gledala sa sestrom od tetke,i ona voli pse,gledamo i ja već na pola filma počela da pravim okean,a kamoli na kraju,a ona onako faca'pf' i kaže:veoma tužan film,hajde sad neki drugi da gledamo..
Pa mislim, idalje mi je čudno kako nije zaplakala,ja sam sobu poplavila.. o.o
Uglavnom. čovek nalazi psa, postaju najbolji prijatelji,pas ga uvek prati na voz i čeka ga kad se vraća kući sa posla,i jednog dana gazda umre na poslu i ne vrati se a on čeka narednih ja mislim 10ak godina.
Mislim da je snimljano po istinitom događaju,ne verujte mi na reč!
Film je p r e d i v a n! Preporučujem!

3. Beverly Hills Chihuahua 2


E sad,nisam baš sigurna koji me je deo više pogodio,da li je to prvi ili drugi,ali znam da sam jedan gledala na tv i da sam plakala kao kiša.Iako film nije tužan ja sam plakala..
Film je o čivavama,presladak je. Upadaju u nevolju bla bla,pogledajte!

4. 

Red Dog 


Ovaj film..Ovaj film meni nije na četvrtom mestu, da ne pomislite tako nešto.Ovaj film vam prvog preporučujem! Zanemarimo sve gore ovaj je najlepši.
Ja sam ovaj film gledala ja mislim početkom godine,i plakala ceo dan zbog njega..
Ako ne volite pretužne filmove,ne gledajte.Snimljen je po istinitom događaju..
Znači,imala je neka kafana i tu je došao taj pas,pronašao ga je njegov vlasnik kao što vidite na slici.On je bio u toj kafani sa gazdom skoro uvek, i gazda m je bio najbolji prijatelj,sve zajedno su radili.Gazda pogine sa motorm.A dalje gledajte!
Najnajnajlepši film.. Predivno nešto!

5. The Notebook

Odmah da kažem.ovi brojevi ne znače da je neki meni  omiljeno-omiljen film pa neki manje,sve volim previše i za sve sam plakala kao kišna godina.-.-
Uglavnom.ovaj film je predivan! Njih dvoje se slučajno vide na nekom kako da kažem...saboru, misle  da treba da budu zajedno,ali ona je bogata dok on nije,i to je veoma loše uticalo,i drugi ljudi su loše mislili,njeni roditelji i rat je uticalo na to da se rastanu,ali su imali veoma uspomena na prvu ljubav, on se vratio sa rata,nje nije bilo tu ali u srcu je postojala,nakon toga oni se opet sreću,ali je ona verena za vojnika..Dalje pogledajte sami!
Predivan film!

6. Jonh Tucker Must Die

Ovo nekim čudnom nije tužan film,a oduševio me je.Hm.. o.o
Uglavnom.film je presmešan i predobar!
O moj Bože,slučajno sam se vratila na prošlu stranicu,dobro je pa mi se sačuvalo! ( ne znam zašto sam ovo napisala,ali zamalo da dobijem infrakt.)
On je najpopularniji u školi,ludi za devojkama i menja ih uvek,i trudi se da se one ne upoznaju.One se upoznaju,i saznaju za to i udruže se protiv njega, On počne da bude u vezi sa drugaricom od njih tri,ali on nju stvarno zavoli,kao i ona njega.Pogledajte dalje sami!:3

7. Mean Girl 1 i 2 deo

Ovaj film  takođe nije tužan..
Čudno. o.o ahahah. xd
Uglavnom,film je mnogo dobar i baš za devojke! Kedi je odrasla u divljini,kreće u školu,tu su popularne devojke ona se sprijatelji nekako sa njima,ali se zaljubi u bivšeg dečka od jedne..Pogledajte,neću vam ništa više reći ahahh! :3

8. The Parent Trap

Film je presmešan i predobar!
Krenuo je letnji kamp,dve devojčice se sreću,vide da ne samo što su po izgledu skoro iste,nego i po karakteru.Posle toga saznaju da su bliznakinje kojima su se roditelji razveli dok su bile male.
Pogledajte!

9.Princess Protection Program

Film je premoćan! Gledala sam ga davno,ja mislim početkom 2014,tako da se i ne sećam toliko toga,ali uglavnom znam da ga preporučujem hahaah!
Znam samo da je Demi došla, i da ju je Selena naučila da bude princeza bla bla.Predobro! :3

10. 16 wishes

Iako je film na 10 mestu,ne znači da ima manji značaj.
Film je premoćan,ja sam se oduševila.
Ona puni 16 godina,i dobija neku ženu kao uslugu da joj ispuni sve njene želje koje je do 16te godine pisala,ali posle provaljuje da te želje i nisu toliko bitne,kada su se ispunile.
Toplo preporučujem,pogledajte! :)
To bi bilo to! 
Sigurna sam da ima još 100 filmove,koji su me oduševili u 2014,ali ovo su neki koji su mi prvo ili pali na pamet ili za koje sam plakala ceo dan bez prestanka.
Svaki od ovih filmova,ako pogledate nećete da se pokajati. :3
E da,u komentaru mi napišite da li bi želeli da napišem Omiljenje Serije u 2014.
Baj-baj. :*

36 коментара:

  1. Odlican post.I meni je omiljen film ''Krive su zvezde'' kao i 16 zelja *-----*
    http://everytteens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Uuu ja obozavam TFIOS (greska u nasim zvezdama) :D

    Novi post je tu :)
    http://rancicmilena.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ti si ista kao i ja,ja uvek placem za filmove ili serije.
    Krive su zvezde je predobar film.
    I da,pisi o svojim omiljenim serijama !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah,pa ja ne mogu da se kontrolišem kada gledam filmove/serije.
      Da,da slažem se. :3
      Hoću,sigurno uskoro! :33

      Избриши
  4. Meni je film Krive su zvezde na vrhu lestvice.I pogledaću ostale koje si preporučila,ali ću prvo Mean Girl . ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja mog najboljeg druga bukvalno molim da gleda krive su zvezde ali neće uf. :(
      Odgledaj sve, stvarno su dobri. :3 Mada Red Dog ne gledaj kada si srećna ima da ti se pokvari dan hahaa.:3

      Избриши
  5. I ja obozavam pse,luda sam za njima. Ipak mislim da cu preskociti filmove o kucama posto kazes da volis sve koji imaju tuzan kraj.

    PS blog je divan,uclanila sam se,a ako zelis uclani se i ti u moj- marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoj,i ja takođe. Psi su nešto što me oraspoloži kad mi nije do ničega,samo da vidim sliku od psa i odmah osmeh. :3
      Am,pa sve koje sam navela,imaju tužan kraj,znam još hiljadu o psima kao na primer:snow buddies. On nije tužan i odgledaj slobodno.A kada budeš tužna onda odgledaj hachiko ili red dog. :3

      Избриши
  6. Gledala sam neke od ovih filmova, The fault in our stars je predivan stvarno! Toliko sam plakala na kraju filma, jaoj... Mislim da tu scenu izlaska iz bioskopa sa razmazanom maskarom i crvenim ocima nikad necu zaboraviti!
    Bas me zanima taj John Tucker must die, pogledacu ga uskoro :)

    Novi post na blogu:
    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam gledala kod kuće,i problem je što sam kao debil unoć..Pa slučajno,posle toga nisam mogla da zaspim. -.-
      Uglavnom,film divan.
      Oko Johna pogledaj,nećeš da se razočaraš.ja sam plakala od smeha koliko je film kjut.( da,stvarno uvek plačem za sve moguće filmove.-.)

      Избриши
  7. Odlican post,uclani se na mom blogu ja sam se uclanila kod tebe :D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Super post,ja sam citala u jednoj grupi na fb-u pricu o tim bliznakinjama :D
    Inace cula sam za taj film o kucetu kome je gazda preminuo i on ga je 10-tak godina tako cekao ali nemam snage da ga pogledam jer cu napraviti more suza :O

    P.S. sta mislis o cemu da pisem u sledecem postu? :)http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! :3
      Aaa,ja sam još u 2013 čula,ali nisam imala snage,i skupila sam jedva snage da odgledam film u 2014 hahaah. :3

      Избриши
  9. super post <3
    Pogledajte moj blog,ako vam se svidja uclanite se
    http://sanjafashioncorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan psoti predobri filmovi *-*
    Većinu ću ponovo pogledati

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Izgled bloga fenomenalan.
    Moj omiljeni film je Haciko, uvek placem i toliko emocija. Jer je po meni ljubav psa (ili ti uopste zivotinja) i coveka jaka i iskrena :)

    http://maricorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aaa hvala ti,puno mi znači tvoje mišljenje,zato što sam stvarno zavolela tvoj blog.
      To je to,životinje a posebno psi, jesu najbolji čovekov prijatelj. <3 :)

      Избриши
  12. Super post. Meni je najomiljeniji Krive su zvezde od ovih sto si pomenula i moram ti reci da sam vise plakala dok sam citala knjigu nego dok sam gledala film. Inace moji omiljeni filmovi pored ovog su: Divergent , The Hunger Games , Three Meters Above The Sky , If I stay... :)
    A omiljena serija definitivno Vampirski Dnevnici.

    styleonfirstplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. If I stay sam se setila nakon 10 min što sam objavila objavu.
      I za taj film sam plakala kao kišna godina.-.
      A ostale nisam gledala..
      A oko Vampirskih Dnevnika,da i ja obožavam seriju,i videću možda napišem moje omiljene serije za 2014. :3

      Избриши
  13. Krive su Zvezde definitivno zaslužuje prvo mesto jer je to najbolji film i najromantičniji i jedini koji me može rasplakati.Odličan post :)

    Poseti moj blog i pridruži se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su Krive Zvezde i Hachiko na istom mestu.. Ali,svakako Krvive su zvezde prelep film. :3

      Избриши
  14. moram da pogledam neke od ovih! super x
    Poseti me ako budes imala vremena:
    milicinsvet.com

    ОдговориИзбриши
  15. Veoma dobar post!
    Stvarno si odlična.i na veoma dobar način pišeš.
    Sve pohvale!

    ОдговориИзбриши
  16. 2. film je pretužan plakala sam petnaest minuta, ja inače plačem čak kad gledam dokumentarne emisije o belim medvedima. Meni je isto divan film Marly and me.

    Ko želi neka poseti moj blog i ako vam se svidi prijavite se, jedan vaš klik mišom meni puno znači. Unapred hvala :D
    http://tinejdzerskidnevnik.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoj da, iste smo! Baš pre neko veče je bila neka reklama o psu ja sam plakala samo zbog obične reklame i to plakanje jedno pola sata.-.
      Takva sam ahaha xd
      Pa ja iskreno ne znam.Pogledala sam do pola film i stvarno mi je bio dobar i onda sam nešto morala da odem,i nisam posle ni odgledala. :/

      Избриши
  17. Odlican post.I moj omiljeni film je Krive su zvezde.Skoro sve filmove koje si nabrojala sam gledala i odlicni su.
    Pogledaj novi post.

    ksenijalukic79.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Jao i ja sam gledala Hachiko i takođe sam se rasplakala.

    ОдговориИзбриши
  19. Pliz ljudi,
    učlanite se na Flyovanje.blogspot.com
    I ja ću se na vaš blog učlaniti,ako se vi na moj blog učlanite.

    ОдговориИзбриши