уторак, 17. фебруар 2015.

My Night Routine

Hej ljudi. :3
Danas sam odlučila da pišem moju noćnu rutinu vikendom ili na raspustu. Ne bih da pišem  dok traje škola,jer je to veoma dosadno ahaha. xd

Meni noć kreće od 17h,tada odem u svoju sobu i gledam svoje omiljene youtuberke.
Preporučujem vam:
Vina ona je veoma zabavna,uvek se smeje i ja sam je za veoma kratko vreme puno zavolela.
Predobra je!
Zorannah verovatno da svako zna ko je ona.Ima i svoj blog,mada ja više volim da gledam yt videe ne znam ni sama zašto haha. Na svaka dva meseca ubacuje vlogove i tako.Pogledajte! :3
Emilija Milojević veoma dobra i zabavna devojka. Ima prelepog psa aa. :3 Veoma se dobro šminka i oduševljena sma njenom energijom. :3
Ovo su moje tri omiljene. Volim i Andreu i Janu,ali će imati poseban post o tome! :3
Kada odgledam sve videe koje sam propustila za taj dan, onda gledam neku seriju ili film,a ako za to nisam raspoložena slušam muziku. :3
Pesme:
Tose Proeski-Žao mi je
Tropico Band-Zaboravi
Tropico Band-Za dlaku
To su tri pesme koje su me oduševile u ovoj nedelji. :3
Što se tiče filmova  za to imate moj post gde sam pisala za top filmove: Ovde
Posle idem da se istuširam,i tu mi najmanje treba 1h da razmišljam o svemu i svačemu..
Kupku ili gel kako god koji koristim jeste Lmx  Shower Gel.
Ima prepresavšren miris breskve i može da bude i za telo i za kosu. Preporučujem!


Kada se istuširam i uđem u moju pidžamicu,ili gledam Pinkove Zvezdice/Pinkove Zvezde/Audicije zavisi koji je dan,a ako ne onda gledam ili još neki video,ili čitam blog.
E sada, mogu da preporučim neke blogove koje u zadnje vreme bašbaš čitam,ali ima će takođe post posebno o tome.uskoro!
Ali 'ajde nekoliko:
Tijana's diary verovatno da svako zna koje Tijana,i da ne moram da pišem o tome! :D
Beauty by Alex ja sam,iskrneo zbog nje počela da pišem blog.Obožavam njen blog,kao i njen načn pisanja..Svesve!
Ana's World ja sam ovaj blog počela možda pre nekoliko dana da čitam,ali sam totalno oduševljena.Predobra je!
Tu je i Runa-Luna blog ,Natalijin Kutak,Moj kutak itd,itd..Ali,za to u posebnom postu! :)
Onda ili četujem na fejsu ili gmailu ili se slikam.. :3 Onda sam na tumblru do 00 ili kasnije,reblogujem slike,ili ako ne to onda pišem svoje citate.Da,dobro ste pročitali pišem citate,stihove,romane..Ali,to ne pišem nikome sem mojim dobrim prijateljima..Ne volim da drugi to čitaju haahah. xd
E,kada me sve to smori i kada osećam da ću da zaspim na stolici,odem do wc operem zube,umijem se( počela sam da pišem ubijem se,oke....)  Koristim pastu sa jagodom malu onu,ispraznio mi se  teleofn ne mogu da slikam.-.
Onda legnem,uzmem telefon( opet) i čitam Ispovesti..
Prosto,ne može da prođe noć a da ja ne čitam ispovesti,i kada idem u školu isto čitam do 23h,00 zavisi.
Svakome preporučujem,možete mnogo toga pročitati što će vam biti ili zabavavno i ono..Obožavam tu aplikaciju!
A ako me smore ispovesti,onda uđem na tumblr i tako do 3,ili gledam nečije slike na Instagramu..
Zavisi!
A kada ostavim telefon,onda razmišljam ili o životu,ili o budućnosti ili mi nailaze 300 citata u minuti ili prosto o tome šta ću da pišem na blogu..
To bi bilo to!
Ovaj post je kratak,i mislila sam da će biti duži,zabavniji ali nije bio.. :( Uglavnom, morala sam da ga napišem hahaah. :3
Čujemo se u sledećem postu!
Baj-baj. :*

24 коментара:

  1. Odlican post :)
    I ja obožavam Ispovesti,ujutru čim se porbudim njih čitam,hahaha....

    Poseti moj blog:lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post!
    Poseti moju stranicu valentininkutakblogspot.com! Ako ti se svidi postani moj čitalac!

    ОдговориИзбриши
  3. divan post x i jako mi se sviđa pozadina tvog bloga x
    Ako budeš imala vremena poseti i moj blog:
    milicinsvet.com

    ОдговориИзбриши
  4. odlican post!
    stvarno mi se svidja tvoj blog,samo tako nastavi.

    ОдговориИзбриши
  5. Super post,imam zamjerku sto nisi stavila vise slika,ali okeej.Imamo slicnu rutinu haha xd,ja vec odavno planiram ovaj post ali neznam zasto ne mogu slike da prebacim nema veze.Uradicu ga jednom.Sto se tice ispovesti,citam svaku noc,navika haha xd
    I gle nesto mi nije poznat onaj blog Moj kutak haaha xd

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,a htela sam ali mi se ispraznio moj dragi telefon.-.
      Aaa uradii :-33 Ispovesti zakon,a oko bloga,pa da nešto ne poznat blog,slažem se hahahaa. xdd

      Избриши
  6. Super post. I ja isto mnogo volim da čitam ispovesti uveče pred spavanje, nešto sam deinstalirala aplikaciju jer nisam imala memorije ali evo upravo je opet skidam tako da, vidimo se večeras Ispovesti! :')

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
  7. Isto tako,kazem ti bre iste smo XD :D :*

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  8. Ekstra post.I ja obozavam ispovesti.Takodje obozavam da gledam youtuberke.Vidim da tu nisi nabrojala Bethany Motu.Ako je nisi gledalaa pogledaj je.Odlicna je.Ja je obozaavm.I LaurDIY je odlicna.Vise volim da gledam strane youtuberke,nekako su mi zanimljive.Gledala sam i Zoranu ali nisam nesto posebno oduseljvena.
    Pogledaj novi post.Ocekujem komentar <3
    ksenijalukic79.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti!<3
      Što se tiče youtuberki, u tome je stvar,ja više volim naše tako da me Bethany ne oduševljava,nije ona loša,baš naprotiv dobra je,ali ne volim toliko da je gledam ahaha. :3

      Избриши
  9. I ja obozavam da gledam Zorannah,mada su mi drazi Mylifeaseva,Yasserstain,MayBaby. Behany ni ja vise ne volim zato sto je postala stvarno jako neredovna i to je pocelo da mi smeta. I ja takodje obozavam Tijanin blog,zaista je super i nadam se da ce i moj biti nalik njenom jednog dana<3

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Yasserstain zakon,mada sam ovde navela modne blogerke,ali će imati poseban post o svim mojim youtuberkama koje pratim i blogerke koje pratim. :3
      I ja se isto to nadam,ne samo za mene već za sve! <3

      Избриши
  10. Super post! Mogla bi da napišeš jedan post sa citatima! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! :3
      O,ne,ne,ne nema šanse hahaa ja pišem,ali me je nekako stid od mojih citata,ubeđena sam da loše pišem,iako svi uključujući i mog nastavnika pričaju kako savšreno pišem..Ne znam,možda nekada napišem,ali trenutno ne. :33 <3

      Избриши
  11. Super je post, dopada mi se :-)
    Hvala ti na komentaru na mom blogu <3
    Pratim te preko GFC-a i nadam se da ces uzvratiti pracenje ! xoxo

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши